Ο αποβιώσας το βράδυ της Τρίτης (10/1) τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος ο Β΄, είχε από μικρός αγάπη για τα αυτοκίνητα και την οδήγηση, κάτι που διαπιστώνουμε συχνά βλέποντας φωτογραφίες των αρχών της δεκαετίας του ’60 όπου ο ίδιος οδηγεί συνήθως σπορ σπάνια μοντέλα, ενώ μέχρι τις αρχές του αιώνα οι δημοσιογράφοι τον συναντούσαμε τακτικά στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης – συνήθως – στο περίπτερο της Mercedes.

Ένα από τα σπορ αυτοκίνητα του Κωνσταντίνου ήταν μια BMW 507 Roadster, κατασκευής του 1959, που θεωρείτο η απάντηση της BMW στην ακαταμάχητη Mercedes 300SL.

Αυστηρά διθέσιο, με V8 κινητήρα βενζίνης 3.168 κ.εκ., απόδοσης 150 ίππων στις 5.000 στροφές, μετέφερε την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσω 4τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου της ZF. Με βάρος 1.330 κιλών οι επιδόσεις του θεωρούντο εντυπωσιακές για την εποχή, καθώς επιτάχυνε από 0-100 σε 9 δευτερόλεπτα και έφθανε στην τελική ταχύτητα των 201 ή 225 χλμ/ώρα ανάλογα με την τελική σχέση μετάδοσης. Το ιδιαίτερα σπάνιο γερμανικό μοντέλο σχεδιασμένο από τον Γερμανό βιομηχανικό σχεδιαστή Albrecht Graf von Goertz, κατασκευάστηκε σε μόλις 252 μονάδες εκ των οποίων μόνο οι 39 ήταν της σειράς Ι (1956-1957). Η σειρά Ι είχε μεγάλο ρεζερβουάρ 110 λίτρων το οποίο στη σειρά ΙΙ περιορίστηκε στα μόλις 66 λίτρα, προφανώς για λόγους μείωσης του βάρους. Πάντως ο στόχος να «χτυπήσει» εμπορικά της Mercedes 300SL δεν επετεύχθη αφού παρά τους διάσημους της εποχής που το προτίμησαν (Έλβις Πρίσλεϊ, Χανς Στουκ, Αλέν Ντελόν, Γκεόργκ Μέγιερ, κ.α.), μόλις που έφτασε το 10% των πωλήσεων της 300SL, οδηγώντας την BMW στα πρόθυρα της χρεωκοπίας.

Το BMW 507 του Κωνσταντίνου με αριθμό πλαισίου Νο 70227 ανήκε στη σειρά ΙΙ (213 μονάδες από 1957-1959), είχε αριθμό κυκλοφορίας 36 και ήταν εξοπλισμένο με τιμόνι Nardi, ηχοσύνολο – το πανάκριβο για την εποχή – Becker Mexico (με αυτόματη κεραία), ενώ έμεινε στην κατοχή του τέως Βασιλιά από το 1959 έως το 1961. Στη συνέχεια πουλήθηκε στην Ελλάδα και κατέληξε σε κακή κατάσταση μέχρι που αγοράστηκε (1989) από ένα Βέλγο συλλέκτη.

Ο νέος ιδιοκτήτης το έστειλε αμέσως στον κ. Brummer στο Μόναχο, τον διάσημο γκουρού της BMW V8 και τον ειδικό του 507, για μια πλήρη αποκατάσταση με τα υψηλότερα πρότυπα. Ο κ. Brummer συμφώνησε την τιμή αποκατάστασης των 300.000 DM και την προθεσμία τριών ετών έως την ολοκλήρωση, όπως καθορίστηκε. Κατά τη διάρκεια της αποκατάστασης, ο συνδυασμός χρωμάτων άλλαξε από σκούρο ασημί στο αρχικό χρώμα 507 «Federweiss» (λευκό) με σκούρο μπλε δερμάτινο εσωτερικό και ασορτί μαλακό κάλυμμα όπως ζητήθηκε από τον τότε ιδιοκτήτη, ενώ ο πλήρως ανακατασκευασμένος κινητήρας πιστεύεται ότι αποδίδει 160 ίππους. Από την ολοκλήρωση της αποκατάστασης, η βασιλική BMW 507 συμμετείχε σε πολλά ράλι και συγκεντρώσεις, συμπεριλαμβανομένων των Mille Miglia (τέσσερις φορές), Tour Auto, Trofeo Balenario (δύο φορές), Eifel Klassik (τέσσερις φορές), Rally Kitzbuhl (δύο φορές), Ennstal Klassik (δύο φορές), 2000 χλμ Durch Deutschland και οκτώ συγκεντρώσεις φίλων του μοντέλου, συμπεριλαμβανομένων των εορτασμών για την 60η επέτειο.

Σχεδόν 30 χρόνια (2020) μετά την αποκατάσταση και 55.000 χιλιόμετρα αργότερα (το οδόμετρο μηδενίστηκε τη στιγμή της αποκατάστασης), το αυτοκίνητο διατηρείτο σαν καινούργιο και τελικά πουλήθηκε σε νέο ιδιοκτήτη στην τιμή των 2.057.000 ευρώ.

Κλείνοντας να σημειώσουμε ότι, με την παραγωγή του BMW 507, σκοπός του τότε διευθυντή της BMW, Max Hoffman, ήταν η παραγωγή 5.000 αντιτύπων ανά έτος, με στόχο η τιμή ανά όχημα να ανέρχεται στα 5.000 δολάρια ΗΠΑ. Λόγω του αυξημένου κόστους παραγωγής όμως, η τιμή του στην πράξη έφτασε τα 26.500 γερμανικά μάρκα στην Γερμανία και αργότερα τα 29.950 μάρκα, ενώ η τιμή του αυτοκινήτου στις ΗΠΑ έφτασε αρχικά τα 9.000 δολάρια και μεταγενέστερα τα 10.500 δολάρια.