H Σαμπντόρια ξεκίνησε με μεγάλες βλέψεις το φετινό Καμπιονάτο έχοντας κάνει καλές μεταγραφές όπως για παράδειγμα ο Γιάνκτο, ο Ντεφρέλ, ο Τονέλι, ο Σαπονάρα, ο Έκνταλ. Πέρσι ολοκλήρωσε τη σεζόν στη 10η θέση και φέτος αναζητά κάτι καλύτερο έχοντας θέσει ως στόχο την έξοδο στην Ευρώπη.

Ο κόσμος αναγνωρίζει τις προσπάθειες του προέδρου Μάσιμο Φερέρο και αυτό φαίνεται από την κίνηση των εισιτηρίων διαρκείας που παρουσιάζουν μεγάλη ζήτηση. Για τον λόγο αυτό, μάλιστα, ανακοινώθηκε η παράταση διάθεσης καρτών διαρκείας μέχρι τα τέλη Αυγούστου. Μέχρι στιγμής έχουν διατεθεί περισσότερα από 16.000 διαρκείας, με τις προβλέψεις να αναφέρουν πως ο τελικός αριθμός θα ξεπεράσει τις 17.000.

Την περσινή σεζόν η Σαμπντόρια είχε διαθέσει συνολικά 16.635 διαρκείας, ενώ ο μέσος όρος θεατών στο Λουίτζι Φεράρις κατά τη διάρκεια των εντός έδρας ματς έφτανε τις 20.000.

Η φετινή καμπάνια για τα διαρκείας των «μπλουκερτσάτι» στηρίχθηκε πάνω σε μια έξυπνη ιδέα του τμήματος μάρκετινγκ που έγινε αμέσως viral.

Ένα σπερματοζωάριο στα χρώματα της ομάδας -μπλε, άσπρο, κόκκινο, μαύρο- κινείται σε λευκό φόντο και συνοδεύεται από το σλόγκαν «από την πρώτη στιγμή!».

Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος η καμπάνια πέτυχε το στόχο της καθώς οι οπαδοί της Σαμπντόρια ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα από την πρώτη στιγμή!

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.