Κίνδυνος για «λουκέτα» και απολύσεις στα πρατήρια καυσίμων

Να ενταχθούν οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις στους ΚΑΔ ζητά η ΠΟΠΕΚ


ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
15:09
07/04/2020
Κίνδυνος για «λουκέτα» και απολύσεις στα πρατήρια καυσίμων
8
loading

«Καμπανάκι» για τον κίνδυνο να κλείσουν αρκετά πρατήρια καυσίμων και να απολυθούν εργαζόμενοι σε αυτά χτυπά για ακόμη μια φορά η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων, εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας του κορονοϊού.

Η ΠΟΠΕΚ ζητά την ένταξη του κλάδου στους ΚΑΔ με τις ευνοϊκές οικονομικές ρυθμίσεις, σε ό,τι αφορά:

  • α) Ασφαλιστικά - Φορολογικά.
  • β) Επιδότηση μισθοδοσίας εργαζομένων.
  • γ) Επιδότηση ενοικίων ή μείωση κατά 40% αυτών.
  • δ) Καθημερινό ωράριο λειτουργίας από 07.00 μέχρι 19.00, κλειστά Κυριακές και αργίες.
  • ε) Αναστολή λειτουργίας πλυντηρίων αυτοκινήτων.
  • στ) Εξαίρεση των επιταγών που βρίσκονται προς είσπραξη από τους πρατηριούχους, από το καθεστώς των 75 ημερών.

«Οι πληττόμενοι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να μας πληρώσουν τις επιταγές τους με καθυστέρηση 75 ημερών, ενώ εμείς αν δεν πληρώσουμε αύριο τους προμηθευτές μας δεν θα φορτώσουμε καύσιμα», αναφέρει η Ομοσπονδία.

Επίσης, σημειώνει ότι κατά την τελευταία δεκαετία λόγω της οικονομικής κρίσης και της έλλειψης ανάλογων μέτρων στήριξης, έκλεισαν περισσότερα από 2.500 πρατήρια οικογενειακών επιχειρήσεων, ενώ στις σημερινές συνθήκες η κάθετη πτώση του τζίρου των πρατηρίων είναι γνωστή και αποδεικτέα καθημερινά από το σύστημα εισροών-εκροών.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

8
σχόλια
  1. avatar QUEEN

    Εαν διαβασετε την σελιδα της ομοσπονδιας των πρατηριουχων καυσιμων θα δειτε οτι τελικα μπηκαν στην ρυθμιση. Μπηκαν στην ρυθμιση γιατι μειωθηκε οι πελατεια τους λογω της καραντινας και επισης γιατι δεν λειτουργουσαν τα πλυντηρια. Εγω αυτο που ξερω ειναι πως το πρατηριο που ειναι απεναντι απο το σπιτι μου ουτε μια μερα δεν σταματησε το πλυντηριο και επειδη βρισκεται πανω σε κεντρικο δρομο εχει παντα κινηση!

  2. avatar Κώστας αθηνα

    Κάποιοι ακόμα το επίπεδο τους είναι πολύ χαμηλά, στο συμφέρον όλων δεν κοιτάμε πώς θα χωρίσουμε τους μισθούς σε Ελληνόπουλα η αλλοδαπούς αλλά στο ότι όλοι σε κάθε επάγγελμα ανάλογος τη θέση θα πρέπει να περνούν τα ίδια και να δουλεύουν τις ώρες που ο νόμος προβλέπει

  3. avatar Κώστας αθηνα

    Μόνο να κάθονται και να κρίνουν ξέρουν κάποιοι και να μιλούν μόνο για την προέλευση κάποιον υπαλλήλων στο ότι είναι αλλοδαπός και στο μεροκάματο που παίρνει η του δίνουν.. και σε αρκετές περιπτώσεις δεν είναι 8 ώρες αλλά 10 και 12 ώρες και δεν είναι μόνο το μεροκάματο αλλοδαπών αλλά το μεροκάματο που παίρνει το 85%που δουλεύουν σε πρατήρια αλλά βλέπω και καταλαβαίνω σας ενδιαφέρει πιο πολύ ο αλλοδαπός απ\' ότι ο Έλληνας που είναι αλλοδαπός στη χώρα του

  4. avatar Yiannisg

    Καταρχάς να πω ότι οι κατά τα άλλα συμπαθείς βενζιναδες δεν έχουν δίκιο. Ναι μεν τα χοντρά φράγκα πηγαίνουν στις μεγάλες εταιρείες αλλά μη μας.πουννοτι το μεγαλύτερο μέρος των εργαζομένων είναι όντως αλλοδαποί που εργάζονται για 15 και 20 ευρώ ημερησίως.....
    Άρα......... Χαλαρώστε λίγο.

  5. avatar Ο Μεσημερας

    Οι Πακιστανοι στα βενζινάδικα, οι Αλβανοι στα σουβλατζίδικα, πλεον τα επιδοματα θα πανε στους αλλοδαπους..
    *μουτμαρ και τσιπσανα!

  6. avatar Αααααα

    Ίσως είναι οι μόνοι που δεν χρειάζονται στήριξη μαζί με γιατρούς δικηγόρους και άλλες τέτοιες συμπαθείς ομαδες.......

  7. avatar Mpamphs2

    Θα απολύσουν τους Πακιστανούς???

  8. avatar Κλαινε τα βενζιναδικα με 500 ευρω καθε μερα

    Μαυρα στα πλυσιματα τοσα χρονια και να σου βαζουν 100αρα χωρις να ρωτας.μοιραζεζε χρημα αλογιστα και θα το βρεις μπροστα σου

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει