Η φωτογραφία τραβήχτηκε στην Ιταλία και δείχνει ένα Ducati Hypermotard με υγρόψυκτο κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι οι Ιταλοί ετοιμάζονται να παρουσιάσουν στις εκθέσεις του φθινοπώρου ένα Hypermotard με τον κινητήρα του SS 848, προσθέτοντας ένα ακόμα μοντέλο στην γκάμα τους και στα σταντ των εκθέσεων.

Βέβαια δεν πρόκειται για κάτι το επαναστατικό. Στην πραγματικότητα είναι μια πολύ λογική κίνηση, αφού όλα τα μέρη παράγονται για άλλα μοντέλα και χρειάζεται μόνο το σωστό πάντρεμα.

Για να λέμε την αλήθεια πάντως, ο πρώτος που είχε την ιδέα αυτή ήταν ο γνωστός ιταλός σχεδιαστής Oberdan Bezzi, που ήδη το 2009 είχε προτείνει ένα concept αποτελούμενο από τα πλαίσιο – αναρτήσεις – φρένα του Hypermotard συνδυασμένα με τον τετραβάλβιδο «Testastretta» του 848.

Η φωτογραφία δείχνει το μοντέλο σε ολοκληρωμένη μορφή. Το μόνο που δεν «κολλάει», είναι η χοντροκομμένη εξάτμιση, αλλά κι αυτή έχει την εξήγησή της. Προδιαγραφές και έλλειψη έτοιμης λύσης οδήγησαν σε κάτι πιο χοντροκομμένο και βέβαια προσωρινό.

Ένα εύλογο ερώτημα όμως είναι γιατί η Ducati να φτιάξει ένα μεσαίο μοντέλο από το όχι και τόσο επιτυχημένο Hypermotatd κι όχι από το μοσχοπουλημένο Multistrada 1200. Χωρίς το ένα να αποκλείει το άλλο -ίσως εμφανιστούν και τα δύο το φθινόπωρο- η επιλογή του midi–Hyper δείχνει παράδοξη.

Το στοιχείο που ενισχύει τη σύγχυση είναι η εξάτμιση που περνά κάτω δεξιά όπως στο Multistrada κι όχι πίσω από τη σέλλα όπως στο Hypermotard.

Η άλλη απορία είναι αν θα έχει ο V-90 του Hypermoto την full απόδοση των 140 ίππων του supersport 848 ή χαμηλότερη. Από την Ducati όλα να τα περιμένει κανείς, ειδικά αν θέλει να εντυπωσιάσει.

Ή έστω να διανθίσει την πρώτη της χρονιά υπό τη σκέπη της Audi με πληθώρα μοντέλων.