Η οδηγική απόλαυση που υπόσχεται η Toyota με το GT86 και φροντίζει να διαφημίσει με νέο σποτ, δεν φαίνεται να γίνεται αποδεκτή στη Βρετανία.

Το διαφημιστικό βίντεο που δίνει το χαρακτηρισμό «the real deal» στο GT86, απαγορεύτηκε στη χώρα με το σκεπτικό της «ενθάρρυνσης σε επικίνδυνη οδήγηση».

Παρόλο που η εταιρεία γνώριζε το αυστηρό νομικό πλαίσιο που διέπει τις διαφημίσεις στη Βρετανία, δεν πίστευε ότι το συγκεκριμένο σποτ θα απαγορεύονταν.

Μάλιστα, δεν πρόκειται καν για ένα «αληθοφανές» βίντεο καθώς υιοθετεί ένα στυλ που παραπέμπει σε βιντεοπαιχνίδι και προβάλει το όχημα σαν το μέσο που θα πάρει τον οδηγό από ένα βαρετό κόσμο.