Σε βαθιά ύφεση η αγορά του αυτοκινήτου

Τι δείχνουν τα στοιχεία για τον Ιούνιο


AUTO
10:56
11/07/2020
Σε βαθιά ύφεση η αγορά του αυτοκινήτου
5
loading

Η πανδημία εξακολουθεί να πλήττει με σφοδρότητα τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων, που παρά την σχεδόν ολοκληρωτική κατάργηση των περιοριστικών μέτρων, παρέμεινε σε βαθιά ύφεση σε όλες τις κατηγορίες και τον περασμένο Ιούνιο.

Το μεγαλύτερο πλήγμα το έχουν δεχθεί τα επιβατικά αυτοκίνητα με υστέρηση 6μήνου σε ποσοστό 44,2%, καθώς και τα καινούρια λεωφορεία που με 58,7% πτώση τον μήνα Ιούνιο, υπολείπονται κατά 46,1% των πωλήσεων του αντίστοιχου περσινού 6μήνου, όντας και σημάδι για την αρβητική πορεία του τουρισμού στην χώρα μας.

Συγκεκριμένα και με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον
περασμένο μήνα, έχουν ως εξής:

Καινούργια επιβατικά: 8.249-13.133 -37,2%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα): 786-814-3,4%
Καινούργια λεωφορεία: 19-46-58,7%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc): 4.889-5.097-4,1%

Καινούργια επιβατικά: 36.570-65.557-44,2%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα): 3.500-4.239-17,4%
Καινούργια λεωφορεία: 144-267-46,1%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc): 15.552-19.080 -18,5%

Όσον αφορά τις κατηγορίες, σημαντικά κερδισμένες εμφανίζονται αυτές των B & C SU, που αφαιρούν πωλήσεις κυρίως από το σύνολο της κατηγορίας Α (σούπερ μίνι), ενώ όσον αφορά το είδος καυσίμου, τα υβριδικά σύνολα έχουν σχεδόν 4πλασιάσει τα περσινά ποσοστά τους, κερδίζοντας πόντους από τους βενζινοκινητήρες.

Σε ανάλογα πτωτικά επίπεδα παραμένει και η αγορά στην ΕΕ (αποτελέσματα Μαΐου), όπου με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Μάιο ως εξής:

Μάιος 2020 Μάιος 2019 Μεταβολή Ιανουάριος –Μάιος2020 Ιανουάριος –Μάιος2019 Μεταβολή
ΕΕ(1) 581.161-1.217.259-52,3%-3.331.715-5.692.828-41,5%
ΕΕ 14(2) 515.851-1.078.841-52,2%-2.928.636-5.068.929 -42,2%
ΕΕ(1) + EFTA(3) 603.565-1.260.449-52,1%-3.461.589-5.890.360-41,2%
Ελλάδα 4.497 13.832 -67,5%-28.321-52.424 -46,0%

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

5
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    Οι μεγάλοι κερδισμένοι δεν είναι τα υβριδικά αλλά τα αμιγώς ηλεκτρικά τα οποία τον Απρίλιο έπιασαν μερίδιο αγοράς κοντά στο 6% στην Ευρώπη. Από τη στιγμή που έχουμε μετάβαση τεχνολογίας σε ηλεκτροκίνηση, τα υβριδικά -και κυρίως τα plug in- βλέπουν μια σημαντική αύξηση πωλήσεων που όμως είναι προσωρινή γιατί στον τελικό προορισμό δεν συμπεριλαμβάνονται ως τεχνολογία.

  2. avatar Πρόταση

    Οι εταιρείες παραγωγής και εισαγωγής αυτοκινήτων να κάνουν μεγάλες μειώσεις τιμών των αυτοκινήτων. Μόνο έτσι θα πάρει μπρος η αγορά του αυτοκινήτου.

    1. avatar jim

      Οι εταιρείες βγάζουν ψίχουλα από την πώληση Καινούργιου μόνο από τα Σερβις έχουν κέρδος ρωτά να μάθεις Περισσότερα βγάζουν οι μεταπωλητές οι μαντράδες έχουν κέρδος καθαρό πάνω από χιλιάρικο και τα έξοδα τους πολύ λιγότερα από μια αντιπροσωπεία ....και κανέναν πονοκέφαλο αν βγάλει κάτι το πουλάνε και γεια

  3. avatar Ουστ ρε

    Και γιατι να μας ενδιαφέρει που μας εχεις πρηξει στις καταχωρήσεις. Παράγουμε αυτοκίνητα για να μας νοιαζει;

    1. avatar Την σωστότερη κουβέντα λες…

      ...αλλά ποιός σε ακούει. Ούτε υαλοκαθαριστήρα δεν παράγουμε

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει