Οι ιάπωνες κατασκευαστές ανακοινώνουν ένας-ένας τα μοντέλα που θα παρουσιάσουν στο Tokyo Motor Show και, όπως φαίνεται, η ιαπωνική έκθεση κρύβει αρκετές ευχάριστες εκπλήξεις, ιδιαίτερα στον τομέα των concepts και των νέων τεχνολογιών.

Το πρώτο μοντέλο ανάμεσα σε αυτά που θα παρουσιάσει η Suzuki στο Τόκιο ονομάζεται e-Let’s και πρόκειται για ένα ηλεκτρικό scooter που προορίζεται για μικρές καθημερινές διαδρομές μέσα στην πόλη.

Ο κινητήρας του e-Let’s προσφέρει, σύμφωνα με τη Suzuki, χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών και ικανοποιητικές επιδόσεις. Τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία φορτίζεται και από τη μικρή γεννήτρια που είναι ενσωματωμένη στα φρένα και η αυτονομία του αγγίζει τα 30 χλμ., με μέση ταχύτητα 30 χλμ./ώρα.

Το e-Let’s βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο στάδιο της προ-παραγωγής, καθώς η Suzuki το διατηρεί σε περίοδο δοκιμών, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Το επόμενο μοντέλο έχει παρουσιαστεί ξανά στο παρελθόν και συγκεκριμένα στο Tokyo Motor Show του 2009. Πρόκειται για το Burgman Fuel-Cell, το οποίο τα τελευταία δύο χρόνια βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών, στους δρόμους της Ιαπωνίας και της Μεγάλης Βρετανίας.

Το Burgman Fuel-Cell είναι το πρώτο όχημα που λειτουργεί με κυψέλες υδρογόνου που έχει πιστοποιηθεί από την Ε.Ε. και η φετινή του παρουσία στην έκθεση θα δείξει την πρόοδο που έχει γίνει τα τελευταία δύο χρόνια.

Μαζί με τα scooter της, η Suzuki παρουσίασε και μια μοτοσικλέτα 250 κ.εκ., η οποία, όμως, προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας. Το GW250 παρουσιάστηκε πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση Μοτοσικλέτας της Κίνας και κατασκευάζεται εκεί.

Στο Τόκιο, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν ακόμη τα ανανεωμένα V-Strom 650 ABS και GSX-R 1000, τα οποία πρωτοεμφανίστηκαν στην EICMA του Μιλάνου.

Τέλος, ανάμεσα στα μοντέλα που θα δεσπόζουν στο περίπτερο της Suzuki στο Τόκιο βρίσκονται και ένα Bandit 1250F ABS, αλλά κι ένα Gladius 400 ABS!

Αυτό που είναι γνωστό, είναι πως το νέο Gladius διαθέτει V-twin κινητήρα 400 κ.εκ. και ότι έχει παρουσιαστεί ξανά το 2009, αλλά δεν είναι ακόμη γνωστό εάν μετά τη δεύτερη παρουσίαση του μοντέλου θα κυκλοφορήσει και στην ευρωπαϊκή αγορά, ανασταίνοντας την κατηγορία των street 400 κ.εκ.

Πηγή: mototriti.gr