Η Naomi Campbell δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις καθώς είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα supermodels όλων των εποχών, με καριέρα που ξεπερνά τις τρεις δεκαετίες. Αυτή τη φορά, όμως, μας εκπλήσσει ξανά, πρωταγωνιστώντας στη νέα καμπάνια του οίκου Emilio Pucci, όπου δεν περιορίζεται μόνο στη λάμψη του catwalk, αλλά δείχνει και μια άλλη καλλιτεχνική πλευρά της αφού τραγουδάει και χορεύει.

Η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Εmilio Pucci, Camille Miceli, εξηγεί ότι η επιλογή της Naomi ήταν φυσικό επακόλουθο: «Κάνουμε μόδα για να κάνουμε τον κόσμο να ονειρεύεται και νομίζω ότι η Naomi έχει την προσωπικότητα να το καταφέρει αυτό». Οι δύο γυναίκες γνωρίζονται εδώ και χρόνια, από τότε που η Camill Miceli έκανε πρακτική στον θρυλικό Azzedine Alaïa και η Naomi Campbell τη σύστησε στον Marc Jacobs. Έτσι, η συνεργασία τους για αυτή την καμπάνια δεν είναι τυχαία αλλά βασίζεται σε μια μακρόχρονη σχέση εμπιστοσύνης, ;ίσως γι αυτό είναι και τόσο πολύ επιτυχημένη.

Στο βίντεο της καμπάνιας, που υπογράφει ο φωτογράφος Oliver Hadlee Pearch, η Naomi εμφανίζεται με ένα χρυσό lurex polo φόρεμα εμπνευσμένο από τα 70s και ένα επιβλητικό choker στον λαιμό. Χορεύει με δυναμισμό, γεμάτη ενέργεια, και τραγουδάει ρυθμικά το όνομα «Pucci», βγάζοντας μια παιχνιδιάρικη, fun διάθεση που δεν την έχουμε ξαναδεί να δείχνει τόσο έντονα. Η Camill Miceli σχολιάζει: «Ήταν τρομερά χαρούμενη, γεμάτη ενέργεια και ενσάρκωσε τέλεια τη συλλογή. Έχει αυτό το glamorous και diva ύφος που θυμίζει τις μέρες του Studio 54».

Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τη Naomi να συνδυάζει μόδα και μουσική. Ένα από τα πιο εμβληματικά παραδείγματα είναι το βίντεο κλιπ του Michael Jackson “In the Closet” (1992), όπου η Naomi χόρευε δίπλα στον βασιλιά της ποπ σε μια από τις πιο σέξι και καλλιτεχνικές στιγμές της μουσικής βιομηχανίας. Η παρουσία της στο πλευρό του Jackson έδειξε από τότε ότι μπορεί να κινηθεί με άνεση πέρα από τον χώρο της μόδας και να σταθεί ως απόλυτη σταρ.

Σήμερα, τρεις δεκαετίες μετά, το να τη βλέπουμε να τραγουδάει σε μια καμπάνια μόδας δεν μοιάζει καθόλου παράξενο. Άλλωστε, η Naomi έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να πειραματίζεται και με το DJing, παίζοντας μουσική σε exclusive events και after parties.

Η συνεργασία της με τον Emilio Pucci δεν περιορίζεται μόνο στο βίντεο. Θα ακολουθήσει η παρουσίαση της συλλογής Passepartout, αλλά και ένα διαδραστικό event στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, όπου οι επισκέπτες θα έχουν την αίσθηση ότι χορεύουν μαζί με την ίδια τη Naomi.

Με λίγα λόγια, η νέα καμπάνια δείχνει ξεκάθαρα πως η Naomi Campbell δεν είναι μόνο «η γαζέλα» του μόντελινγκ, αλλά μια γυναίκα με πολλαπλά ταλέντα που ξέρει πώς να κρατά τον κόσμο σε εγρήγορση, είτε με το περπάτημά της στην πασαρέλα είτε με τη φωνή και την παρουσία της μπροστά στην κάμερα.