Στο Ράλλυ Ακρόπολις (8-11 Σεπτεμβρίου) εμβληματικό αγώνα στην ιστορία του WRC, τα αυτοκίνητα της Ford έχουν σημειώσει τις περισσότερες νίκες (13) στην ιστορία του αγώνα από το 1973, όταν και ιδρύθηκε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Το γεγονός αυτό δικαιολογεί απόλυτα την φετινή συμμετοχή της μάρκας με 6 υβριδικά Puma Rally1.

Το πρώτο αγωνιστικό SUV της M-Sport Ford στο WRC συνδυάζει, όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα εσωτερικής καύσης 1,6 λίτρων Ecoboost που αποδίδει ισχύ άνω των 380 ίππων, με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς του στις ειδικές διαδρομές, μπορεί να ξεπερνά κατά περίπτωση τους 500 ίππους. Μέσω της διαδικασίας πέδησης, το υβριδικό σύστημα του Plug-in Hybrid αυτοκινήτου, αποθηκεύει ενέργεια σε μια μπαταρία χωρητικότητας 3,9 kWh, η οποία επαναφορτίζεται σε περίπου 25 λεπτά, στο σέρβις παρκ του εκάστοτε αγώνα.

O Sebastien Loeb

Το Puma Rally1 Hybrid είναι τετρακίνητο και εφοδιάζεται με σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, ενώ η επιτάχυνσή του 0-100 χλμ., υπολογίζεται περί τα 3,2 δευτερόλεπτα.

Στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, η M-Sport Ford γίνεται η πρώτη ομάδα που πετυχαίνει τη συμμετοχή με 6 υβριδικά αυτοκίνητα, κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς, ενώ τις εντυπώσεις κλέβει η επιστροφή του 9 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή Sebastien Loeb, ο οποίος έχει αναδειχθεί 3 φορές νικητής στον ελληνικό αγώνα το 2005, το 2008 και το 2012 που ήταν η τελευταία παρουσία του στον αγώνα. Φέτος, ο πολυνίκης του WRC κατέκτησε για λογαριασμό της ομάδας, τη νίκη στο Ράλι Μόντε Κάρλο, με συνοδηγό την Isabelle Galmiche, η οποία θα βρεθεί εκ δεξιών του και στην Ελλάδα.

Οι Isabelle Galmiche και Sebastien Loeb

Επίσης, ο νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις 2014, όταν ο αγώνας μετρούσε στο FIA ERC, Craig Breen, μοιράζεται ένα Puma Rally1 με τον Paul Nagle, τη στιγμή που οι προαναφερθέντες πλαισιώνονται από τους Adrien Fourmaux-Alexandre Coria, Gus Greensmith-Jonas Andersson και Pierre-Louis Loubet-Vincent Landais.

Ακόμη ένα υβριδικό Puma Rally1 με την υποστήριξη της M-Sport Ford θα οδηγήσει ο Έλληνας Ιορδάνης Σερδερίδης, έχοντας ως συνοδηγό τον Βέλγο Frederic Miclotte.

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης

Επιπλέον, ο ελληνικός αγώνας θα αποτελέσει τον «Τελικό» του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Νέων (Junior WRC), το οποίο διεξάγεται με τετρακίνητα Ford Fiesta Rally3 ενιαίων προδιαγραφών, που προετοιμάζει και συντηρεί η M-Sport Πολωνίας. Στην συγκεκριμένη κατηγορία, η οποία εντάσσεται στο WRC3, θα αγωνιστούν 6 πληρώματα, με 4 εξ αυτών να διεκδικούν τον τίτλο στη χώρα μας. Στην κατάταξη του WRC3, πρωταθλήματος για αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally3, θα αγωνιστεί και το πλήρωμα της Car Center, μέλους του Επίσημου Δικτύου Ford, Νώντας Καρανικόλας και Γιώργος Κακαβάς.

Ο Νώντας Καρανικόλας

Το συγκεκριμένο αγωνιστικό Fiesta εφοδιάζεται με τον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 Ecoboost, αποδίδοντας ισχύ 238 ίππων και ροπή 415 Nm. Παράλληλα, διαθέτει σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων και διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης εμπρός και πίσω.

Ο Γιώργος Κακαβάς

Αξίζει να σημειωθεί ότι, 19 από τις 70 συμμετοχές του φετινού αγώνα, αφορούν μοντέλα της πολυνίκους μάρκας του Ακρόπολις, που φέτος αποτελείται από 16 ειδικές διαδρομές μήκους 303,3 χιλιομέτρων.