Το Lexus NX 300h βαθμολογήθηκε με πέντε αστέρια στα crash tests Euro NCAP. Τα σκορ σε όλα τα σχετικά κριτήρια υπερκάλυψαν τις ελάχιστες απαιτήσεις για την κατάκτηση πέντε αστεριών, και ανέδειξαν το νέο Lexus σε ένα από τα ασφαλέστερα οχήματα της κατηγορίας του.

Το πρόγραμμα απαρτίζεται από τέσσερις παραμέτρους: Προστασία Ενηλίκων Επιβατών, Προστασία Παιδιών, Προστασία Πεζών και, από το 2009, Υποστήριξη Ασφάλειας (Safety Assist). Η τελευταία περιλαμβάνει λειτουργίες αποφυγής συγκρούσεων και μείωσης επιπτώσεων μιας σύγκρουσης, όπως Αυτόνομο Φρενάρισμα Επείγουσας Ανάγκης (Autonomous Emergency Braking), Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (Electronic Stability Control) και περιοριστή ταχύτητας (speed limiter).

Το Lexus NX 300h συγκέντρωσε 82% στην Προστασία Ενηλίκων Επιβατών (Adult Occupant), 82% στην Προστασία Παιδιών (Child Occupant), 69% στην Προστασία Πεζών (Pedestrian Protection) και 71% στην Υποστήριξη Ασφάλειας (Safety Assist).

Σχολιάζοντας την Προστασία Ενηλίκων Επιβατών (Adult Occupant), εκπρόσωποι του Euro NCAP υπογράμμισαν την κορυφαία βαθμολογία που πέτυχε το NX 300h στη δοκιμή σύγκρουσης με πλαϊνή μπαριέρα, την καλή προστασία σε όλα τα κρίσιμα σημεία του σώματος.

Δοκιμές στα εμπρός καθίσματα και τα προσκέφαλα και η γεωμετρική αξιολόγηση των πίσω προσκέφαλων, έδειξαν καλή προστασία από τράνταγμα σε οπίσθια σύγκρουση.

Στις δοκιμές Προστασίας Παιδιών (Child Occupant), το NX 300h έλαβε καλή βαθμολογία στην ασφάλεια παιδιών ηλικίας 18 μηνών και τριών ετών, ενώ στην κατηγορία Προστασίας Πεζών (Pedestrian Protection), ο προφυλακτήρας προσέφερε καλή ή επαρκή προστασία για τα πόδια των πεζών.

Στην κατηγορία Υποστήριξης Ασφάλειας (Safety Assist) το NX επέδειξε καλή «επίδοση» κυρίως χάρη στο Σύστημα Ασφάλειας Προ-Σύγκρουσης (Pre-Crash Safety System), το Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (Electronic Stability Control) με υπενθύμιση πρόσδεσης ζώνης ασφαλείας για τους εμπρός και πίσω επιβάτες και το σύστημα υποστήριξης ταχύτητας.

Αν και δεν αξιολογήθηκαν από το Euro NCAP, το Lexus NX 300h εφοδιάζεται επιπλέον με συστήματα Lane Keep Assist, Adaptive High Beam, Blind Spot Monitor και 360° Panoramic View Monitor, που συμβάλλουν στην προστασία επιβατών και πεζών.