Η Genevieve Herr, η makeup artist πίσω από την εμβληματική εμφάνιση της Τζούλια Ρόμπερτς (και άλλων celebrities όπως η Αμάντα Σέιφριντ, η Κέιτι Χολμς και η Σάλμα Χάγιεκ), είναι γνωστή για τη διαχρονική, φυσική της προσέγγιση στο μακιγιάζ. Αντί να ακολουθεί προσωρινές τάσεις, δίνει έμφαση στην ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του κάθε προσώπου.
Σε παρουσία της σε εκδήλωση ομορφιάς γνωστού brand καλλυντικών, μοιράστηκε ένα μυστικό για τα χείλη που εντυπωσίασε: μια νέα προσέγγιση στη χρήση του μολυβιού χειλιών που δίνει την αίσθηση πιο γεμάτων και καλοσχηματισμένων χειλιών, χωρίς να φαίνεται ψεύτικη ή υπερβολική.
Πώς θα εφαρμόσετε την τεχνική μακιγιάζ για πιο γεμάτα χείλη
Όπως αναφέρει το Real Simple, η τεχνική ξεκινά με την επιλογή ενός σκούρου μολυβιού χειλιών. Το μυστικό είναι να αποφευχθεί το πλήρες περίγραμμα των χειλιών. Αντιθέτως, η Herr προτείνει να τονιστεί μόνο το κέντρο του κάτω χείλους, σχεδιάζοντας απαλά τη γραμμή και στη συνέχεια να αναμειχθεί προς τις άκρες με τα δάχτυλα ή με ένα πινέλο.
Για το άνω χείλος, προτείνεται το περίγραμμα να ξεκινά λίγο πάνω από το τόξο του έρωτα (το κέντρο του άνω χείλους) και να σταματά πριν φτάσει στις εξωτερικές γωνίες. Η Herr εξηγεί πως το να επεκτείνεται το περίγραμμα μέχρι τις άκρες του στόματος μπορεί να «ρίξει» οπτικά τα χείλη και να δημιουργήσει ένα αποτέλεσμα που θυμίζει μακιγιάζ- μάσκα.
Αφού ολοκληρωθεί το περίγραμμα, το χρώμα διαχέεται απαλά για να μαλακώσουν οι γραμμές και να ενσωματωθεί φυσικά στα χείλη. Το look ολοκληρώνεται με ένα διακριτικό ροζ λιπ γκλος ή έλαιο χειλιών, που προσθέτει λάμψη και ενυδάτωση.
Αυτό το απλό αλλά αποτελεσματικό κόλπο προσφέρει ένα πιο αρμονικό, γεμάτο και νεανικό αποτέλεσμα στα χείλη, χωρίς την ανάγκη για υπερβολική επεξεργασία ή «υπερσχεδίαση». Είναι μια τεχνική που μπορεί να εφαρμόσει οποιαδήποτε στην καθημερινή της ρουτίνα, ανεξάρτητα από το επίπεδο εμπειρίας στο μακιγιάζ. Προσφέρει τη δυνατότητα να ενισχυθούν τα φυσικά χαρακτηριστικά με κομψότητα και μέτρο – ακριβώς όπως κάνει εδώ και δεκαετίες η Herr με τις διάσημες πελάτισσές της.