Η δημιουργική συνεργασία του Luca Guadagnino με τον JW Anderson, καλλιτεχνικό διευθυντή του Dior Men, αποτέλεσε ένα από τα highlights του 81ου Φεστιβάλ Βενετίας. Στο κόκκινο χαλί για την πρεμιέρα της νέας του ταινίας After the Hunt, ο Ιταλός σκηνοθέτης εμφανίστηκε με ένα εντυπωσιακό λουλουδάτο σακάκι, λευκό πουκάμισο, κλασικό παντελόνι και σκούρα παπούτσια – όλα από τη συλλογή Dior Men. Η εμφάνιση, φυσικά, προκάλεσε σχόλια, όμως η πραγματική στιγμή-δήλωση ήρθε στη συνέντευξη Τύπου.
Εκεί, ο Guadagnino επέλεξε να φορέσει ένα Dior Men T-shirt με το σύνθημα «No Dior, no Dietrich». Το συγκεκριμένο κομμάτι δεν ήταν απλώς ένα casual look, αλλά ένα έξυπνο φόρο τιμής σε μια εμβληματική στιγμή της ιστορίας του σινεμά και της μόδας. Η φράση «No Dior, no Dietrich» προέρχεται από την ίδια τη Marlene Dietrich, μία από τις πιο επιδραστικές σταρ του 20ού αιώνα, γνωστή για το ατσαλάκωτο στιλ, τη μυστηριώδη προσωπικότητα και την εμβληματική της παρουσία στην οθόνη.
Το 1950, όταν ο Alfred Hitchcock ετοιμαζόταν να γυρίσει το Stage Fright, η Dietrich έθεσε έναν απαράβατο όρο: θα συμμετείχε στην ταινία μόνο αν ντυνόταν αποκλειστικά με δημιουργίες του Christian Dior. Η δήλωσή της «No Dior, no Dietrich» έμεινε στην ιστορία ως μια από τις πιο εμβληματικές εκφράσεις για τη σχέση μόδας και κινηματογράφου.

Η Marlen Dietrich, άλλωστε, υπήρξε από τις πρώτες ηθοποιούς που αντιλήφθηκαν τη δύναμη της μόδας στο χτίσιμο ενός κινηματογραφικού χαρακτήρα. Το ανδρόγυνο στιλ της με τα κοστούμια, τα τολμηρά αξεσουάρ και η προτίμησή της στον Dior, συνέβαλαν στη δημιουργία μιας διαχρονικής εικόνας που συνδύαζε φινέτσα και επαναστατικότητα. Επιλέγοντας το συγκεκριμένο T-shirt, ο Guadagnino δεν φόρεσε απλώς ένα ένδυμα, αλλά έκανε μια πολιτιστική αναφορά με πολλά επίπεδα:

Αρχικά στον κινηματογράφο, τιμώντας την Dietrich και τη στενή σχέση της με τον Dior. Στη συνέχεια στη μόδα, αναγνωρίζοντας τον ιστορικό ρόλο του οίκου στην ανάδειξη της κινηματογραφικής κομψότητας και τέλος στη φιλία του με τον JW Anderson, ενισχύοντας τη δική τους δημιουργική σύμπραξη και δείχνοντας εμπιστοσύνη στο όραμα του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή. Το look ολοκληρώθηκε με μαύρο παντελόνι, παπούτσια Dior και ένα baseball cap Snack με το slogan «Crazy like a fox», που πρόσθεσε μια παιχνιδιάρικη πινελιά στην κατά τα άλλα statement εμφάνιση.
Με το «No Dior, no Dietrich!» ο σκηνοθέτης έδειξε πως η μόδα και ο κινηματογράφος εξακολουθούν να συνομιλούν δυνατά – και πως ένα απλό T-shirt μπορεί να κουβαλά δεκαετίες ιστορίας, θρύλων και στιλ.