Η Ginetta δεν είναι ένα νέο στοίχημα της αγοράς, ίσα ίσα. Υπάρχει στον κόσμο από το 1958 για να φτιάχνει σπορ αυτοκίνητα που κοιτούν στα μάτια τα τετράτροχα θηρία της Ευρώπης.

Είτε μιλάμε για πακέτα βελτίωσης είτε για δικά του μοντέλα, ο βρετανός κατασκευαστής ξέρει πώς να παίζει το παιχνίδι των επιδόσεων και των εντυπώσεων, συχνά μάλιστα σε πολύ πιο προσιτές τιμές από τον ανταγωνισμό.

Η τελευταία δημιουργία της Ginetta ακούει στο όνομα Akula και είναι πράγματι το πρώτο supercar της εταιρίας. Μια εκκεντρική δημιουργία με έναν 6λιτρο V8 κινητήρα που αποδίδει όχι λιγότερα από 600 άλογα.

Γεγονός που στέλνει το ελαφρύ supercar των 1.150 κιλών με τη νέα γενιά ανθρακονήματος σε τελικές ταχύτητες 320 χλμ/ώρα.

«Οι αγώνες στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο μας έχουν διδάξει πως για να κερδίσεις, πρέπει να έχεις όλες τις ιδέες αλλά και κάθε λεπτομέρεια έτσι όπως πρέπει. Αυτή ακριβώς τη φιλοσοφία φέραμε στο πρώτο μας supercar», δήλωσε περιχαρής ο πρόεδρος της Ginetta, Lawrence Tomlinson.

Το πισωκίνητο Akula φιλοξενεί τεχνολογικά καλούδια δανεισμένα από την καθαρόαιμη αγωνιστική καταβολή της Ginetta. Παρά την αγωνιστική έμφασή του όμως, η Ginetta δεν τσιγκουνεύτηκε την εκλέπτυνση του εσωτερικού, αφήνοντας όλους με το στόμα ανοιχτό στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Το πρώτο supercar της Ginetta θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2020. Όσο για την τιμή του, η Ginetta μας λέει πως θα ξεκινά (προ φόρων) από τις 330.000 ευρώ (283.000 λίρες)…