Έλληνα σφίξε κι άλλο το ζωνάρι, όχι όμως στα παραδοσιακά μόνο βιομηχανικά προϊόντα που επί σειρά ετών τραβούν την ανηφόρα αλλά και στις υπηρεσίες όπως οι αμοιβές των δικηγόρων, των συμβολαιογράφων, των ιδιωτικών διαγνωστικών κέντρων και κλινικών και άλλων δεκάδων υπηρεσιών που θα επιβαρυνθούν με την αύξηση του ΦΠΑ από 1ης Ιουλίου.

Μεγάλο θα είναι το πρόβλημα στις ιατρικές υπηρεσίες και για το λόγο αυτό πολλές ιδιωτικές κλινικές μελετούν μέχρι και επιθετικά προγράμματα μάρκετινγκ για να πείσουν τους Έλληνες να της επιλέξουν.

Την ίδια στιγμή και η υπόλοιπη αγορά αποφασίζει όπως όλα δείχνουν να απορροφήσει τον ΦΠΑ ιδιαίτερα τώρα που βρισκόμαστε λίγες ημέρες μόλις πριν από τις θερινές εκπτώσεις. Ήδη η Lidl έχει ανακοινώσει σχετικό πρόγραμμα ενώ θα ακολουθήσουν δεκάδες επιχειρήσεις στον κλάδο της ένδυσης όπως για παράδειγμα η Prince Oliver κ.ά.