Η Lidl Ελλάς σβήνει φέτος 20 κεράκια, κάτι που γιόρτασε χθες με κάθε λαμπρότητα, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη, παρουσία θεσμικών εκπροσώπων, συνεργατών, προμηθευτών και εκπροσώπων των ΜΜΕ.

Οι παρευρισκόμενοι γνώρισαν ακόμη καλύτερα την εξέλιξη της εταιρείας από το 1999, έως και σήμερα ενώ παρακολούθησαν σε πρώτη προβολή τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της εταιρείας. Σε αυτήν γίνεται μια αναδρομή, ξεκινώντας από την ημέρα που άρχισαν όλα, στις 9 Ιουνίου 1999, όταν η Lidl Ελλάς άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα, με τη δέσμευση ότι θα προσφέρει κάθε ημέρα φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα, στις πιο χαμηλές τιμές της αγοράς, στο ελληνικό κοινό.

Η τηλεοπτική επικοινωνία αποτυπώνει αυτήν τη δυνατή σχέση που έχει δημιουργηθεί μέσα στα χρόνια. Δημιουργικό όχημα της καμπάνιας είναι μια οικογένεια, την οποία παρακολουθούμε από τα πρώτα της βήματα. Πρωταγωνιστές είναι ο μπαμπάς, που θέλει να προσφέρει τα πάντα στο νεογέννητο παιδί του και το παιδί του που χρειάζεται τα πάντα. Μέσα από δυναμικά πλάνα, ζεστές, αλλά και χιουμοριστικές οικογενειακές δράσεις, εμφανίζονται να μεγαλώνουν μαζί, να αλλάζουν και να εξελίσσονται μαζί. Μαζί τους στη διαδρομή αυτή είναι και τα Lidl, που βρίσκονται εκεί για να δώσουν λύσεις, να καλύψουν τις ανάγκες και τα «θέλω» τους σε κάθε φάση της ζωής τους.

Σήμερα, με 221 καταστήματα και τέσσερα κέντρα διανομής, η Lidl Ελλάδας έδωσε το σύνθημα να συνεχίσει με τις ίδιες αξίες που την καθιέρωσαν στο μυαλό και την καρδιά του ελληνικού κοινού: «Όλα αυτά τα χρόνια μεγαλώσαμε, αλλάξαμε κι εξελιχθήκαμε μαζί. Αναπτύξαμε σταθερές σχέσεις συνεργασίας με Έλληνες παραγωγούς, ενισχύοντας την τοπική κοινωνία και την εγχώρια οικονομία».

Στην ομιλία του, ο πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάδας, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, αναφέρθηκε στην απόφαση για επέκταση του δικτύου καταστημάτων της εταιρείας. Επίσης, σημείωσε ότι η εταιρεία ετοιμάζεται να εμπλουτίσει τη γκάμα των προϊόντων της με 250 νέους κωδικούς μέσα στο 2019, με το 50% από αυτούς να αφορούν ελληνικά προϊόντα.

«Ξεκινήσαμε την προσπάθεια αυτή όχι μόνο με καινοτόμο διάθεση. Υπήρχε άποψη και όραμα. Η φιλοσοφία μας ήταν, είναι και θα παραμείνει απλή όσο και λειτουργική. Πιστεύουμε ότι μόνο η συμβίωση της ποιότητας, με ελεγχόμενα λειτουργικά έξοδα, καταλήγουν σε σωστές επιλογές, έχοντας ως επίκεντρο τον καταναλωτή-πελάτη και τις ανάγκες και λύσεις που επιθυμεί. Πάνω σε αυτό το μείγμα πρέπει να δημιουργηθούν οι στέρεες βάσεις για μια μακροχρόνια πορεία και επιτυχία. Χωρίς στέρεες βάσεις όλα είναι χτισμένα σε κινούμενη άμμο», επισήμανε ο κ. Ανδρεανίδης.

Στα 20 αυτά χρόνια στην Ελλάδα, η Lidl έχει καταφέρει να γίνει κομμάτι της ζωής όλων. «Γιατί 20 χρόνια τώρα είμαστε δίπλα σας κάθε μέρα, σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, καλύπτοντας κάθε σας ανάγκη. Και αυτό αξίζει να το γιορτάσουμε όλοι μαζί».

Για άλλη μια χρονιά, η ταινία με διαφημιστική την The Newtons Laboratory, παραγωγή τη Filmiki και σκηνοθέτη τον Augusto Fraga επενδύθηκε μουσικά από τον μουσικοσυνθέτη Νίκο Πορτοκάλογλου, που έντυσε τις εικόνες με το αγαπημένο τραγούδι «Πάνω από τα σύννεφα».  Ο δημοφιλής καλλιτέχνης τραγούδησε live και δύο τραγούδια του, μαζί με τη Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Μουσικής Θεσσαλονίκης, MOYSA.

Ο κ. Ανδεανίδης στάθηκε και στη βράβευση της Lidl Ελλάς με τον τίτλο «Top Employer», για δεύτερη συνεχή χρονιά, το 2018. «Μέχρι το 2020 θα έχουμε πάνω από 6000 εργαζόμενους», υπογράμμισε. Επίσης, επισήμανε ότι «το 2017, δηλαδή σε μόλις μια χρονιά, προσφέραμε 610 χιλιάδες ευρώ σε κοινωνικές δράσεις και δωρεές. Παράλληλα διαθέσαμε για τη στήριξη των συμπολιτών μας προϊόντα αξίας 150 χιλιάδων ευρώ. Διαθέσαμε, δηλαδή, συνολικά σε μια χρονιά πάνω από 760.000 ευρώ. Και συνεχίζουμε, με την ίδια δύναμη, με συγκεκριμένους στόχους που έχουν ως επίκεντρο την αειφορία».

Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάδας:

  • Στηρίζει τα Πάρκα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στην Αθήνα και στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης.
  • Λειτουργούμε Κέντρα Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης στα καταστήματά της

Επιπλέον, όσον αφορά τις περιβαλλοντικές ευαισθησίες της εταιρείας, δεσμεύτηκε «στη μείωση της χρήσης πλαστικού κατά 20% έως το 2025 και για 100% ανακυκλώσιμες συσκευασίες σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Για το λόγο αυτό και σε στενή συνεργασία με τους προμηθευτές μας, προχωράμε όπου και όταν είναι εφικτό σε εναλλακτικές επιλογές συσκευασίας».

Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς, ήταν όταν ανέβηκαν πάνω στη σκηνή εκπρόσωποι από τους πρώτους 20 συνεργάτες-προμηθευτές της Lidl Ελλάς. Η Lidl Ελλάς στηρίζεται και στηρίζει όλους αυτούς. Ο κ. Ανδρεανίδης στάθηκε στο γεγονός «ότι από την πρώτη στιγμή θέσαμε ως προτεραιότητά μας την προμήθεια προϊόντων από την ελληνική αγορά. Συνεργαζόμαστε σταθερά με εκλεκτούς Έλληνες προμηθευτές» και «προσθέτουμε συνεχώς όλο και περισσότερους κωδικούς τοπικών προϊόντων στη γκάμα μας».

Μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ όλη την ομιλία του προέδρου διοίκησης της Lidl Ελλάς.

«Γιατί τελικά, όσο κι αν αλλάζουν οι ανάγκες μας, όσο κι αν αλλάζει η ζωή μας, τα Lidl θα είναι πάντα εδώ για να κάνουν την κάθε μέρα μας να αξίζει. Αυτό κάνουμε εδώ και 20 χρόνια. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και στο μέλλον», είναι η δέσμευση της εταιρείας.

Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Πρόεδρος Διοίκησης Lidl Ελλάς.
H διοίκηση Lidl Ελλάς (από αριστερά) κ. Στράτος Δημητριάδης – Δ/νση Οικονομικών Διοικητικών Υπηρεσιών, κ. Γιάννης Καρανάτσιος – Δ/νση Αγορών, κ. Dirk Raudonus – Δ/νση Κεντρικών Υπηρεσιών, κ. Αφροδίτη Πάμπα – Δ/νση Πωλήσεων, κ. Νικολέττα Κολομπούρδα – Δ/νση Ανθρώπινου Δυναμικού.
Ο κ. Λευτέρης Λαζάρου, η κ. Βασιλική Αδαμίδου Lidl Ελλάς, ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης Lidl Ελλάς και ο κ. Νίκος Πορτοκάλογλου.
Ο Νίκος Πορτοκάλογλου με τη Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Μουσικής Θεσσαλονίκης, MOYSA.
Η Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Μουσικής Θεσσαλονίκης, MOYSA.