Δεν παύουν να βάζουν στόχους για την ανάπτυξη πρωτοποριακών δράσεων και να αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση για τα υπόλοιπα σχολεία.

Ο λόγος για τους δασκάλους και τους μαθητές του 6θεσιου δημοτικού σχολείου Μεγάλου Κεφαλοβρύσου που πλέον κεντρίζουν τη προσοχή, όχι μόνο της τοπικής κοινωνίας των Τρικάλων, αλλά και ευρύτερα αυτή του υπουργείου Παιδείας.

Λίγες εβδομάδες πριν, η διεύθυνση του σχολείου σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς στο πλαίσιο των καινοτόμων προσπαθειών έλαβαν την απόφαση να προετοιμάζουν τα παιδιά από την Παρασκευή για τα μαθήματα της Δευτέρας, έτσι ώστε το μεσημέρι της ίδιας ημέρας οι μαθητές να εγκαταλείψουν τις τσάντες στο σχολείο, όντας προετοιμασμένα. Και φυσικά το κατάφεραν, με την ενέργεια αυτή να λαμβάνει συνέχεια.

Η παγίωση μιας τέτοιας αντίληψης ήταν αποτέλεσμα μιας σειράς τολμηρών και αποφασιστικών μεταρρυθμίσεων στο εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Ωστόσο το εκπαιδευτικό δυναμικό του σχολείου προσπάθησε και τόλμησε για την καλυτέρευση των συνθηκών εκείνων που κάνουν τη μάθηση των παιδιών γοητεία και την κοινωνική τους ζωή στο σχολείο γεμάτη κατακτήσεις στο χώρο των αξιών και της συναισθηματικής τους εξέλιξης.

Σαφώς και η προαναφερόμενη πρωτοβουλία στέφτηκε από επιτυχία, καθώς αγκαλιάστηκε από το σύνολο των δασκάλων, των γονιών και των παιδιών. Μόλις χθες η ικανοποίηση ήταν διπλή, αφού η διεύθυνση του σχολείου γινόταν παραλήπτης της επιστολής της υπουργού Παιδείας κ. Άννας Διαμαντοπούλου.

«Με χαρά πληροφορήθηκα την πρωτοβουλία σας να παραμείνουν οι τσάντες των μαθητών στο σχολείο το Σαββατοκύριακο. Πρόκειται για μια δράση που εμπεριέχει στο όραμά μας και στους στόχους μας για το νέο σχολείο. Ένα σχολείο καινοτόμο, ανοιχτό στην κοινωνία που θέτει το μαθητή στο επίκεντρο των πρωτοβουλιών του. Το σχολείο που οφείλει να είναι ευχάριστο και δημιουργικό, χωρίς να στερείται εκπαιδευτικών και παιδαγωγικών αποτελεσμάτων», σημείωνε μεταξύ των άλλων στην επιστολή της η υπουργός.

Ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα εμφανίστηκε μιλώντας στην «ΕΡΕΥΝΑ» ο διευθυντής του σχολείου κ. Γιάννης Ντάκος.
«Τονώθηκε η αυτοπεποίθηση των δασκάλων και ενισχύθηκε η επιθυμία τους να γίνουν αποτελεσματικότεροι προς την κατεύθυνση κατάκτησης της μάθησης στο σχολείο», σημείωσε ο κ. Ντάκος.

Ο ίδιος επικέντρωσε το ενδιαφέρον του και στο ρόλο που διαδραματίζει το ολοήμερο δημοτικό σχολείο του Μεγάλου Κεφαλοβρύσου, υποστηρίζοντας ότι το έργο που παρέχει, καταδεικνύει ότι, δεν αποτελεί «πάρκιγκ» μαθητών, αλλά ένα σχολείο του εργαζόμενου και μη προνομιούχου Έλληνα.

Πηγή: e-erevna