Ξεσαλώνει το Twitter με τον μητροπολίτη και το «πώς δημιουργούνται οι ομοφυλόφιλοι»

«Αν μια έγκυος κάνει σεξ καθιστή σε καρέκλα το παιδί γίνεται δημόσιος υπάλληλος»


Ο,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙMADE IN GREECE
11:30
26/07/2019
Ξεσαλώνει το Twitter με τον μητροπολίτη και το «πώς δημιουργούνται οι ομοφυλόφιλοι»
341
loading

«Είναι πρόβλημα που συνήθως το μεταδίδουν οι γονείς στο παιδί, κι αυτό συμβαίνει την ώρα της ερωτικής πράξης ή κατά τη διάρκεια της κυοφορίας όταν γίνεται ερωτική πράξη των γονέων όχι φυσιολογική, αλλά πρωκτική, να το πω ξεκάθαρα. Αυτό όταν στη γυναίκα αρέσει, δημιουργείται επιθυμία. Η επιθυμία μεταδίδεται στο κυοφορούμενο βρέφος, όπως μεταδίδονται και τα χαρίσματα».

Η παραπάνω δήλωση του Κύπριου Μητροπολίτη Μόρφου Νεύφυτου για το «πώς δημιουργούνται οι ομοφυλόφιλοι» προκάλεσε σάλο στο twitter και έδωσε φυσικά την ευκαιρία στους χρήστες του να ξεκινήσουν το πάρτι των σχολίων.

Μάλιστα δημιουργήθηκε και το tag #Αν_μια_εγκυος. Ακολουθούν ορισμένα από τα σχόλια…

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

341
σχόλια
  1. avatar Προβοκατόρικο, μεροληπτικό και υποτιμητικό άρθρο από το ΝΒ

    Για όποιον βιάζεται να χλευάσει τον ιερωμένο, έχοντας αμάθεια, ημιμάθεια, προκατάληψη ή φανατισμένη εμπάθεια, ας δει την εκπομπή ΧΑΡΑ ΘΕΟΥ- Συνέντευξη με τον ψυχοθεραπευτή Δημήτρη Καραγιάννη, όπου οι τελευταίες διεθνείς επιστημονικές εξελίξεις δείχνουν το ρόλο που παίζει η συμπεριφορά στα γονίδια.

    1. avatar advouk7

      Ο Λαμαρκιανισμος που παραθέτει ο εν λόγω ερευνητής, δηλαδή η κληρονομιά επικτητων χαρακτηριστικών στο DNA έχει καταρριφθεί πολλά χρόνια τώρα. Κανένα πανεπιστημιο δε τη διδάσκει πλέον.

      1. avatar @advouk

        Δεν άκουσες την συνέντευξη.Πουθενά δε μίλησε για Λαμάρκ αλλά για άλλους επιστήμονες σύγχρονους. Γράφεις ανενημέρωτος.

        1. avatar advouk7

          Και όταν μιλάνε για Δαρβινισμο επιστημονες μπορεί να μην ακούσεις τη λέξη Δαρβίνος. Μην γίνεσαι καχύποπτος. Απλα άνοιξε ένα βιβλίο βιολογίας και διαβασε. Δες πόσοι επιστήμονες και Πανεπιστήμια διδάσκουν μονο Δαρβίνο και πόσα Λαμαρκ. Δεν θα βρεις ούτε ένα όπου η 2η περίπτωση να είναι η ισχύουσα.

          1. avatar Εκτός θέματος η απάντηση

            .....

          2. avatar advouk7

            Απάντησα στον προηγούμενο ανώνυμο φίλο περί σύγκρισης Λαμαρκ (δηλαδή τη θεωρια που ισχυριζεται ο ιερεας) και Δαρβινου. Αν θεωρείς ότι είναι εκτός θέματος πες τα επιχειρήματα σου. Αλλιώς μη πεταγεσαι. Και απέκτησε όνομα.

          3. avatar Εκτός θέματος η απάντηση

            Είδα τη συνέντευξη, δε λέει για Λαμάρκ, αλλά για νεώτερες εξελίξεις. Μάλλον δεν την έχεις δει καθόλου.

          4. avatar advouk7

            Η κληρονομικότητα των επικτητων χαρακτηριστικών ονομάζεται Λαμαρκιανισμος. Μάλλον δεν έχεις διαβάσει βιολογία.

          5. avatar Ξυλόκαστρο

            Σχετικό βιβλίο, Συμβολή στην τελετή λήξεως της θεωρίας της εξελίξεως,του π. Ιωάννη Κωστώφ.

          6. avatar advouk7

            Διδάσκεται στο Χάρβαρντ αυτο;

          7. avatar Κάνεις ότι ξέρεις, βγάζεις και συμπέρασμα (!),χωρίς να ακούσεις τη συνέντευξη!!

            Και φυσικά χωρίς να ψάξεις τα βιβλία που αναφέρονται.Αν πήγαινες με τέτοια μεθοδολογία σε ένα Πανεπιστήμιο από αυτά που αναφέρεις ,θα σε πετούσαν έξω από τις αίθουσες ... έστω με τακτ... αλλά με χιούμορ θα σε ρωτούσαν τι λέει το μαντείο των Δελφών για τον αγώνα Δαρβίνου Λαμάρκ στο τζούντο!

          8. avatar Αν…

            ...πηγαινες εσυ στο Χαρβαρντ και τους εδειχνες το εν λογω βιβλιο, ουτε απ εξω δε θα σε αφηνανε να ξαναπερασεις...

          9. avatar Φοβερή κρίση!

            Όπως με τη συνέντευξη! Χωρίς να μελετήσεις, χωρίς να ελέγξεις τι επιστήμονας είναι και ποιους καθηγητές πανεπιστημίων αναφέρει,έβγαλες συμπέρασμα όχι μόνο για σένα αλλά και για λογαριασμό του Harvard! Αυτό στην επιστήμη λέγεται δογματισμός είτε είναι θρησκευτικός όπως στο Μεσαίωνα οι καθολικοί είτε αθεϊστικός όπως στον Κομμουνισμό οι άθεοι που βάφτιζαν επιστήμη την ιδεολογία τους. Καμιά σχέση με επιστήμη.

    2. avatar Β.ΗΤ

      Το έχει μάλιστα και ως Made in Greece Δυσφήμιση της χώρας, καθώς δεν προβάλλει το τεράστιο κοινωνικό τουλάχιστον έργο τόσων μητροπολιτών στην Ελλάδα, αλλά και του συγκεκριμένου μητροπολίτη, γιατί από όλο το σημαντικό έργο του απομόνωσε μια φράση, χωρίς να λάβει υπόψιν του τη συνολική εικόνα.Μόνο από ομιλίες έχει κάνει χιλιάδες. Έγραψαν τίποτα άλλο; Αυτό έκανε την αρχή κι ύστερα ακολούθησαν τα επαγγελματικά δυσφημίζοντα και λασπολόγα τρόλια.

  2. avatar Βασίλειος ο Β’

    Έχω διαβάσει όλη την Καινή Διαθήκη. Δεν γράφει πουθενά κάτι τέτοιο. Λέει όμως ότι οι ομοφιλόφιλοι δεν θα δουν το πρόσωπο του Θεού(δεν θα πάνε αστον παράδεισο) και ότι όποιος παντρεύεται χωρισμένη διαπράτει μοιχεία. Επίσης σε μια γυναίκα που είχε πάει με 5 άνδρες και τότε συζούσε με κάποιον της είπε ο Ιησούς ότι ο άνδρας που είχε εκείνη τη στιγμή δεν ήταν άνδρας της διότι δεν έχουν παντρευτεί. Δεν απευθύνομαι στους άθεους. Αυτοί μπορούν να κάνουν ότι θέλουν σε αυτήν τη σύντομη ζωή αλλά δεν θα έχουν την ευλογία και την ενίσχυση του Θεού μαζί τους τον οποίο απαρνήθηκαν.

    1. avatar Ο Θεος…

      ...μπορεί να υπάρχει αλλα δεν έχει καμμία σχέση με το βιβλικό Θεό της τιμωρίας και της καταστροφής...έχεις αναρωτηθεί ότι εσυ έχεις απαρνηθεί το Θεο πιστεύοντας τις σαχλαμάρες των εωραιων;

      1. avatar Τον Θεό

        ειδικά αν τον ερμηνεύουν άσχετοι αγνωστικιστές ή αιρετικοί ψευτοχριστιανοί των 500 αιρέσεων, δεν πρόκειται να βρεις ποτέ την Αλήθεια. Αποστρέφομαι τον κάθε τυχόντα που κάνει την προπαγάνδα του βρίζοντας, συχνά επί πληρωμή.

      2. avatar Ας δούμε τι λέει ο αλάθητος Λόγος του Θεού,η Αγία Γραφή,γι’αυτό το θέμα σε αντίθεση μετο τι κάνουν οι άνθρωποι&η ψεύτικη θρησκεία.Δες

        Θα ήθελα να πω ότι μάλλον δεν έχεις διαβάσει ούτε μια φορά την Καινή Διαθήκη από την αρχή μέχρι το τέλος. Η γνώμη που έχεις και εκφράζεις προέρχεται μάλλον από αυτά που άκουσες ή διάβασες εδώ και εκεί αλλά όχι από την προσωπική σου μελέτη τι είπε και δίδαξε ο Ιησούς Χριστός για διάφορα θέματα. Θα σου πρότεινα να μελετήσεις τουλάχιστον μια φορά ολόκληρη την Καινή Διαθήκη και να δεις τι είπε ο Ιησούς Χριστός τόσο για τον παράδεισο ή αλλιώς βασιλεία των ουρανών αλλά και τι έχει πει για την κόλαση. Αν θες να ξέρεις περισσότερες αναφορές υπάρχουν για την κόλαση παρά για τον παράδεισο στην Καινή Διαθήκη. Είσαι ελεύθερος να πιστεύεις ότι θέλεις , αλλά μην απατάς τον εαυτό σου αν λες ότι πιστεύεις στον Ιησού Χριστό και ταυτόχρονα λες ότι δεν πιστεύεις ότι υπάρχει κόλαση γιατί έτσι εξαπατάς τον εαυτό σου πρώτα και μετά τους άλλους. Επίσης για να μας γλιτώσει όλους τους ανθρώπους από την αιώνια κόλαση ήρθε και πέθανε ο Ιησούς Χριστός επάνω στον σταυρό , για να μην τιμωρηθούμε εμείς και πάμε σε αιώνια κόλαση. Γι αυτό αν καταλάβει ο άνθρωπος πόσο ακριβά στοίχισε στον Ιησού Χριστό η σωτηρία μας θα Τον αγαπήσει και θα θέλει να Τον υπηρετεί αιώνια.

        1. avatar Και ο διάβολος…

          .. ξέρει πολύ καλά τη Γραφή... αλλά τη διαστρεβλώνει....... αποφεύγει να πει βέβαια ότι είναι διάβολος
          ..... και φαίνεται πολύ φρόνιμος.. κρύβει τις πράξεις του.....και τους σκοπούς του....

      3. avatar Βασίλειος ο Β’

        Ο Θεός είναι Αγάπη και Δικαιοσύνη. Αγάπη χωρίς Δικαιοσύνη είναι πορνεία. Δικαιοσύνη χωρίς Αγάπη είναι σκληρότητα.

    2. avatar Ονομα

      Με ένα καλό φακελάκι ακόμη κι ο Πάσαρης πάει στο παράδεισο .
      Τόσοι εγκληματίες του Βυζαντίου "αγιοποιήθηκαν".

      1. avatar Ξέρεις εσύ κι από Βυζάντιο;;;;….

        ... Εγώ μέχρι τώρα σε ήξερα για καθηγητή Βιολογίας!!

  3. avatar Voidi

    Ξεσάλωσε η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα...

  4. avatar pliman

    Ο φλωρακης εξωμολογηθηκε σε σιμωνοπετριτη και
    ο κυνηγος της περιουσιας της εκλλησιας παπανδρεου
    κοινωνουσε και εκανε ταματα . Η τετραγωνη σκεψη των
    σχολειων δεν ειναι για γερους ειναι για αρχαριους.
    Αμαρτιες γονεων παιδευουσι τεκνα...

    1. avatar 667

      Δεν είναι ολοι οι δεσποτάδες σαν αυτόν,υπάρχουν και χειρότεροι.

      1. avatar Πω πω …

        ..τι εξυπνάδα (τούβλο) ήταν αυτή !

      2. avatar … είπε το ουφονούμερο

        .....

  5. avatar Προφήτης

    Μητροπολίτη πρόσεχε τη λες και τη κανείς το να είσαι μόνο σου να φαντάζεστε ότι θέλετε και να λέτε όμως όταν απευθύνεστε στο ποιμνιο να προσέχετε τη λέτε και τη κάνετε η Εκκλησία του Θεού δεν λέει αυτές της μπούρδες που λέτε εσείς.Η μητρότητα είναι η ευλογία και η συνέχεια της ανθρωπότητας εσείς δεν μπορείτε να την κατακρίνετε με χυδαιότητες το παιδί μας το δίνει ο Θεός.Ο Κυριος είπε τα παιδιά είναι τα κρίνα του παραδείσου. Τα πρώτα που ευλόγησε το ίδιο και της μητέρες και εσείς με χυδαιότητα κρίνετε την μητρότητα και πως γίνεται η πράξη και δυστυχώς απευθύνεστε και σε νέους.Το πως θα γίνει κάποιος ομοφυλόφιλος δεν γίνεται από την ερωτική πράξη τον γονέων του αλλά δυστυχώς από την κοινωνία που ζούμε όταν μας δείχνουν στην τηλεόραση όλες της αηδίες και τα βλέπουν και τα παιδιά μας τη περιμένουμε να γίνουν όταν μας δείχνουν στην τηλεόραση πως κάνουν την χρήση των ναρκωτικών και το βλέπουν τα παιδιά σαφώς τη θα γίνουν που μιμείται ότι κάνουμε δυστυχως.Ο Θεός ας μας συγχώρεση όλους μας.Ο Μορφου δυστυχώς κάνει ότι τα ξέρει όλα τη είναι ο Θεός.Ο Θεός δεν έχει αφήσει την αληθινή εκκλησία του έτσι υπάρχουν και καλή Μητροπολίτες και Παπάδες που δυστυχώς τους έχουν στην αφάνεια και τους συκοφαντούν.

  6. avatar Chrissα

    Οι γενετιστές σχίζουν τα πτυχία τους!.....

    1. avatar Xountalas

      Οι γενετιστες να τα σχισουν ΟΤΑΝ και ΕΑΝ βρουν την/τις αιτια/ες της ομοφυλοφιλιας.Μεχρι τοτε ο καθε ενας μπορει να λεει ο,τι θελει, μεχρι ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΣ του αντιθέτου , με επιφυλαξη παντος δικαιωματος εκ μερους μας για κριτικη στην οποια αποψη.

      1. avatar advouk7

        Έχουν βρεθεί. Λέγονται γονίδια.

        1. avatar @2

          Ξεπερασμένος είσαι advouk7.Γιατί αυτοί που έλεγαν ότι τα βρήκαν το 1970 ,τα έχασαν από νεώτερες έρευνες που λένε παρόμοια πράγματα με τον μητροπολίτη.

          1. avatar advouk7

            Δηλαδη ολα τα Πανεπιστημια είναι ξεπερασμένα και τη πραγματική γνώση την έχουν οι παπαδες; Στείλε μας πηγές να διαβάσουμε να γίνουμε σοφότεροι ρε φίλε.

          2. avatar @2

            Πού ξέρεις τι γίνεται σε όλα(!!!) τα πανεπιστήμια όταν δεν ξέρεις ούτε αυτά που σου έχουν προτείνει ένας στην αρχή και ο Λύσανδρος παρακάτω!!! Είσαι ανεπίδεκτος μαθήσεως ,εκ πεποιθήσεως νομίζω.

          3. avatar advouk7

            Απλό είναι. Κοιτάς το body of knowledge του biology course των μεγάλων πανεπιστημίων. Σε κανένα δεν θα δεις τις απόψεις των προαναφερθέντων. Μόνο Δαρβίνο διδάσκουν. Κάντο μόνος σου μη νομιζεις ότι σε κατευθυνω. Αλλά αν βρεις Πανεπιστήμιο που διδάσκεται ο Λαμαρκιανισμος , δηλαδή η κληρονομιά επικτητων χαρακτηριστικών στο DNA, παρακαλώ να μας το αναφέρεις. Μόνο σαν ιστορία το αναφέρουν. Η Θεωρία της Εξέλιξης οχι μονο δεν έχει διαψευστεί 150 χρόνια τώρα, αλλά έχει ενισχυθεί σημαντικά με νέα ευρήματα. Διάβασε αν θες το Ας Συμφιλιωθούμε με το Δαρβίνο του Ζουρου. Έχω πολλά ακόμα αν έχεις την ανάγκη να δεις τη σύγχρονη βιολογία και ανθρωπολογία.

          4. avatar @advouk

            Γκάπ!!!!!Ο Δαρβινισμός έχει αλλάξει από τους ίδιους τους νεοδαρβινικούς! Νεοδαρβινισμό διδάσκουν τα περισσότερα πανεπιστήμια, δεν τα ξέρεις ακριβώς. Και τα περισσότερα τον έχουν ιδεολογικοποιήσει.Δεν είδες τη συνέντευξη.Σύμφωνα με νεώτερες έρευνες, το κάπνισμα, τρόπος ζωής, ξέρεις ότι επιφέρει αλλοιώσεις στοDNA ή όχι; Ή δεν ξέρεις ότι το έμβρυο ανταποκρίνεται και επηρεάζεται από κάθε ήχο, ορμόνη-διάθεση , στάση του σώματος της γυναίκας και το μέγεθος της μήτρας; Αρκετά πια με τις φιλοσοφικές ιδεοληψίες.

          5. avatar advouk7

            Επηρεάζει το DNA καταστρέφοντας την υφιστάμενη δομή. Δεν συμβάλλει στα επικτητα χαρακτηριστικά. Ο νεοδαρβινισμος είναι εξέλιξη του Δαρβινισμου, οχι αναίρεση. Επίσης, μπορείς να προβάλλεις τις αντιρρήσεις σου χωρίς να προσβάλλεις.

          6. avatar Ξυλόκαστρο @ advouk

            Συμφωνείς στην καταστροφή του dna
            και στην κληρονόμηση των μεταλλαγμένων γονιδίων. Η Νεοδαρβινικη εξέλιξη αναίρεσε τον μισό Δαρβινισμό. Η στάση όπως και όλο το σεξ στην εγκυμοσύνη δεν είναι θέμα γονιδιακού επίκτητου αλλά αναπτυξιακό. Όλοι οι σοβαροί ψυχολόγοι ψυχίατροι στο ιστορικό λαμβάνουν υπόψη τους ακόμη και τη σκέψη -διάθεση των γονέων,αν ήθελαν να κάνουν το παιδί ή αν έτυχε.Ποιος σου είπε ότι οι νέες εξελίξεις στην επιστήμη έρχονται μόνο από το Χάρβαρντ. Αλλού διδάσκουν την ευφυή δημιουργία, αλλού πιο καινούριες ανακαλύψεις τις οποίες δεν αναίρεσες γιατί δεν διάβασες.Το βιβλίο έχει με πιο απλό τρόπο απόψεις επιστημόνων και βιβλιογραφία.......
            ..Για το ύφος:1ος Βασικός κανόνας Στην επιστήμη: Ποτέ δεν απορρίπτουν μια οποιαδήποτε άποψη πχ του ιερέα, με τουϊτίστικες βλακώδεις εξυπνάδες ή χωρίς να ανοίξουν να διαβάσουν βιβλιογραφικά μια τεκμηριωμένη διαφορετική άποψη. Όχι μόνο στο Χάρβαρντ, αλλά ούτε στα πανεπιστήμια της Αλγερίας δεν θα δέχονταν τέτοια 'μεθοδολογία'.

          7. avatar advouk7

            Δηλαδη ρε φιλε δεχεσαι οτι οι γκει δημιουργουνται οταν η εγκυος κανει πρωκτικο; Θυμαμαι παλια λεγανε και για τις ελιες οτι ειναι απο επιθυμια της εγκυου. Αναχρονιστικές απόψεις χωρίς να τις στηρίζουν κάπου. Ο ευφυής σχεδιασμός μπορεί να διδάσκεται σε Πανεπιστήμια τύπου Ιράν και Τουρκίας. Σε σοβαρά δυτικά ιδρύματα δε θα δεις τέτοια. Αν θες Διάβασε τη Γλώσσα του Θεου του Κολινς (ένθεος δημιουργιστης) και συνέκρινε το με το Εγωιστικό Γονίδιο του Ντοκινς. Ο μεν δεν διδάσκει πουθενά και ο δε διδάσκει στην Οξφόρδη και είναι μέλος της Βασιλικής Ακαδημίας έχοντας λάβει πληθώρα βραβείων και αναγνωρίσεων. Δε σου λενε τιποτα αυτα;

          8. avatar Ρε γαμώτο..

            Μας τάχεις πρίξει τις τελευταίες μέρες
            με τις αναφορές σου σε διάφορες θεωρίες , βιβλία , συγγραφείς χωρίς να
            μπορείς να πείσεις ..μου θυμίζεις τα κηρύγματα των παπάδων στις εκκλησίες
            που παραθέτουν συνεχώς στοιχεία για
            να πείσουν , αλλά στο τέλος κανείς δεν καταλαβαίνει τίποτα....
            Μπορείς με απλά λόγια , αν όχι να πείσεις τουλάχιστον να προβληματίσεις ;

          9. avatar advouk7

            Φίλε μου αν "στα χω πρηξει" μπορείς να μη συμμετέχεις. Εδώ ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει τη γνώμη του. Τώρα όσον αφορά τις "θεωριες" που λες, άνοιξε κάνα βιβλίο. Τόσα έχω προτείνει εδώ μέσα. Αλλά μη ρίχνεις το επίπεδο.

          10. avatar Ρε γαμώτο..(2)

            ..ακριβώς ..και εγώ λέω την γνώμη μου.
            Δεν βλέπω όμως να πείθεις κανένα..
            (μη μου αναφέρεις βέβαια τον γνωστό
            Ντούσκα και τους έχοντες παρόμοιο
            επίπεδο σκέψης..)

          11. avatar advouk7

            Μπορείς να λες τη γνώμη σου αλλα οχι να προσβάλλεις. Πρώτον γνώμη σου και δεύτερον ποσώς μ ενδιαφέρει να πείσω κάποιον. Εδώ δε πείθονται απ τα επιστημονικά τεκμήρια, θα πειστούν επειδή κάποιος σχολιάζει στο beast?

          12. avatar Ρε γαμώτο.. (3)

            1. Πού καί πώς σε πρόσβαλα ;
            2. Τα τόσα σχόλια που έγραψες αν μή τί άλλο μάλλον δείχνουν εμμονή να πείσεις για την ορθότητα της άποψης σου και όχι το αντίθετο..

          13. avatar advouk7

            1) Όταν λες σε κάποιον άγνωστο "μας τα χεις πρηξει" αν μη τι άλλο είναι προσβλητικό. Δεν είμαστε φιλαράκια. 2) Έχω την ανάγκη να απαντάω όταν μου δίνουν το λόγο, γι αυτό τα ποστ, αλλά δε χρειάζεται να απολογηθώ γι αυτό διότι εδώ είναι δημοκρατικός χώρος και ο κάθε ένας μπορεί να επικοινωνεί τις απόψεις του με ότι συχνότητα θέλει. Εδώ ο άλλος ποστάρει 10 σερί τόμους, εγώ σε πείραξα; 3) Μην έχεις εμπάθεια με τις άλλες απόψεις. Συζητά τες με σύνεση, λογική και ψυχραιμία. Καλό βράδυ.

  7. avatar Theofrastos

    Αυτά συμβαίνουν όταν αγράμματοι άνθρωποι αποκτούν οποιασδήποτε μορφής εξουσία έχουν βήμα να λένε ο,τι βλακεία τους κατέβει. Το χειροτερο είναι πως για κάποιους αυτή η βλακεία έχει βαρύτητα κι εμείςκυκλοφορούνε αναμεσα τους γιατί αυτοι οι κάποιοι είναι η πλειοψηφία... Δεν υπάρχει σωτηρία....

    1. avatar Έχεις απόλυτο δίκιο…..

      ...κυκλοφορούμε ανάμεσα τους.....

    2. avatar ti s

      Τη μόρφωση του συγκεκριμένου δεν την φτάνεις.

      1. avatar Sonira Sogre

        Δεν ξέρω τι έχει σπουδάσει ο τύπος, πιθανότατα να έχει διδακτορικό. Εδώ ο Άνθιμος αναγορεύτηκε σε διδάκτορα.Το θέμα είναι πως ό,τι και να διάβασε ό,τι και να μελέτησε το έκανε υπό το πρίσμα της μισαλλοδοξίας, του φανατισμού και της μονομέρειας. Τελευταία οι κύκλοι αυτοί ξεκίνησαν εκστρατεία κατά του δικαιώματος της γυναίκας στην άμβλωση ακόμα και σε περίπτωση βιασμού...Οι συντηρητικές εξουσίες συντάσσονται και συναλλάσσονται μαζί τους αφού τα πρόβατα-ψηφοφόροι -ποίμνιο είναι το θέμα. Θα πρέπει να περιμένουμε μια απίστευτη οπισθοδρόμηση σε διάφορα ζητήματα......και ναι θα συμφωνήσω: κυκλοφορούμε ανάμεσα τους....!

        1. avatar @2

          Πολλά αθεοταλιμπανίστικα τσιτάτα και προκαταλήψεις έχεις sonira. Πες μας τι έχεις διαβάσει και ακούσει από τον μητροπολίτη, εκτός από αυτή την ανάρτηση; Πέφτεις στο λάθος που έκαναν οι άθεοι του προηγούμενου αιώνα που κατηγορούσαν τους άλλους για φανατισμό, μισαλλοδοξία , συντηρητισμό , ενώ αυτοί έφτιαξαν τα πιο οπισθοδρομικά,μισαλλόδοξα μέχρι δολοφονιών και φανατισμένα καθεστώτα όπως ακόμα στη Β.Κορέα. Όλος ο κόσμος και η νεολαία το κατάλαβε και τους έφτυσε. Και ξαναχτίσε εκκλησίες με ζωντάνια και έργο.Κρίμα για σένα να ξαναμασάς πατημένες τσιχλόφουσκες ανάμεσα μας.

          1. avatar advouk7

            Οι εκκλησίες κατά το μεσαίωνα τι γκρέμισαν για να χτιστούν στα θεμέλια τους;

          2. avatar @advouk

            Άσχετος από βιολογία άσχετος κι από ιστορία. 250 χρόνια πριν τον Μεσαίωνα ποιοί κυνηγούσαν και σκότωναν τους χριστιανούς; Παράξενο(αν δεν υπήρχε Θεός) που αντί να εξαφανιστούν οι σφαζόμενοι και προσευχόμενοι χριστιανοί, γίνονταν χριστιανοί οι ειδωλολάτρες και τελικά οι ειδωλολατρικοί ναοί έμειναν άδειοι.Μόνο κάτι μάγοι και οιωνοσκόποι αγύρτες είχαν μείνει. Αν επομένως δεν καταλαβαίνεις το μέγεθος 90% των οργίων των ειδωλολατρών και κατακρίνεις το 1% των χριστιανών που πήραν υλικά από τούς ήδη εγκατελειμμένους ναούς, έχεις σοβαρό νοητικό πρόβλημα .

          3. avatar advouk7

            Άσχετος από βιολογία επειδή υποστηρίζω τη δαρβινική θεωρια η οποία διδάσκεται παντου ως η κραταιά θεωρια της Εξέλιξης της ζωης; Άσχετος από ιστορία επειδή η μεσαιωνική εκκλησία κατέστρεψε οτιδήποτε ελληνικό με τη κατηγορία της "ειδολολατριας"; Την Υπατία ποιος τη διαμελισε; Το Σεραπειον ποιος το κατεστρεψε; Οι παραβολανοι τι ρόλο έπαιζαν; Αντί λοιπόν να πετάς προσβολές άνοιξε κάνα βιβλίο και πέτα επιχειρήματα.

          4. avatar Χιχιχι

            Ακόμα θεωρείς ότι είναι κραταιά η Δαρβινική θεωρία και διδάσκεται παντού!!!!! Εμεινες στο 1990. Επιχειρήματα; Δεν απάντησες επίσης τίποτα από τους επιστήμονες που ανέφερα. βλέπε επίσης ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΕΩΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΕΩΣ, Ιωάννη Κωστωφ. Για ιστορία να διαβάσεις ΠΑΠΑΡΗΓΟΠΟΥΛΟ, ΒΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟ, ΓΙΑΝΝΑΡΑ, π. Γεώργιο ΜΕΤΑΛΛΙΝΟ .

          5. avatar advouk7

            Σε παραπέμπω στο τμήμα ανθρωπολογικων σπουδών των Harvard, Cambridge, Stanford για αρχή. Όσον αφορά την ιστορία σε παραπέμπω στον Λιβανιο, όπου ζούσε στη βυζαντινή περίοδο. Επίσης σε εκτενέστατο άρθρο των Times:
            How Christians Destroyed the Ancient World. Θα βρεις πολλές πηγές με σημαντικότερη τη καταστροφή του Σεραπειου και το θάνατο της Υπατίας από φανατικούς χριστιανούς παραβολανους. Επίσης, ο Παγουλανος του ecclesia.gr τα παραδέχεται εδώ https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.ecclesia.gr/greek/press/theologia/material/1994_1_10_Pagoulatos.pdf&ved=2ahUKEwj9poTRv9rjAhWpyqYKHeueC0UQFjAdegQIBhAB&usg=AOvVaw3O3tN2hVh1Hoxa4ndv7eBQ

          6. avatar Ξυλόκαστρο

            Για τα πανεπιστήμια σου απάντησα πριν. Ο Λιβάνιος ήταν ο πιο φανατικός ειδωλολάτρης, καμιά επιστημοσύνη, από 5 περιστατικά γενίκευε για όλους τους χριστιανούς, τα 250 χρόνια διωγμών από τούς ειδωλολάτρες τα κατάπινε. Τον θεολόγο δεν τον έχω ψάξει.Να ξέρεις όμως ότι στη θεολογική όπως είναι τώρα, μπαίνει ο κάθε σχετικός και άσχετος με την Ορθοδοξία ακόμη και την πίστη.Υυπάρχουν πολλοί θεολόγοι που ούτε στον Θεό πιστεύουν. Το ντοκιμαντέρ δεν το έχω δει αλλά έχω δει άλλα παρόμοια, Αμερικανών αθέων καθηγητών πανεπιστημίου, οι οποίο κινούνται περισσότερο από ιδεολογικά κι όχι επιστημονικά κριτήρια. Για το Βυζάντιο , τον Χριστιανισμό και την σημαντική πολιτισμική προσφορά του στον σύγχρονο Ελληνισμό διάβασε την πρύτανη του Πανεπιστημίου στο Παρίσι Γλυκάτζη Αρβελέρ, τον Άγγλο μεσαιωνιστή καθηγητή Steven Ranciman και τους 4 Έλληνες που προανέφερα.

          7. avatar advouk7

            Καταρχάς μην αναφέρεσαι ως ειδωλολάτρες στους προγόνους σου διοτι τους προσβάλλεις. Παγανισμος ονομάζεται η αρχαία μας θρησκεία, όπως όλες οι θρησκειες που θεοποιουν τη φύση. Για πραγματικούς ειδωλολάτρες ψαξε στις εκκλησίες, θαυματουργές εικόνες, ζώνες Παναγιές, κομμάτια ξύλο, παντόφλες Αγ Αρτέμη, κομμάτια σάρκας Αγ Γερασίμου κλπ. κλπ. Όσο για το Λιβανιο, ήταν Παγανιστης ως γνήσιος Έλλην οπως και ο Ιουλιανός. Τι θες να γράψει για το συρφετο; Οτι έβλεπε. Εκθεμελιωσεις νέων και διωγμούς. Οτι γραφει και ο εκπρόσωπος της εκκλησιάς Παγουλάτος στο άρθρο που σου έστειλα. Βγαλε τις θρησκευτικές παρωπίδες και βγες έξω απ το πλατωνικό σου σπήλαιο. Εσύ δέχεσαι μόνο πηγές της εκκλησιάς. Ειναι σαν να ζητάω τη γνώμη του Τζανακοπουλου για τη πολιτική ΣΥΡΙΖΑ.

          8. avatar Παναγιώτης σε advouk

            Φίλε από τους προγόνους κρατάμε τα θετικά για να προοδεύει ο πολιτισμός όπως το θέατρο, την φιλοπατρία, τη δημοκρατία,τον αθλητισμό και αρκετή φιλοσοφία και επιστήμη. Άμα πιστεύεις ότι έχασε η Ήρα στα καλλιστεία, ότι ο Δευκαλίωνας πετούσε πέτρες και γίνονταν αρσενικοί άνθρωποι και για να κοπάσουν οι άνεμοι πρέπει να γίνει θυσία εκατό βοδιών στον Ποσειδώνα, περαστικά σου. Χόρεψε και το χορό της φωτιάς. Το άλλο, ο αθεϊσμός έχει λήξει εδώ και 30 χρόνια --εκτός Β.Κορέας, ο παγανισμός έχει λήξει εδώ και 1500 χρόνια--εκτός κάτι φυλών στην Αφρική. Συγγνώμη, αλλά πολλά ληγμένα μαζί, δεν κάνουν καλό.

          9. avatar advouk7

            Φίλε Παναγιώτη ασφαλώς και δε τα πιστεύω. Όπως επίσης δε πιστεύω ότι ο κρίνος έχει αναπαραγωγικές ικανότητες, ότι οι εικόνες κλαίνε και ότι έχουν ικανότητες να θεραπεύουν. Όμως είναι άδικο να αναφέρεσαι ως "ειδωλολατρες" σε ανθρώπους που ακόμα και σήμερα το στίγμα τους είναι τόσο επίκαιρο. Δηλαδή όλοι οι αρχαίοι σοφοί μας, παρ' όλη τη σοφία τους, πίστευαν ότι το μαρμάρινο άγαλμα έχει μαγικές ικανότητες; Ασφαλώς και όχι, σε αντίθεση με τη σημερινή εκκλησία που αναγάγει σε μαγικά αντικείμενα τα "ειδωλα". Γι αυτό λέω ότι οι πραγματικοί ειδωλολάτρες είναι οι σημερινοί χριστιανοί. Τέλος, αν κάποιος έχει αλλη άποψη μαζί σου, δε σημαίνει ότι παίρνει ληγμένα ούτε έχεις δικαίωμα να τον προσβάλλεις έτσι. Μπορείς να παραθέσεις τα επιχειρήματα σου με κόσμιο τρόπο.

          10. avatar Ανεπαρκής η απάντηση

            Λόγω ανεπαρκούς γνώσης σου για βασικά ορθόδοξα στοιχεία όπως οι εικόνες. Η ειδωλολατρεία των εικόνων έχει καταδικαστεί από την 7η οικουμενική σύνοδο, όπως και η εικονομαχία, αυτό που λες. Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.

          11. avatar advouk7

            Ναι αλλα ακόμα οι πιστοί τις αντιμετωπίζουν σαν μαγικά αντικείμενα. Τις λατρεύουν σαν είδωλα. Αν δεν ειναι αυτο ειδωλολατρία τότε τι ειναι; Διαφωτισε με τον ημιμαθή μεγάλε Δάσκαλε.

      2. avatar Ονομα

        Φαντάσου να μην ηταν μορφωμένος ο φευγάτος γερος!
        Θα εκαιγε τους ομο ζωντανούς!

        1. avatar Εν τάξει..

          Μόρφωση και εξυπνάδα σαν την δική σου προφανώς και δεν έχει ..
          Άδικη η κοινωνία...φίλε μου .

        2. avatar ti s

          Ωραία, αφού έψαξες το βιογραφικό και είδες, ψάξε και καμιά ομιλία για να δεις πως κάνεις λάθος και σε αυτό το συμπέρασμα. Αν δεν ψάξεις τότε έχεις καταλήξει σε αβίαστα συμπεράσματα, άρα στερείσαι σοβαρότητας ως προς τη συγκεκριμένη άποψη.

          1. avatar Douskas John

            Γεια σου βρε ti s θεοσεβουμενε .Κάτι πρέπει να κάνετε με αυτά τα ταλιμπανια .Δεν φτάνει που τα πρόβατα που σας ακολουθούν όσο πάνε και μειώνονται έχετε και κάτι σαν αυτό και σας δίνουν το τελειωτικό χτύπημα. Και μια συμβουλή. Η μόρφωση δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι. Ιδίως στα παλιά χρόνια που ο παπας ηταν ο πιο μορφωμένος στα χωριά μας ήταν συνάμα και ο πιο επικίνδυνος γιατί τους κρατούσε χαμηλά. Ξέρετε εσείς από κάψιμο βιβλίων κλπ.

          2. avatar Ε σ ύ …

            πάλι "σχολιάζεις " ; ντροπή !

          3. avatar @ti s

            Φίλε περιμένεις λογική από φανατισμένα αθεοταλιμπάνια; Μόνο να φτύνουν ξέρουν.Ούτε λογική ούτε γνώση ούτε ηθική συμπεριφορά ούτε να διατυπώσουν έναν συλλογισμό ούτε μια πρόταση με τελείες δεν ξέρουν.Στη λάσπη κυλιούνται, λάσπη πετάνε. Μου έλεγε ένας καθηγητής μου, όσο πιο άδειος τενεκές είναι κάποιος τόσο πιο πολύ φασαρία κάνει.

          4. avatar Ξυλόκαστρο@ti s

            Τα αθεοταλιμπάνια αφού 3 μέρες έβριζαν ,και την άκουσαν, μετά σοβάρεψαν.Αλλά μόνο με αθεϊστική ενημέρωση. Κρίμα!

          5. avatar ti s

            Αγαπητέ μου, εκείνο που ξέρω είναι το αποτύπωμα που αφήνουν οι ομιλίες του στην καρδιά μου και το ότι με έπεισε να αφήνω το κρεβατάκι μου και τον γλυκύτατο ύπνο μετά από κούραση και να σηκώνομαι τα βράδυα να κάνω προσευχή προσπαθώντας να είναι θερμή, ώστε μαζί με τις προσευχές άλλων να μειωθεί η ένταση των επερχόμενων. Όλο αυτό το διάστημα είχα την απορία αν αξίζει κόπος, αν έχει νόημα. Βλέποντας τον πόλεμο που ξεσηκώθηκε τώρα, ενώ έχει χρόνια που έχω ακούσει παρόμοια να λέει, το συμπέρασμα είναι πως ο σατανάς έπαθε ζημιά, νομίζει ότι θα καταφέρει πλήγμα αλλά όσοι έχουν πνευματική κατάσταση δεν φοβούνται τα ου και δεν ζητούν τα μπράβο.

          6. avatar Ονομα

            Δυο χέρια που εργάζονται μπορούν να κάνουν πολλά περισσότερα από χίλια που απλά προσεύχονται

          7. avatar Απορία μου..

            Τα δικά σου δύο χέρια τι (...)

          8. avatar Ονομα @ Απορία μου

            ..βεργούλες και σε δείρανε,ατακτούλη.

          9. avatar Ρε beast..

            Το σχόλιοοο

  8. avatar Theofrastos

    Αυτά τα λιβανια που. Καίνε στα θυμιατα έχουν παρενέργειες...ή η μανα του κατα την σύλληψη έβλεπε Αυτιά...

    1. avatar Ξέρεις να μας πείς..

      ..τι έκανε η μάνα σου κατά την σύλληψή
      σου ; ( μιάς και είσαι ομορφόπαιδο ) .

      1. avatar Theofrastos @ 18:12

        Κράταγε το χέρι της δικής σου.

        1. avatar Η κακομοίρα..

          φοβόταν φαίνεται , μην χάσει το φρούτο
          που θα έφερνε ! Πού να ήξερε.....

        2. avatar mprios

          Ωωωωωω τάπα! Ξύλο στο μεγάλο διάλειμμα!

          1. avatar Ρε beast..

            Το σχόλιοο

  9. avatar ggw54g

    Αυτος και το συναφι του εχει σταθερο εισοδημα και ασφαλιση απο το δημοσιο που πληρωνουμε ολοι κι εμεις τους αφηνουμε.
    Ε ειμαστε τούβλα.

    1. avatar Έχεις δίκιο..

      ..εσύ ειδικά έχεις καταξοδευτεί !

      1. avatar Ο γνωστός μαϊντανός…

        .... πάτησε το repeat....

    2. avatar Ας δούμε τι λέει ο αλάθητος Λόγος του Θεού,η Αγία Γραφή,γι’αυτό το θέμα σε αντίθεση μετο τι κάνουν οι άνθρωποι&η ψεύτικη θρησκεία.Δες 3w.erotiseisapantiseis.gr

      Οι άνθρωποι που δεν πιστεύουν στον Θεό της Αγίας Γραφής αλλά έχουν αγάπη για την δικαιοσύνη+κοινή λογική καταλαβαίνουν ότι το να πληρώνονται οι παπάδες της ορθόδοξης εκκλησίας από το Ελληνικό κράτος είναι λάθος+αντιδημοκρατικό αλλά είναι και αντιχριστιανικό γιατί είναι αντίθετο στην διδασκαλία του Ιησού Χριστού+ της Αγίας Γραφής.Ο Ιησούς Χριστός ποτέ δεν είπε ότι όσοι κηρύττουν το Ευαγγέλιο να πηγαίνουν στο κράτος για να πάρουν το μισθό τους.Το Ευαγγέλιο λέει πως μόνο οι πιστοί της Εκκλησίας,αυτοί+μόνο αυτοί θα πρέπει να δίνουν χρήματα για την μισθοδοσία των λειτουργών - ιερέων της εκκλησίας τους. Κανένας άλλος+ιδίως κανένας που δεν πιστεύει στον Θεό.(αυτό θα το βρεις στην Καινή Διαθήκη στην Σ' Κορινθίους 9:8-14 και Λουκά Ευαγγέλιο 8:3).Αυτό που κάνουν οι παπάδες είναι εκ του πονηρού+εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν διαβάσει ποτέ την Καινή Διαθήκη και έτσι δεν ξέρουν ότι αυτό που κάνουν οι παπάδες είναι λάθος.Άλλωστε οι παπάδες που εκπροσωπούν την ψεύτικη θρησκεία της εποχής μας συμμαχούν με διαπλεκόμενους πολιτικούς για να εκμεταλλεύονται τον απλό λαό.Οι διεφθαρμένοι πολιτικοί δίνουν μισθό στους παπάδες για να μην χάσουν ψήφους από τους θρησκευόμενους+ας επιβαρύνεται το κράτος με εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.Η υπάρχουσα κατάσταση θα συνεχίζεται επ άπειρον εκτός+ αν οι σκεπτόμενοι πολίτες αυτής της χώρας δεν ξεσηκωθούν+δεν απαιτήσουν από όλα τα πολιτικά κόμματα να βάλουν ένα τέλος σε αυτή την φαυλοκρατία, το κράτος να πληρώνει τους παπάδες.

  10. avatar ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ ΜΥΓΙΑΚΗΣ

    Σχετικά με το ζήτημα αυτό θα πρότεινα να διαβάσουμε όλοι μας το βιβλίο του γνωστού διεθνώς ψυχιάτρου και ερευνητή Stavislav Grof "Η Ψυχολογία του Μέλλοντος", Εκδόσεις Αρχέτυπο, το οποίο αναφέρει την πολυετή έρευνά του για την προγεννητική ζωή του ανθρώπου και για το ότι το έμβρυο προσλαμβάνει μέσα στη μήτρα τα συναισθήματα των γονέων του. Επίσης και το βιβλίο του σημαντικού Κύπριου ψυχιάτρου Θάνου Καυκαλίδη "Η Γνώση της Μήτρας", Εκδόσεις CaptainBooks, στο οποίο περιέχονται συνεδρίες στις οποίες οι συμμετέχοντες επαναβίωναν την προγεννητική ζωή τους και τα συναισθήματα της μητέρας τους που ένιωθε όταν τους εγκυμονούσε. Η έρευνα αυτή επίσης επιβεβαιώνει τα συμπεράσματα του Stanislav Grof. Συνεπώς ο λόγος του Μητροπολίτη Μόρφου αναφορικά με τα λεγόμενα του Αγίου Πορφυρίου κάθε άλλο παρά καταγέλαστος είναι. Είναι επίσης γνωστό από πολλές μαρτυρίες ανθρώπων ότι ο Άγιος Πορφύριος είχε το χάρισμα της διόρασης και όχι μόνο. Τα λόγια του βρίσκονται σε πλήρη συμφωνία με όσα έχουν ανακαλύψει οι επιστήμονες που αναφέρθηκαν. Λύσανδρος Μυγιάκης.

    1. avatar Αλλο

      Να καταλαβαίνει συναισθήματα και άλλο να γίνεται γκέι επειδή η μάνα του το κάνει απ τη πίσω πόρτα.

  11. avatar Note

    Ουστ απ εδώ μπήκατε και στα κρεβάτια τώρα....μεσαίωνηστες τέτοια κάνατε και τότε και δολοφονουσατε ανθρώπους σε κυνήγι μάγισσων...υπέφερε κόσμος στα χέρια σας ειδικά όποιοι τολμούσαν να διαφωνήσουν μαζί σας!!!!

  12. avatar ΚΕΑ

    Αντί να αναλύετε το κουνούπι και να καταπίνετε το βόδι, καλύτερα να δείτε στα ίσια την ουσία, τι συμβαίνει συνήθως, φυσιολογικά και κανονικά στη φύση, μεταξύ αρσενικού και θηλυκού.Ακόμη κι αν δεν ακολουθείς καμιά θρησκεία.Η ομοφυλοφιλία είναι μια ανωμαλία της φύσης. Ακόμα και να μη δέχεσαι ότι μας έφτιαξε Θεός, αλλά είμαστε ζώα.Χωρίς να έχουν κάποια ηθική, μπορεί να είναι πολυγαμικά, αλλά ούτε και αυτά τα ζώα βάζουν αλλού τα όργανα τους. Χώρια η επικινδυνότητα και οι αρρώστιες.

    1. avatar Ονομα

      κα ΚΕΑ μου
      Η μεγαλύτερη ανωμαλία είναι να χώνεις τη μύτη σου στις ζωές των αλλων.
      Ασχολήσου με τη καμπούρα σου!

      1. avatar ΚΕΑ

        Η μεγαλύτερη ανωμαλία είναι να προβάλλεις τους ανώμαλους ως φυσιολογικούς. Η πιο μεγαλύτερη ανωμαλία να βρίζεις και να επιτίθεσαι στους φυσιολογικούς.

        1. avatar Ονομα @ κα ΚΕΑ μου

          Αν κατάλαβα καλά θεωρείς τον εαυτό σου φυσιολογικό.
          Ετσι είναι αν ετσι νομίζεις.

          1. avatar ΚΕΑ

            Ακόμα κι αν δεν υπήρχαν παπάδες, το ποιος είναι φυσιολογικός το λέει η φύση.Για να παρεξηγηθείς, προφανώς εσύ δεν είσαι ε;

          2. avatar Ονομα

            Οι φυσιολόγοι,και οι παπάδες,γνωρίζουν αυτά τα θέματα.

          3. avatar ΚΕΑ

            Παρεξηγήθηκες; Πρόβλημα σου. Άμα και τη φύση αρνείσαι, ποιος λες να είναι αφύσικος; Συνεπώς δε φταίνε οι παπάδες, αλλά το διεστραμμένο μυαλό κάποιων, όσο θόρυβο και να κάνουν.

          4. avatar 667 @ ΚΕΑ

            Είσαι το δεύτερο ατομο που τα ξέρει ΟΛΑ,πρώτη είναι η πεθερά μου.Να βρεθείτε για καφέ,κάτι καλό θα βγεί από τη συνάντηση.

          5. avatar Εν τάξει..

            Η ΚΈΑ θα την συναντήσει μία φορά και
            άντε γειά.. Εσύ που την τρώς στην μούρη
            κάθε μέρα , σε βλέπω να πας γιά λαθρομετανάστης ...

  13. avatar ti s

    "Ο Θεός έπλασε τον άνθρωπο και τον έκανε με δυο πόδια και στην σχέση, που έχει το ανδρόγυνο, κοιτάζει ο ένας το πρόσωπο του άλλου με αγάπη και τρυφερότητα. Αγκαλιάζονται μεταξύ τους κι αγαπιούνται. Αυτή είναι η ανθρώπινη σχέση. Ο ένας κοιτάει τον άλλον κατά πρόσωπο. Τα ζώα όμως είναι τετράποδα και η σχέση τους είναι αυτή, που ξέρετε. Το θηλυκό γυρνάει την πλάτη στο αρσενικό. Θέλει η γυναίκα να χρησιμοποιείται έτσι από τον άντρα της; Να γίνεται ζωώδης η σχέση; Ο Θεός έδωσε στην γυναίκα μεγάλη τιμή, ακόμη μεγαλύτερη κι από τον άντρα, γιατί της έδωσε την ευλογία να γεννάει τα παιδιά , ... . Να μην δεχτούν ποτέ οι γυναίκες αυτήν την ερωτική σχέση, γιατί χάνεται η Θεία Χάρις, που τους έχει ενώσει κατά τα στέφανα τους, όταν δηλαδή έγινε το μυστήριο του γάμου. Παύουν κατά την σχέση αυτή να είναι άνθρωποι σύζυγοι, απλώς εκμεταλλεύεται ο ένας τον άλλον για μια πρόσκαιρη ηδονή σαρκική και βορβορώδη. Κυλιούνται σαν τους χοίρους στην λάσπη της ακολασίας. ...
    Ποτέ λοιπόν η γυναίκα να μην αφήνει τον εαυτό της να γίνεται αντικείμενο πορνικής εκμετάλλευσης , (... είναι πορνεία εντός της οικογένειας κι έτι περισσότερο, στο πηδάλιο της εκκλησίας λέει ότι φέρει το επιτίμιο του φόνου ), αλλά να κρατά την θέση της εκεί ψηλά όπου την έχει βάλει ο Θεός , είναι πραγματικά πολύ πολύ ψηλά, είναι στην κορυφή της δημιουργίας."
    από τη γνωστή γερόντισσα Ατικής με τα προφητικά ποιήματα για όσα έρχονται στο λόγοι χάριτος και σοφίας

    1. avatar advouk7

      Είναι γνωστό εδώ και 150 χρόνια ότι ο άνθρωπος δεν δημιουργήθηκε αλλά εξελίχθηκε από κοινό πρόγονο. Ο Θεος μπορεί να δημιούργησε το σύμπαν, αλλά στον άνθρωπο δεν έβαλε το χεράκι του.

      1. avatar Τετράγωνη λογική !

        Ο Θεός τα δημιούργησε ό λ α , δεν
        μπόρεσε όμως να δημιουργήσει τον
        άνθρωπο .. άντε τι άλλο θ'ακούσουμε!

        1. avatar advouk7

          Εκπλήσσεσαι διοτι δεν έχεις σχετικές γνώσεις κοσμολογίας και αστροβιολογιας φίλε μου. Ως γνωστόν, όλα ξεκίνησαν απ τη Μεγάλη Έκρηξη. Τότε θεσπίστηκαν οι φυσικοί νόμοι που διέπουν το σύμπαν και παραμένουν αναλλοίωτοι. Αν ο Θεός υπήρξε τότε ίσως να ήταν ο υπεύθυνος γι αυτό. Αλλά μέχρι εκεί. Η Ζωή εμφανίστηκε σχεδόν 10 δις χρόνια μετα απο τυχαίες μεταλλάξεις κρυστάλλων δομών. Από τότε έχει εξελιχθεί σε εκατομμύρια είδη. Γι αυτό σου λέω ότι ίσως ο Θεός να έκανε την αρχή αλλα στη ζωή δεν παρενεβει.

          1. avatar Πάλι αδιάβαστος advouk…

            Η γη έχει ζωή 4,5 δις χρόνια ενώ η ζωή εμφανίστηκε πριν 10δις χρόνια!!!!! Μόνο ανοησίες πουλάς.Δεν αξίζει κανένας να ασχολείται μαζί σου.

          2. avatar advouk7

            Αδερφέ γράφω για 10 δις χρόνια ΜΕΤΑ τη Μεγάλη Έκρηξη. Θες να σου μάθω και αναγνωση; Επίσης κανείς δε σε υποχρεώνει να ασχολείσαι μαζί μου. Εγω δε σε προσέβαλλα.

          3. avatar Φιλαράκο..

            Στην τελευταία σου πρόταση βρίσκεται
            η αντίφαση...Εν πάσει περιπτώσει δεν
            είσαι ο πρώτος (ούτε ο τελευταίος) με
            τέτοιες απόψεις ...χωρίς να έχω καμμία
            διάθεση να γίνω δάσκαλός κανενός (γιατί πιστεύω ότι κανείς δεν μπορεί να
            αλλάξει τα μυαλά του άλλου) σου λέω μόνο ότι σε κάποια φάση της ζωής σου
            μπορεί να "ανακαλύψεις" πράγματα που
            θα σε κάνουν να αναθεωρήσεις πολλά
            απ αυτά που πιστεύεις σήμερα ..
            Άλλωστε το "εν οίδα ότι ουδέν ουδέν
            οίδα" του Σωκράτη δεν έπαψε να ισχύει.

          4. avatar advouk7

            Φιλαράκο δεν ειναι οι απόψεις μου. Είναι η επιστημονική αλήθεια. Σε όλα τα Πανεπιστήμια του κόσμου διδάσκεται η Εξέλιξη. Άνοιξε κάνα βιβλίο και διαβασε. Πραγματικά χάνεις όλη την ομορφιά της λειτουργίας της φύσης. Δε χρειάζεσαι Θεο για να θαυμάσεις το Σύμπαν.

          5. avatar Φιλαράκο..(2)

            Οπως γράφεις " ...εξέλιξη...." Τα πάντα
            εξελίσσονται και ότι νομίζουμε σήμερα
            σωστό (και μάλιστα διαρρηγνύουμε τα
            ιμάτιά μας ) αύριο ίσως θεωρείται λάθος
            και ξεπερασμένο ..."τα πάντα ρεί " που
            είπε ο Ηράκλειτος ...Λογικά γιά κάθε
            πρόβλημα "κάπου " υπάρχει η λύση του,
            η αλήθεια....τό θέμα είναι να έχεις τα
            "εφόδια" να την πλησιάσεις ..και εδώ
            είναι τα δύσκολα ! Το να βγαίνω να λέω
            ή να γράφω θεωρίες και απόψεις άλλων
            σαν παπαγάλος δεν κερδίζω ούτε προσφέρω τίποτα , απλά λειτουργώ σαν
            φερέφωνο....
            .

          6. avatar advouk7

            Φερεφωνο εισαι οταν διατυμπανιζεις τα κεκτημενα της επιστημης στην ανθρωποτητα; Δηλαδή εσύ αρνείσαι την ύπαρξη γονιδίων και τη διαδικασία μετάλλαξης του DNA (απ όπου προκύπτει και η ζωη);

          7. avatar Douskas John

            advouk7 Μην πέφτεις στην παγίδα των Θεόπληκτων ! Αν σου μιλάνε για θεό και το ποιος δημιούργησε τον κόσμο μπορείς πολύ απλά να τους αναφέρεις την διαστολή τού σύμπαντος . Ο χώρος και ο χρόνος δημιουργούνται τότε . Οπότε αν σου μιλάνε για πιο πριν απλά δεν υφίσταται .Δεν υπήρχε πριν .Όπως όλοι οι νόμοι που διέπουν το σύμπαν . Η θεωρία της εξέλιξης και της δημιουργίας του σύμπαντος έχουν εξηγηθεί επιστημονικά σε αντίθεση με τον θεό τον οποίο επικαλούνται . Θα σου πουν ότι ή έννοια θεός δεν μπορεί να εξηγηθεί και ότι υπάρχει σαν μια εσωτερική δύναμη που όλους μας περιβάλει και άλλα τέτοια οι πιο προχωρημένοι .Οι άλλοι εμμένουν στο βιβλιαράκι τους και τις γνωστές μπούρδες .

          8. avatar Ρε Douska…

            Που διάολο βρέθηκες εδώ ; φαίνεται ότι ό ποπός σου ψοφάει για κράξιμο !
            Και δεν μας λές , με τι προσόντα πουλάς
            τα φύκια σου ; Άντε, πέσε σε καλοκαιρινή νάρκη ,γιατί σε πήρε χαμπάρι και ο Εγκέλαδος ...

          9. avatar ΗΛΙΑ

            Τι λε ρε douska? Σοβαρά? Τι παραμύθια θα ακούσουμε! Οι κορυφαίοι μη θρησκευόμενοι επιστήμονες λένε ότι δεν μπορούν ακόμα να ξέρουν τι προηγήθηκε και πως δημιουργήθηκε η πρώτη ύλη πριν το big bang , αλλά εσύ το ξέρεις!!!! Τρέλα πουλάς? Πήγαινε και πες σε ένα παιδί του δημοτικού ότι η τσάντα του έγινε μόνη της!!! Θα έγινε το Σύμπαν???

          10. avatar Douskas John

            Βασικά γελάνε με τον αδαμ την ευα , ένα φίδι που μιλούσε και τους πρόσφερε ένα μήλο . Αυτά τα πιστεύουν κάτι γερόντια .Τα μικρά παιδιά κάνουν πλάκα . Τα θρησκευτικά βιβλία τα χρησιμοποιούν για να ζωγραφίσουν . Εχουν κάποια χρησιμότητα δηλαδή .
            Τέλος εποχής για εσάς .Αργά αλλά σταθερά γινόμαστε μια σύγχρονη Ευρωπαική χώρα . Δεν μπορούμε βέβαια να φτάσουμε τους Γάλλους που έχουν κάνει πλήρη διαχωρισμό Εκκλησίας και κράτους .Οπως έκαναν με την παναγία των παρισίων που κάηκε .Αρμοδιότητα της εκκλησίας . Αυτοί οφείλουν να την συντηρούν .Δεν είμαστε μακρυά όμως ώστε την φροντίδα των διαφόρων μαγαζιών της εκκλησίας να μην την κάνει το Υπουργείο Πολιτισμού .μΠολιτισμός το κάθε εκκλησάκι στην άνω κατενίτσα . Κάποτε θα έρθει ο πολιτισμός και σε εμάς . Μέχρι τότε συνεχίστε να τρώτε από το κράτος . Η νεολαία θα σας βάλει στοπ . Το comic που διαβάζεις να το πληρώνεις εσύ και όχι εγώ .Κατανοητό θεόπληκτε ?

          11. avatar Χαχαχα!

            Όλα αυτά που λες είναι ληγμένα τσιτάτα του 1920. Δυστυχώς για σένα ο αθεϊσμός
            πέθανε.Τα γεροντια έγιναν οι δάσκαλοι των
            νέων που ξαναγύρισαν στην Εκκλησία πιο πιστοί από πριν και ζητούν να μάθουν για τον Θεό. Μακάρι να δώσει πίσω το κράτος όλη την περιουσία που πήρε από την Εκκλησία και να γίνει διαχωρισμός.Τα καλύτερα σχολεία στη Γαλλία δεν είναι κρατικά αλλά ανήκουν στην Καθολική εκκλησία. Καλύτερα για την Εκκλησία!

          12. avatar Συνταξιούχε…

            Φαίνεται την βρίσκεις με τα κόμικς...
            γι αυτό κατάντησες κωμικός.(της κακιάς ώρας βέβαια..)

          13. avatar Douskas John

            Δεν ξέρεις πόσο πολύ θα το ήθελα .Αλλά θέλω πολλά χρόνια ακόμα

          14. avatar Συνταξιούχε..(2)

            Για να το παίζει κάποιος κουτός ,
            απαιτείται μεγάλη εξυπνάδα , που εσύ
            δεν έχεις..
            Δεν γίνεται να είσαι εργαζόμενος και
            να είσαι όλο το 24ωρο πάνω από το πληκτρολόγιο ..Είσαι λοιπόν συνταξιούχος και μάλιστα τεμπέλης .
            "Χάρηκα" για την γνωριμία !

          15. avatar Douskas John

            Ο αυτοσαρκασμός είναι ένδειξη εφυίας μικρό μου. Εχω στείλει πολλά σαν εσένα . Κάτσε να δω .Πρέπει να γράφω γύρω στα 7 χρόνια νομίζω .
            Μεταφέρω ένα παλιό
            ttps://www.newsbeast.gr/portraita/arthro/687241/o-theoritikos-tou-anarhismou-mihail-bakounin#comment-1351834

          16. avatar Ρε Douska…

            Εχεις πιά ξεφύγει.....έχεις ξεπεράσει
            και τον εαυτό σου ...η κατάσταση δείχνει μη αναστρέψιμη ! Όταν νοιώσεις άσχημα φώναξε να ειδοποιήσω το 166.
            Άντε "παλικάρι" μου...αγάντα!

          17. avatar Douskas John

            Η δουλειά μου είναι σε μια οθόνη .Η ξεκούραση μου είναι όταν γράφω σε εσάς . Ενα κείμενο στα τόσο απλά θέματα του Νβ είναι ξεκούραση για εμένα . Αν ήξερες την δουλειά μου ......

          18. avatar Συνταξιούχε..(3)

            Αυτά που γράφεις σε αυτό και στο
            αμέσως επόμενο σχολιό σου , δεν συνάδουν με την εικόνα που έχεις
            βγάλει τόσο καιρό με τα αμφιλεγόμενα
            και δεκτικά επικρίσεων σχόλιά σου..
            Κάτι δεν πάει καλά ..δείχνεις γιά διπλοπρόσωπη προσωπικότητα δλδ.
            σαν άλλος Ιανός ή δρ. Τζέκιλ και
            κος Χάιντ ..θα προσπαθήσω να σε παρσκολουθήσω για να σιγουρέψω την
            κρίση μου.

          19. avatar Και δεν σου φαίνεται !

            Τα γραφόμενά σου παραπέμπουν σε
            άτομο που πλησιάζει τα 80..και αυτά
            σπάνια πέφτουν έξω .

          20. avatar Douskas John

            ΛΕΞ . https://www.youtube.com/watch?v=syneo5h98Q4
            Αρέσει στον γιο μου . .Δεν έχει γκόμενες για μόστρα χρυσαφικά κλπ μπούρδες .Ο Γιος μου είναι μαθητής του 18,50 .Θα πάει δευτέρα λυκείου του χρόνου .Και να περάσω σε σχολή που θα βρω δουλειά μου λέει . Μικρό παιδί είναι . Αυτός είναι ο κόσμος μας . Ο σαλλεμένος παπας το ΄χει λύσει το θέμα .Πουλάω τρέλα και με πληρώνουν . Η ζωή όμως είναι σκληρή .Δύσκολο να είσαι 16χρονος .Ιδίως στην εποχή μας . Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ βγαίνει έξω . Ολοι οι του μέσα βγαίνουν έξω .Πρέπει να γίνεις σαν αυτούς . Ε όχι . Αξιοπρέπεια φίλε .Το έχουν ξεχάσει όλοι . Τιμή μου να είμαι διαφορετικός . Δεν παρακαλάω μπάτσους αν φταίω . Δεν παρακαλάω για μια δουλειά. Ναι είμαι τυχερός και έχω δουλειά κάπου που δεν μπορείς να φανταστείς . Τα κουμάντα μου τα έχω κάνει και δεν με νοιάζει ποιος κυβερνάει . Καθάρισα μόνος .Οπως έκανα πάντοτε άλλωστε . Σκέφτομαι όμως τον γιο μου . Αντίδραση σαν εμένα είναι . Οι καιροί δύσκολοι όμως . Με ακούς να μιλάω για Αναρχία .ΑΚΟΥΣΕ ΜΕ για το πως ζει ένας νέος στην Αθήνα . Ολους τους φίλους του τους έχουν κλέψει. Μικρά παιδιά με μαχαίρια . Δώσε μου το κινητό και ότι έχεις . 1,82 ο γιος μου . 1,50 ο [...] .Κρατάω μαχαίρι και δίπλα είναι οι φίλοι μου (πιο μεγάλοι ) λένε .Στο μετρό .Και εσείς μου μιλάτε για Εξάρχεια κλπ μπούρδες .
            Για αυτό γελάω μαζί σας .

          21. avatar Douskas John

            Μπα αγορίνα κόψε μισό αιώνα τουλάχιστον .

          22. avatar θα ‘ θελές …;

            Μόλις προλαβαίνεις την εγγραφή στο
            νηπιαγωγείο..

          23. avatar advouk7

            Διάβασε το τελευταίο βιβλίο του Χόκινγκ και του Πενροουζ για να καταλάβεις τι λεει. Απλά πριν το big bang δεν υπήρχε η έννοια του χρόνου, οχι η έννοια του Θεου. Θεός μπορεί να υπάρχει αλλα μπορεί και να μην υπάρχει. Βέβαια τίθεται το φιλοσοφικό ερώτημα "Ποιος έκανε το θεο"... Το θέμα δεν είναι αν υπαρχει ή όχι αλλά με κριτική σκέψη και χωρίς παρωπίδες να μελετάμε τη φύση που ουσιαστικά είναι η έκφραση του. Η εκκλησια έχει τόσο σχέση με τα πεπραγμένα του Θεου όσο η Επιστήμη με τα προσευχηταρια.

          24. avatar Σςςςς

            Ενώ εσύ, σύμφωνα με αυτά που λες, έχεις τόση σχέση με τη θρησκεία όσο ο τυφλός με τη ζωγραφική.

          25. avatar advouk7

            Χειρότερα. Ο τυφλός μπορεί και να ζωγραφίσει...

          26. avatar advouk7

            Φίλε μου δεν θέλω να έχω καμμία σχέση με παρωπιδιστικες ιδεολογίες. Η Επιστήμη είναι η γλώσσα του Θεου για μενα. Η έκφραση του στη φύση.

          27. avatar advouk7

            Δεν έχω πρόβλημα με τις απόψεις των άλλων όταν συνοδεύονται από λογικά επιχειρήματα. Απλα έχω την ανάγκη να απαντήσω και να μεταφέρω τα επιστημονικά δεδομένα. Δυστυχώς, οι περισσότεροι αρνούνται απλα να τα διαβάσουν. Αν τους πω διαβαστε Ντοκινς θα πουν είναι αθεος, Χόκινγκ ανάπηρος και Δαρβίνος πίθηκος. Έλεος...

          28. avatar Σςςςς

            Όταν λες ότι από 150 χρόνια ξέρουμε ότι ο άνθρωπος έγινε από τον πίθηκο, ως επιχείρημα, δεν είσαι σοβαρός, μόνο γέλιο προκαλείς. Την αναπόδεικτη θεωρία τη θεωρείς επιχείρημα; Που ακούστηκε ποτέ αυτό; Γι'αυτό σου λέω άλλο επιστήμη κι άλλο ιδεολογία, Μέχρι το 1947 δεν είχαν βρει τον συνδετικό κρίκο ανθρώπου και πιθήκου. Όταν ανακάλυψαν τη Lucy,πανηγύριζαν όλοι οι δαρβινιστές, αν και χρειάζονταν κι άλλα ευρήματα. Την τελευταία δεκαετία βρέθηκαν άνθρωποι εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια πριν τη Lucy. Ο δαρβινισμός σχετικά με την καταγωγή του ανθρώπου δεν έχει αποδειχτεί ακόμα.

          29. avatar advouk7

            Δεν είπα εγώ ότι ο άνθρωπος κατάγεται απ τον πίθηκο ούτε η Θεωρία της Εξέλιξης λεει αυτό. Αντιθέτως λεει οτι ΟΛΗ η ζωή κατάγεται από κοινό πρόγονο. Οι τυχαίες μεταλλάξεις του DNA ειναι υπεύθυνες για τις διαφορετικές μορφές ζωής. Αν ξέρεις το αντίθετο, γράψε μια έρευνα, δημοσίευσε τη στο Journal of Biology, παρε Νόμπελ και δώσε το εκατομμύριο στους φτωχούς. Αντιθέτως το φετινό νόμπελ Χημείας το πήραν Εξελικτικοι Γενετιστες. Αλλά τι ξέρουν αυτοί μπροστά στη "σοφια" της εκκλησιάς. Δυστυχώς δε μπορείτε να τους κάψετε τώρα αλλά μόνο να τους λοιδορειτε.

          30. avatar Douskas John

            Τι λογικά .Εδω μας γράφουν για τον ΝΩΕ και το πιστεύουν . Μερικές φορές λέω καλά τους κάνουν . Αφού το τραβάει ο οργανισμός τους .Ακόμα και μια κότα ξέρει που θα πάει . Σε αντίθεση με τους θρησκευόμενους που έχουν ενα gps(Βίβλο ) που του λέει ευθεία στο γκρεμό και ενώ τον βλέπουν πάνε ευθεία . Δεν υπάρχει λογική με τους θρησκευόμενους . Και αν δικαιολογούσα τους γιδοβοσκούς εκείνης της εποχής που έγραψαν αυτό το βιβλιαράκι δεν τους δικαιολογώ στο σήμερα που το πιστεύουν .ΗΛΙΘΙΟΣ=ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΜΕΝΟΣ . Μόνο για τρολάρισμα κάνουν .

          31. avatar Σςς Χαχα!

            Το ποιος είναι ηλίθιος να είσαι σίγουρος ότι θα φανεί αμέσως μόλις πεθάνεις και στη Β Παρουσία για πάντα. Έτσι για ηλίθιο κορόιδευαν τον Νώε και μετά χτυπούσαν το κεφάλι τους στις χαράδρες

          32. avatar Ρε Douska…

            Κόφτο ! Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβεις ότι με τις αερολογίες (κοινώς μπούρδες) που γράφεις , έχεις
            καταντήσει συνώνυμο του φαιδρού ατόμου ;

          33. avatar Douskas John

            Μα εγώ για εσένα το κάνω καλό μου . Ξέρω ότι είσαι μόνος και δυστυχισμένος . Γράφοντας σου προσφέρω χαρά . Είμαι καλό παιδί .Μα τον Jesus σου λέωω .

          34. avatar Ρε Douska…

            Διαβάζοντας το "σχόλιό " σου (ο Θεός να
            το κάνει ) μέ πήραν τα δάκρυα ..Ένα μεγάλο εύγε στους γιατρούς του Ιδρύματος που βρήκαν την σωστή αγωγή...Τώρα που έγινες καλό παιδάκι ,
            πέρνα από τον Αμβρόσιο να σε "ευλογήσει" και να σε "εξομολογήσει"....
            Μετά ,πές μας πώς τα πέρασες...

          35. avatar Douskas John

            Ακου νούμερο ο δολοφόνος μπάτσος είναι έξω .Με τον παπα γελάω όπως και με εσένα . Με τον κορκονέα όμως δεν γελάω . Κατανοητό ?

          36. avatar Αν σου πώ..

            ότι μετά απ αυτή την " σοβαρή" δήλωσή σου , έτρεξα αμέσως στην τουαλέτα ,
            θα με πιστέψεις ; το ορκίζομαι !

          37. avatar Βρε νούμερο Ντούσκα..

            τι κυκλοφορείς έξω με τέτοια ζέστη
            και μπλέκεις την βούρτσα με την ξεσκονίστρα ; τώρα γι αυτό που
            " ξαφνικά" άρχισε να σε απασχολεί δεν τρέχει τίποτε..απλά άδειασε μιά σουίτα και σε περιμένει..καλή διαμονή !

          38. avatar Φιλαράκο..(3)

            .δεν έχει νόημα να συνεχισθεί αυτή η
            συζήτηση... νά'σαι καλά .

  14. avatar Αχιλλέας Σ.Ξ.

    Ο Παππάς ίσως να έχει κάποιο δίκιο ίσως όχι. Οι τουιτερόπληκτοι αργόσχολοι οι επί πσντός τού επιστητού έχοντες γνώμη , από που αρύουν τις επ΄αυτού γνώσεις τους. Για να έχεις γνώμη επί θέματος πρέπει να έχεις γνώση του θέματος. Ή, επειδή επικαλούμενοι δικαίωμα γνώμης "πομφολυγούν" αδιακρίτως. Ας μας πουν λοιπόν τη γνώμη τους για τις 10 τανυστικές εξισώσεις του Einstein. "Κάτι ψευτόμαθε και όλα τα ξέρει", Σουρής. Κάνουν πλάκα; Η πλάκα είναι συνοδοιπόρος του συμπλεγματικού. Και κάτι ακόμη. Ας μας πουν πως λέγεται ελληνικά η γραβάτα, ή γάτα.

    1. avatar Mα Αχιλλέα μου

      Δεν καταλαβαίνεις ότι άμα έχει κάποιος δια-ταραγμένο εσωτερικό κόσμο, λόγω ένοχης συνείδησης και άλλων ψυχολογικών ή/και ψυχιατρικών προβλημάτων, προσπαθεί να τον μεταθέσει με εξωτερίκευση της λεκτικής ή σωματικής επιθετικότητας του σε άλλους, νομίζοντας ότι έτσι θα ηρεμήσει αυτός.Όσο μεγαλύτερο προσωπικό πρόβλημα έχει, τόσο πιο συχνά επιτίθεται. Αν ήταν ισορροπημένος ψυχολογικά, θα έλεγε μια φορά τη διαφορετική γνώμη του και θα άφηνε τους άλλους, και τον ιερέα,να έχει τη δική του. Η τάση για λεκτική κυριαρχία είναιι απολυταρχική συμπεριφορά και γίνεται στεγνή προπαγάνδα είτε αμοιβόμενη είτε όχι.

      1. avatar Λαιμοδετη της γαλης

        @Μα Αχιλλέα του @ Μα και εσύ το ίδιο κάνεις από τη στιγμή που σχολιαζεις τις απόψεις των αλλων και τις κρίνεις. Μα Αχιλλέα του άσε τους ανθρώπους να έχουν έστω τη σατιρική διάθεση... Εκτός αν Αχιλλέα του το ζόρι σου είναι αλλού....

        1. avatar @2

          Eσύ έχεις μπερδέψει την κριτική με γνώση και την έξυπνη και διακριτική σάτυρα, με την ακατάσχετη μπουρδολασπολογία.

  15. avatar 2019

    ΠΑΣΚΟ

  16. Με αυτο το σκεπτικο για τους ομοφυλοφιλους, θα πρεπει ο μισος πληθυσμος της γης να αποτελειται απο ομοφυλοφιλους!

    1. avatar ti s

      γιατί δεν αποτελείται;

      1. avatar Ονομα @ ti s

        Εκτιμώ την ειλικρίνειά σου!

  17. avatar Ονομα

    Αν ζούσε ο Αγιος Πρεβέζης..

  18. avatar Ω

    ΨΑΞΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ! ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΛΕΕΙ Η [...] ΕΧΟΥΜΕ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !!! ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΤΑ ΙΣΑ ΜΑΜΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΡΝΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ Η ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ !!!

  19. avatar Rip

    Ακόμα δεν εξέφρασε τη θέση του ο ειδικός χουντικός χωροφύλακας... Κατά κόσμον Αμβρόσιος! Είναι αυτός που ήθελε πολύ την ομογάλακτη Νέα Δημοκρατία!

    1. avatar Ε , πούσαι !

      ..πέρνα από το Αίγιο να σε "ευλογήσει "
      και να σε " εξομολογήσει " ...θα δείς
      βελτίωση !

    2. avatar Πιο χούντα εναντίον της Εκκλησίας

      Από τους άθεους σταλινοφασίστες δεν υπήρξε. Γκρεμίστηκε η ίδια.Τζάμπα κόπο κάνεις.

  20. avatar ΓΕΛΑΩ

    Γελάω με όσους γελάνε με τον μητροπολίτη. Έτσι γελούσαν και κορόιδευαν τον Νώε οι διεφθαρμένοι εξυπνόβλακες.Μέχρι που πανικόβλητοι έτρεχαν και παρακαλούσαν να σωθούν. Τα ζώα ήταν πιο έξυπνα και σώθηκαν.

    1. avatar advouk7

      Δηλαδή ο Νώε υπήρξε και οι δεινόσαυροι ήταν βλακες; Οι πτεροδακτυλοι πως και δε σωθηκαν;

    2. avatar Αν πάθεις

      Καρκίνο, να τους εμπιστευτείς τη θεραπεία σου... Μην τρέξεις στους γιατρούς. Αυτοί ξέρουν καλύτερα από την επιστήμη

      1. avatar Έχεις πάθει ήδη

        Νοητική Εμπλοκή μεταξύ επιστήμης και αθεΐας. Άλλο είπα κι άλλα λες.Ακόμη κι έτσι υπάρχουν περιπτώσεις που γιατροί έδιναν μια βδομάδα ζωής το πολύ, δηλαδή θάνατο 100% κι ο πιστός με προσευχή έζησε. Ακόμα κι ένα ζώο καταλαβαίνει την αγιότητα, ο άθεος ποτέ.

    3. avatar Douskas John

      Μπεεε .Να δεις την καινούργια ταινία της MARVEL οι αιώνιοι .Τα λέει για το κατακλυσμό πιο ωραία από τους γιδοβοσκούς και το βιβλιαράκι τους .Πολύ καλό comic .

      1. avatar Ρε beast..

        Τί βάρδια είναι αυτή ; τα μισά σχόλια
        ανεβάζει ;

      2. avatar Ματαιοπονείς !

        Μην περιμένεις γιατρειά όταν , στην
        ηλικία σου , βλέπεις κόμικ..Ασφαλώς
        θα παίζεις και με στρατιωτάκια !

        1. avatar Βασίλειος ο Β’

          Επιτέλους έφτασε η ώρα που θα υπερασπίσω τον Douska John! Τα κόμικς είναι μια χαρά για όλες τις ηλικίες. Συχνά τα σενάριά τους τα γράφουν τιτανο-τεράστιοι συγγραφείς που έχουν πολλά να σου πουν και να σου μάθουν. Ζήτω τα κόμικς!

      3. avatar Ρε Douska…

        ...τσίμπησες με το αρθράκι του προβοκάτορα ΝΒ και είπες και εσύ
        να μας παρουσιάσεις την μπούρδα σου..
        Τώρα σίγουρα θα κοιμηθείς με ένα χαζό χαμόγελο στην μουτσούνα σου..εύγε !

        1. avatar Douskas John

          Πόσο δυστυχισμένος πρέπει να είσαι .Αλήθεια τώρα .Εχεις σοβαρό πρόβλημα .Βρες ενδιαφέροντα και κάνε φίλους . Το να κάθεσαι και να γράφεις κάτω από κάθε σχόλιο που γράφω δεν θα σου κάνει καλό . Αλλιώς πήγαινε σε έναν ειδικό να σε βοηθήσει .

          1. avatar Ρε Douska…

            Εκτιμώ την καλή σου διαθέση να βοηθήσεις στο "πρόβλημά " μου ,αλλά
            για να μπορέσεις πράγματι να προσφέρεις βοήθεια πρέπει να λύσεις
            πρώτα τα δικά σου προβλήματα.....και
            εδώ υπάρχει π ρ ό β λ η μ α !

    4. avatar Πλιατσικολογος εθνικιστής

      Πες και στο άλλο παραμύθι τι έπαθε ο ψεύτης βοσκός

    5. avatar 667

      Είσαι απόγονος του Νώε;

      1. avatar Πλιατσικολογος εθνικιστής

        Είσαι απόγονος του Αδάμ και της Εύας;; η γη είναι επίπεδη;;; οι δεινόσαυροι δεν υπήρξαν ποτέ;;

        1. avatar @2

          Ο Δίας ζει, ο Στάλιν ήταν δημοκράτης, ο άθεος Νίτσε σκότωσε τον Θεό, η αστρόσκονη σου ανεβάζει τη νοημοσύνη, τα ουφονούμερα είναι έξυπνοι άνθρωποι, οι εξυπνόβλακες έχουν το υψηλότερο ΙQ, τα ομοφυλόφιλα πιθηκάκια είναι φυσιολογικά και θα κυριαρχήσουν στη γη.(Η ιστορία του Νώε έχει αποδειχτεί ιστορικά, γεωλογικά και(...)

          1. avatar Πλιατσικολογος εθνικιστής

            Ένας μεγάλος κατακλυσμός έχει αποδειχθεί ιστορικά. Όπως ιστορικά έχει αποδειχθεί το ότι υπήρχαν δεινόσαυροι. Όπως έχει αποδειχθεί ότι έχουμε κοινό πρόγονο με τον πίθηκο. Όπως έχει αποδειχθεί ότι η Γη δεν είναι επίπεδη. Ότι υπήρξε ο Νώε ΔΕΝ έχει αποδειχθεί ιστορικά μπουρδολογε

          2. avatar Σςςςς

            Λάθος! Δεν έχει βρεθεί κανένας κοινός πρόγονος. Μόνο θεωρία είναι. Αυτός που θεωρούσαν κοινό, ανατράπηκε από νεώτερες έρευνες την τελευταία δεκαετία, γιατί βρήκαν ανθρώπους εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια πριν από αυτόν.

          3. avatar @2

            Είπα η ιστορία του Νώε. Δεν με νοιάζει αν λεγόταν Νώε ή Δευκαλίωνας.Και δεν έγινε μόνο ένας κατακλυσμός.Γενετικά όλοι καταγόμαστε από μια μικρή ομάδα που επιβίωσε και ξαναδιασκορπίστηκε όπως και τα ζώα που έγιναν περισσότερα υποείδη λόγω περιβάλλοντος όπως η πολική αρκούδα που πρώτα ήταν καφέ. Δεν ξέρετε τίποτα και κάνετε τους έξυπνους εδώ μέσα.

          4. avatar @2

            Η επιστήμη ψάχνει ακόμα να βρει τον υποτιθέμενο συνδετικό κρίκο πιθήκου και ανθρώπου, γιατί ενώ τάχα τον βρήκε, ανακαλύπτονται όλο και παλιότερα ευρήματα ανθρώπων που ανατρέπουν κάθε προηγούμενο τάχα κοινό πρόγονο κατά εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια. Γίνονται ραγδαίες ανατροπές στην παλαιοντοανθρωπολογία κι εσύ έχεις μείνει δεκαετίες πίσω γιατί αυτά τάχα συμφωνούσαν με την ιδεολογία σου. Μόνο άσχετος είσαι και το χειρότερο, ιδεοληπτικός

          5. avatar Douskas John

            Ιστορία του Νωε .χμ...
            Ορδοβίκια–Σιλούρια γεγονότα εξαφάνισης: 450–440 εκατομμύρια χρόνια πριν στην μετάβαση Ορδοβίκιας-Σιλούριας. Συνέβησαν δύο γεγονότα που αφάνισαν το 27% όλων των οικογενειών, το 57% όλων των γενών και το 60% έως 70% όλων των ειδών.
            Ύστερη Δεβόνια εξαφάνιση: 375–360 εκατομμύρια χρόνια πριν κοντά στη μετάβαση Δεβόνιας-Λιθανθρακοφόρου. Στο τέλος της Δεβόνιας περιόδου, μια παρατεταμένη σειρά αφανισμών εξάλειψε περίπου το 19% όλων των οικογενειών, το 50% όλων των γενών[8] και τουλάχιστον το 70% όλων των ειδών.[9]
            Πέρμια-Τριασική εξαφάνιση: 252 εκατομμύρια χρόνια πριν κατά την μετάβαση Πέρμιας-Τριασικής.[10] Ο μεγαλύτερος αφανισμός της Γης, εξόντωσε το 57% όλων των οικογενειών, το 83% όλων των γενών και το 90% έως 96% όλων των ειδών[8] (53% των θαλάσσιων οικογενειών, 84% των θαλάσσιων γενών, περίπου το 96% όλων των θαλάσσιων ειδών και το 70% των χερσαίων ειδών[2], συμπεριλαμβανομένων των εντόμων).
            Κρητιδική - Παλαιογενής εξαφάνιση: 66 εκατομμύρια χρόνια πριν στο διάστημα μετάβασης Κρητιδικής - Παλαιογενούς.[14] Περίπου το 17% όλων των οικογενειών, το 50% όλων των γενών[8] και το 75% όλων των ειδών εξαφανίστηκαν.
            Κατακλυσμός του Νωε . Εμφανίζετε σε σχολικά παραμύθια με την μορφή θρησκείας

          6. avatar Πιάστε τον !

            Είναι επικίνδυνος και για τον εαυτό του !

          7. avatar Έχω γράψει σχόλια

            Αλλά το Νεωσβεαστ ή τα ανακατεύει αργώντας ή δεν τα ανεβάζει .. αντίθετα με τους "κατεπάγγελμα" και ομοιδεάτες douska ,advouk, onoma ,667, προτεστάντη . Δεν εκπλήσσομαι αν δουλεύουν και μέσα στο σάιτ.

          8. avatar Φίλε μου…

            συμφωνώ απόλυτα ..σίγουρα υπάρχει σκοπιμότητα...μυρίζει από μακριά...!
            .

          9. avatar advouk7

            Αν λοιπόν όλα τα ζώα που σώθηκαν είχαν πηγή προέλευσης το όρος Αραράτ, γιατί παρατηρούμε διαφορετικά είδη διασκορπα στον κοσμο. Πχ η πολική αρκούδα έφυγε απ το Αραράτ γιατι έκανε ζεστη; Οι πτεροδακτυλοι δεν υπηρξαν; Γιατι δεν συναντούμε μαύρους κύκλους στο Αραράτ και τους βρίσκουμε μόνο στην Αυστραλία; Αυτά τα περί απόδειξης μπορείς να μας στείλεις πηγες;

          10. avatar @2

            και γενετικά).

      2. avatar Πτερέλαος

        Νώε ειναι η Αραμαϊκή παραφθορά και συντόμευση του Ελληνικού ονόματος Δευκαλ-ίων. Από αυτή την άποψη κάθε
        βιολογικά γνήσιος Ελληνας είναι απόγονος του Νώε.

    6. avatar Γιώργιεβιτς

      Και μετά ξύπνησες στη γη της επαγγελίας

      1. avatar Και μετά ξύπνησες

        ...στην Κόλαση. Καλή διαμονή!

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει