Το Lawless Rocket είναι η πρώτη ηλεκτροκίνητη μοτοσυκλέτα dragster που κατάφερε να σπάσει δύο «φράγματα». Αυτό των 7 δευτερολέπτων στα 400 μέτρα και ταυτόχρονα την ταχύτητα εξόδου των 200 μιλίων την ώρα (321 χ.α.ω.).

Το Lawless Electric Rocket κέρδισε σε αγώνα του εθνικού πρωταθλήματος Ηλεκτροκίνητων Dragster των ΗΠΑ, σημειώνοντας χρόνο 6.94 δευτερόλεπτα και ταχύτητα 201,37 μιλίων την ώρα (324 χαω) στο ¼ του μιλίου από στάση.

Ένας από τους κορυφαίους οδηγούς dragster, ο Larry «Spiderman» McBride ήταν εκείνος που το κατάφερε, γράφοντας το όνομά του στο βιβλίο των ρεκόρ, για μια ακόμη φορά.

Παρότι στην όψη δείχνει θηριώδες και σε προετοιμάζει ανάλογα, λίγο η αθόρυβη λειτουργία του, λίγο ο αδιανόητος ρυθμός με τον οποίο απομακρύνεται, αφήνει τους θεατές με το στόμα ανοικτό.

Δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που το Rocket σπάει τα ρεκόρ. Το 2010 είχε και πάλι τοποθετήσει τον πήχυ ψηλά κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Virginia Motorsports Park του Petersburg. Ήταν ο McBride και πάλι που σταμάτησε τον χρόνο στα 7,469 δευτερόλεπτα σημειώνοντας ταχύτητα 177 μιλίων την ώρα (284 km/h).

Ήταν Σεπτέμβριος του 2010 τότε και ο κινητήρας ήταν πρωτότυπος των 363V. Η ομάδα όμως που προετοίμασε την μοτοσυκλέτα είχε προειδοποιήσει: «Αν βρούμε τον τρόπο να παράξουμε περισσότερη δύναμη αλλά κυρίως τον τρόπο να την κατεβάσουμε στο δρόμο, τότε θα σπάσουμε το φράγμα των 200 μιλίων την ώρα».

Προφανώς η Ohio Lawless Industries και η Orange County Choppers που σχεδίασαν και εξέλιξαν τη μοτοσυκλέτα βρήκαν τον τρόπο και τα κατάφεραν. Με έναν νέο κινητήρα 355V/14.2kWh που χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων λιθίου και ζυγίζει 121 κιλά.

Τίποτε συγκλονιστικό μέχρι εδώ, μέχρι να ακούσουμε την ιπποδύναμη του θηρίου: 1.350 ίπποι που δημιουργούν θέμα αντοχής των υλικών του πλαισίου, της μετάδοσης και του ψαλιδιού.

Ο Derek Barger που σχεδίασε τον κινητήρα για λογαριασμό της High Tech Systems χρησιμοποίησε ένα ηλεκτροκινητήρα DC Drive System, μία γεννήτρια διαμέτρου 33 εκατοστών των 36 volt με μέγιστη απόδοση τους 1.000 ίππους της NEDRA και έναν controller EHV (πολύ υψηλής τάσης) των 4.000 amp από τη Zilla.

Ο Shawn Lawless πάντως δήλωσε ότι δεν έχει φτάσει ακόμη στο τέλος της διαδρομής που έχει ξεκινήσει για την εξέλιξη των ηλεκτροκινητήρων και των επιδόσεων. Ο στόχος του είναι να σπάσει το φράγμα των 6 δευτερολέπτων και των 255 μιλίων την ώρα (410 km/h μας κάνει αυτό).

Για την ώρα παρακολουθήστε στο video το εκπληκτικό ρεκόρ που αν μη τι άλλο δίνει την ανακουφιστική υπόσχεση ότι το μέλλον δεν θα είναι καθόλου ανιαρό. Ο μονόδρομος στον οποίο κινούνται πλέον όλοι οι κατασκευαστές με την ηλεκτροκίνηση εμπεριέχει σε γενναίες ποσότητες και τον παράγοντα των επιδόσεων…