Με ένα νέο 1.600άρη TDI κινητήρα κάτω από το καπό του, το 7ης γενιάς VW Golf προσφέρει σημαντικό κέρδος σε οικονομία κίνησης, χωρίς φυσικά να χάνει τα χαρακτηριστικά ποιότητας, ασφάλειας και ευρυχωρίας του.

Όπως ακριβώς συνέβη και με τις βενζινοκίνητες εκδόσεις του νέου VW Golf, έτσι και στις πετρελαιοκίνητες, η VW άλλαξε τη σειρά όλων των κινητήρων της. Έτσι, παρότι στα χαρτιά ο 1,6 TDI βασικός diesel του μοντέλου δείχνει ως ένα μοτέρ που δανείστηκε από το προηγούμενο Golf 6ης γενιάς, στην πράξη ο κινητήρας αυτός είναι νέος και φέρει μια σειρά από αλλαγές που του προσφέρουν κατανάλωση και εκπομπές CO2 από τις χαμηλότερες στην ιστορία του Golf.

Στο κομμάτι της τιμής, τα 20.450 ευρώ που κοστίζει η αρχική του έκδοση Design, με πλήρη μάλιστα εξοπλισμό, είναι ένα πολύ καλό ποσόν που προσδίδει ένα επιπλέον πλεονέκτημα αγοράς στο αυτοκίνητο.

Σχεδίαση χωρίς εκπλήξεις

Το αμάξωμα του diesel VW Golf δεν αλλάζει αισθητικά και έτσι, συναντούμε και πάλι μια σχεδίαση-φυσιολογική εξέλιξη αυτής των προηγούμενων Golf, η οποία δεν εξιτάρει, αλλά και δεν επηρεάζει τα «θέλω» των παραδοσιακών θιασωτών του μοντέλου.

Ίσως αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η αύξηση των διαστάσεων (μεταξόνιο, μήκος, πλάτος, μετατρόχια) που φέρνει το νέο MQB προσθιοκίνητο δάπεδο, αλλά και το χαμηλότερο κατά 27 χλστ. συνολικό ύψος σε σχέση με το παρελθόν, που συμβάλλει στον εν γένει δυναμισμό του σχήματος.

Εσωτερικό-Χώροι: Άκρως ποιοτικό και με πολύ καλή ευρυχωρία

Το εσωτερικό του πετρελαιοκίνητου VW Golf δεν διαφοροποιείται από αυτό των υπόλοιπων εκδόσεων του μοντέλου και έτσι, αυτό παραμένει ιδιαίτερα προσεγμένο ποιοτικά, με φινίρισμα και συναρμογή για σεμινάριο, αλλά και στάνταρ που προσεγγίζουν αυτά των premium μικρομεσαίων.

Στο κομμάτι της σχεδίασης, η VW έχει παραμείνει στις γνωστές σοβαρές, μη νεανικές, αλλά εργονομικές γραμμές της, με τη νέα οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα να προσδίδει και μια high-tech πινελιά.

Από πλευράς χώρων, η νέα και μεγαλύτερη πλατφόρμα MQB με το μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχια είναι εδώ για να ωφελήσει την εσωτερική ευρυχωρία, η οποία είναι καλύτερη από ποτέ.

Έτσι, 5 ενήλικοι επιβάτες θα βρουν θέση στο εσωτερικό, ενώ το πορτ-μπαγκάζ με τα 380 λίτρα χωρητικότητας, είναι ένα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας.

Κινητήρας-Επιδόσεις: Νέος και άκρως οικονομικός diesel

Στην 7η γενιά Golf, ο κινητήρας 1,6 TDI ανήκει στη νέα σειρά πετρελαιοκινητήρων με τον κωδικό EA288 της VW. Τα μοτέρ αυτά, όπως συμβαίνει και με τους βενζινοκινητήρες έχουν δεχθεί μια πλήρη αναβάθμιση, που έχει ωφελήσει εκτός από την οικονομία και την οικολογία, όλα τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του σε κραδασμούς και θόρυβο.

Στην πράξη, αυτό είναι άμεσα αντιληπτό από τον οδηγό του Golf, με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των diesel στο ρελαντί να μην φθάνει στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, ενώ και στις μετρήσεις, ο θόρυβος εν κινήσει είναι σημαντικά περιορισμένος για diesel μοντέλο.

Από πλευράς κατανάλωσης, ο κινητήρας αποδεικνύεται στην πράξη ιδιαίτερα φειδωλός στις απαιτήσεις του, με τη βοήθεια βέβαια και του στάνταρ Συστήματος Stop/ Start, το οποίο διαθέτει «βελούδινη» λειτουργία. Επίσης, εκπέμπει μόνο 99 γρ. CO2 ανά χλμ. και έτσι, δεν επιβαρύνει τον οδηγό του με την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Στις επιδόσεις, το ιδιαίτερα ελαστικό αυτό μοτέρ εμφάνισε πολύ καλά νούμερα στις μετρήσεις και σε αυτό συμβάλλει και το κοντό κιβώτιο των 5 σχέσεων με το οποίο συνεργάζεται. Στο ταξίδι ωστόσο, θα μπορούσε να υπάρχει και μια 6η σχέση στο κιβώτιο, η οποία θα μείωνε τις στροφές και θα αύξανε την άνεση.

Οδική συμπεριφορά- Άνεση: Ασφάλεια και άνεση σε όλες τις συνθήκες

Η νέα πλατφόρμα MQB πάνω στην οποία βασίζεται το νέο Golf, προσφέρει ένα μεγαλύτερο –λόγω του μακρύτερου μεταξονίου και των πλατύτερων μετατροχίων– και συνάμα «ελαφρύτερο» πάτημα από το παρελθόν.

Παράλληλα με την υιοθέτηση ενός αντίστοιχα ελαφρύτερου, ημιάκαμπτου άξονα στο πίσω τμήμα, το Golf 1,6 TDI είναι από τα πιο ελαφριά diesel μικρομεσαία της εποχής.

Στην πράξη, αυτό το γεγονός ωφελεί την οδική και οδηγική υπόσταση του αυτοκινήτου, τόσο στο κομμάτι των χειρισμών και της ευκολίας στην οδήγηση, όσο και στις αντιδράσεις του σε απαιτητικές διαδρομές. Εκεί, το Golf TDI και σε συνθήκες πίεσης παραμένει πεισματικά ουδέτερο και ασφαλές, με το άκαμπτο πλαίσιο και το βελτιωμένο τιμόνι (με ηλεκτρονική υποβοήθηση) να προσφέρουν την έξτρα σιγουριά στον οδηγό του.

Στο κομμάτι της άνεσης, η ανάρτηση απορροφά με αποτελεσματικότητα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και τα καθίσματα είναι αρκετά αναπαυτικά.

Πηγή: autotriti.gr