Η Carrera πιστεύει ότι το πάθος είναι αυτό που μας οδηγεί να υπερβούμε τα όρια μας. Το πάθος μας κάνει ακούραστους, ανήσυχους και περιπετειώδεις. Μας πηγαίνει σε μέρη που δεν ξέραμε καν πως υπάρχουν και μας χαρίζει εμπειρίες που δεν περιμέναμε ποτέ.

Το 1956 ο Wilhelm Anger αποφάσισε να δώσει στην εταιρία αθλητικών γυαλιών του το όνομα του μεγαλύτερου, γρηγορότερου και πιο επικίνδυνου αγώνα του κόσμου, του Carrera Panamericana. Γιατί αυτό ήταν το μέλλον. Η σκέψη του ήταν μπροστά, ήταν… Out There!

Και ήταν αυτό το πνεύμα και η στάση που συνέχισαν να ωθούν τον σχεδιασμό και την καινοτομία της Carrera με την σκέψη μπροστά στο μέλλον. Αυτή είναι η οπτική της Carrera για τα προϊόντα της και τους ανθρώπους με πάθος, που τα φορούν.

Το 2015, η Carrera λανσάρει το πρότζεκτ Out There, με μια πλήρως ολοκληρωμένη παγκόσμια καμπάνια που φωτογράφισε και σκηνοθέτησε η Magdalena Wosinska, η διάσημη φωτογράφος που έχει ως βάση της το Los Angeles.

Οι εικόνες της αντιπροσωπεύουν απόλυτα την ελευθερία, τον αυθορμητισμό και το πάθος που εκπέμπει κάθε ζευγάρι γυαλιών Carrera.

Το «Out There» είναι πολύ περισσότερo από ένα σύνθημα. Είναι ένας τρόπος ζωής, μια αποστολή και μια άποψη που διέπει ολόκληρη τη μάρκα.

Και για την Carrera, όσοι βρίσκονται Out There είναι αυτοί που έχουν το κουράγιο να ακολουθήσουν αυτό που τους λέει η ψυχή τους. Να υπερβούν τα όρια ασφαλείας τους, να ρισκάρουν, να δοκιμάσουν νέα πράγματα. Είναι αυτοί που ακούν το «ναι» στην καρδιά τους, και ποτέ το μίζερο «όχι» στο μυαλό τους.

Αυτοί που είναι Out There γνωρίζουν ότι το χειρότερο που μπορεί να κάνεις είναι να μείνεις μέσα για όλη σου την ζωή. Η ζωή Out There είναι αχαρτογράφητη περιοχή. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, πάντα θα έχεις να διηγηθείς μια ιστορία. Ζήσε μια ζωή γεμάτη εμπειρίες, γεμάτη ιστορίες.

Με το πρότζεκτ «Out There», η Carrera ξεκινά το επόμενο βήμα στο ταξίδι της, αναδεικνύοντας όσους ακολουθούν το πάθος τους και τους θέτει μια ερώτηση που θα βάλει τον καθένα σε σκέψεις: