Τα δύο άγχη που έχουν οι οδηγοί που θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Η ηλεκτροκίνηση γεννά πολλά ερωτήματα που μένουν αναπάντητα


AUTO
13:40
21/05/2020
Τα δύο άγχη που έχουν οι οδηγοί που θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο
10
loading

Υπάρχει δύο προβληματισμοί που έχουν οι οδηγοί που σκέφτονται να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο: ο φόβος της εξάντλησης της ενέργειας και ο μεγάλος χρόνος φόρτισης που συνδυάζεται με συνήθως μικρή αυτονομία, όταν το αυτοκίνητο ξεφύγει από τη συμβατική οδήγηση.

Είναι γεγονός ότι η εξάντληση της ενέργειας σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ή του καυσίμου στα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης αποτελούν προβλήματα που δημιουργούν ένα επιπλέον άγχος, την στιγμή που υπάρχει η τάση των οδηγών να γεμίζουν το ρεζερβουάρ τους όταν ανάψει το λαμπάκι της βενζίνης.

Σύμφωνα με αναλυτές, άγχος δημιουργείται ακόμη και όταν έχουμε ένα αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης και το βενζινάδικο είναι αρκετά μακριά και δεν γνωρίζει ο οδηγός αν θα καταφέρει να πάει στον τελικό προορισμό του.

Πάνω σε αυτή τη συνήθεια των οδηγών θα πρέπει να βασιστεί η διάδοση και η επέκταση του δικτύου φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Σήμερα αν και σε κάθε γωνιά υπάρχει κάποιο βενζινάδικο, όλοι γεμίζουν το ρεζερβουάρ τους την τελευταία στιγμή. Αυτή η συνήθεια αναμένεται να συνεχιστεί και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπου ο οδηγός θα το φορτίζει όταν η ενέργεια της μπαταρίας του είναι χαμηλή.

Αυτό δείχνει ότι για να μπει η ηλεκτροκίνηση στη ζωή μας θα πρέπει να υπάρχουν δεκάδες σταθμοί φόρτισης σε κάθε περιοχή, καθώς οι περισσότεροι οδηγοί δεν έχουν την πολυτέλεια του πάρκινγκ και θα αναγκάζονται να γεμίζουν τις μπαταρίες τους από ελεύθερους σταθμούς φόρτισης.

Ωστόσο, υπάρχουν διάφοροι παράμετροι που μπορούν να αυξήσουν το άγχος του οδηγού. Μία παράμετρος είναι ότι σε κάθε νέα τεχνολογία, ο χρήστης είναι λιγότερο εξοικειωμένος με αυτήν και τον τρόπο λειτουργίας της, με αποτέλεσμα αυτό να τους κάνει νευρικούς μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Άγχος γεμίζει τον οδηγό και η υπόνοια πως ενώ όλες οι ενδείξεις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι ικανοποιητικές, ξαφνικά μηδενίσουν, όπως συμβαίνει σε αρκετές ηλεκτρικές καθημερινές συσκευές. Φυσικά κάτι τέτοιο στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει διασφαλιστεί, όμως είναι ένα στοιχείο που δημιουργεί ένα σχετικό άγχος.

Η ανυπαρξία σημείων φόρτισης σε κάθε γωνιά του δρόμου γεμίζει με άγχος τον οδηγό, που θέλει να νιώθει την σιγουριά ότι εάν κάτι συμβεί θα μπορέσει να αναπληρώσει την ενέργεια που έχει χαθεί εύκολα και γρήγορα.

Όπως και να έχει, σήμερα η έννοια της ηλεκτροκίνησης γεννά πολλά ερωτήματα που ακόμη και σήμερα κάποια δεν μπορούν να απαντηθούν.

Η πρόκληση -ωστόσο- είναι μεγάλη και οι αυτοκινητοβιομηχανίες την βλέπουν ως μονόδρομο της εξέλιξής τους για να μπορέσουν να περάσουν στην επόμενη φάση, αυτή της μείωσης των ρύπων που θα τις αποτρέψει από τα βαριά πρόστιμα στο μέλλον.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

10
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    Τα ερωτήματα μπορούν να σας τα απαντήσουν οι Νορβηγοί που αγοράζουν περισσότερα ηλεκτρικά από οτιδήποτε άλλο. Προφανώς τα έχουν λύσει τα ζητήματα οπότε τα ερωτήματα είναι μόνο θεωρητικά.

    1. avatar Βισινσκι

      Δεν εχουμε βρε εξυπνακια τα εσοδα των Νορβηγων

      1. avatar Giorgis

        Τίτλος: \"Τα δύο άγχη που έχουν οι οδηγοί που θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο\". Προφανώς έχουν τα εισοδήματα αυτοί που θέλουν να αγοράσουν ηλεκτρικό. Αυτούς αφορά. Το σχόλιό μου δεν απαντάει σε κανέναν σχολιαστή αλλά στα ερωτήματα για τα άγχη με τα οποία ασχολείται το άρθρο. Αλλιώς, μπορώ να σου βρω εκατομμύρια άσχετα επιχειρήματα κι από τις 2 πλευρές.

  2. avatar ΒΕΛΟΣ

    Κοστος αγορας διπλασιο απο τα συμβατικα, το οποιο δεν δικαιολογηται...
    Αν το κοστος παει στο 50 % των συμβατικων , δηλαδη κανα 7χιλιαρο το συζηταμε...

  3. avatar ελλαδισταν

    Που ακουστηκε!
    Το ελληνικο κρατος επιδοτει την αγορα ηλεκτρικων αυτοκινητων!
    Ο μονος ωφελουμενος ειναι οι γερμανικες αυτοκινητοβιομηχανιες. Πρωτη φορα ξανασυμβαινει!

    1. avatar Giorgis

      Οι Γερμανοί παράγουν τόσα λίγα ηλεκτρικά που δεν φτάνουν ούτε για τους ίδιους. Στο φινάλε γιατί δεν φτιάχνεις αυτοκίνητα να πάρεις την επιδότηση? Και πού ακούστηκε να επιδοτεί επί έναν αιώνα τα συμβατικά αυτοκίνητα και τα καύσιμά τους?

    2. avatar μόνο οι γερμανικές εταιρείες

      παράγουν ρε ψεκασμένε αυτοκίνητα? εσύ είπαμε ψηφίζεις?

  4. avatar Cosmo

    Η αλλαγή μπαταριών στα ηλεκτρικά κοστίζει όσο ένα αυτοκίνητο δηλαδή όση οικονομία κάνεις μη βάζοντας βενζίνη τα δίνεις στο τέλος μαζεμένα για τις μπαταρίες. Άσε που και το οικολογικό τους αποτύπωμα δεν είναι και τόσο αθώο όσο το παρουσιάζουν.

    1. avatar Βισινσκι

      Ολο το κουμπι ειναι το κοστος μπαταριας κατι που πολλοι δεν ξερουν Παραδειγμα bmw κοστος αυτοκινητο 42.000 εγγυηση μπαταριας 8 ετη νεα 19000 για κοροιδα

    2. avatar Giorgis

      Γι αυτό οι ταξιτζήδες σε πολλές πόλεις που κάνουν πολλά χιλιόμετρα τα προτιμούν? Μάλλον τους αρέσει να χάνουν λεφτά.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει