Φουσκωτές ή πλαστικές πισινούλες θα βρει πολλές ο καταναλωτής κάθε καλοκαίρι στην αγορά, ερχόμενος σε επαφή μαζί τους από τους καταλόγους των πολυκαταστημάτων ή των σούπερ μάρκετ.

Εκεί βλέπουμε συνήθως μια ανέμελη οικογένεια με τα μαγιό της να πλατσουρίζει χαρμόσυνα στο νερό, λες και ζουν τις καλύτερες στιγμές της ζωής τους.

Έτσι προωθούν οι φίρμες τις πισινούλες τους, εκτός φυσικά κι αν μιλάμε για τη Σαουδική Αραβία, εκεί που οι γυναίκες πρέπει να καλύπτονται. Ή να εξαφανίζονται!

Το Twitter πήρε λοιπόν πρόσφατα φωτιά όταν αναδύθηκε ένας σχετικός κατάλογος από εταιρία της Σαουδικής Αραβίας και κάποιος έψαξε και βρήκε την πραγματική φωτογραφία στην οποία βασίστηκε η ανατολίτικη εκδοχή της.

Η πισίνα κατασκευάζεται από την αμερικανική φίρμα Intex Corp, που ειδικεύεται σε τέτοιου είδους προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας. Ιδού πώς προωθεί η καλιφορνέζικη εταιρία το κατασκεύασμά της…

sdfgssgdfsdvxvsdfd1

Κι εδώ θα δούμε την τροποποιημένη εκδοχή της σαουδαραβικής Saco. Δεν είναι μόνο ότι η γυναίκα έχει εξαφανιστεί ολοκληρωτικά από τη φωτογραφία και έχει αντικατασταθεί από ένα μπαλόνι, είναι και πως ο άντρας και τα παιδιά φόρεσαν μαγικά μπλουζάκια.

sdfgssgdfsdvxvsdfd2

Δεν είναι φυσικά η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, να απαλειφθεί δηλαδή η γυναίκα από τις ρεκλάμες που κυκλοφορούν στη Σαουδική Αραβία. Το 2012, για παράδειγμα, η IKEA απολογήθηκε για το γεγονός ότι είχε αφαιρέσει όλες τις γυναίκες από τον κατάλογο των προϊόντων της στη Σαουδική Αραβία!

Η φίρμα επίπλων παρατήρησε σχετικά στη λιτή ανακοίνωσή της: «Έπρεπε να είχαμε αντιδράσει και να συνειδητοποιήσουμε ότι το να αφαιρέσεις τις γυναίκες από τη σαουδαραβική εκδοχή του καταλόγου μας είναι κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τις αξίες του IKEA Group». Όσο για τα Starbucks, όταν άνοιξαν στη Σαουδική Αραβία υποχρεώθηκαν να αφαιρέσουν τη μακρομαλλούσα γυναίκα από το χαρακτηριστικό λογότυπό τους, αφήνοντας μόνο το… στέμμα της!