H Σαμπντόρια ξεκίνησε με μεγάλες βλέψεις το φετινό Καμπιονάτο έχοντας κάνει καλές μεταγραφές όπως για παράδειγμα ο Γιάνκτο, ο Ντεφρέλ, ο Τονέλι, ο Σαπονάρα, ο Έκνταλ. Πέρσι ολοκλήρωσε τη σεζόν στη 10η θέση και φέτος αναζητά κάτι καλύτερο έχοντας θέσει ως στόχο την έξοδο στην Ευρώπη.

Ο κόσμος αναγνωρίζει τις προσπάθειες του προέδρου Μάσιμο Φερέρο και αυτό φαίνεται από την κίνηση των εισιτηρίων διαρκείας που παρουσιάζουν μεγάλη ζήτηση. Για τον λόγο αυτό, μάλιστα, ανακοινώθηκε η παράταση διάθεσης καρτών διαρκείας μέχρι τα τέλη Αυγούστου. Μέχρι στιγμής έχουν διατεθεί περισσότερα από 16.000 διαρκείας, με τις προβλέψεις να αναφέρουν πως ο τελικός αριθμός θα ξεπεράσει τις 17.000.

Την περσινή σεζόν η Σαμπντόρια είχε διαθέσει συνολικά 16.635 διαρκείας, ενώ ο μέσος όρος θεατών στο Λουίτζι Φεράρις κατά τη διάρκεια των εντός έδρας ματς έφτανε τις 20.000.

Η φετινή καμπάνια για τα διαρκείας των «μπλουκερτσάτι» στηρίχθηκε πάνω σε μια έξυπνη ιδέα του τμήματος μάρκετινγκ που έγινε αμέσως viral.

Ένα σπερματοζωάριο στα χρώματα της ομάδας -μπλε, άσπρο, κόκκινο, μαύρο- κινείται σε λευκό φόντο και συνοδεύεται από το σλόγκαν «από την πρώτη στιγμή!».

Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος η καμπάνια πέτυχε το στόχο της καθώς οι οπαδοί της Σαμπντόρια ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα από την πρώτη στιγμή!