Αυτό ναι, είναι είδηση. Ο Marquez δεν κατάφερε να νικήσει στο Silverstone. Αλλά όχι χωρίς λόγο. Το παιδί θαύμα του HRC, έβγαλε τον ώμο του το πρωί στο WarmUp, όμως κατάφερε να τρέξει και να διεκδικήσει μέχρι τη γραμμή τερματισμού τη νίκη από το Lorenzo. Ήταν φανερό ότι του έλλειπε «κάτι» στην τελική προσπάθεια και ο αλάθητος Jorge μπόρεσε με νύχια και με δόντια να κρατηθεί στην πρώτη θέση.

Η μονομαχία τους έδωσε τον καλύτερο αγώνα φέτος. Ο Lorenzo οδήγησε τον αγώνα από την «πυραυλοκίνητη» εκκίνηση ως τον 17ο γύρο, οπότε ο Marquez νιώθοντας και την πίεση του Pedrosa από πίσω, έκανε την κίνησή του στη Brooklands όπου έδειχνε ταχύτερος.

Ήταν ως τότε φανερό ότι ο αναβάτης του HRC μπορούσε να αμφισβητήσει το Jorge, όμως σε μια επίδειξη ωριμότητας, αποφάσισε να επιτεθεί μόλις στο τέλος, αναγνωρίζοντας ότι ο ώμος του δεν θα του επέτρεπε να εμπλακεί σε μάχη διαρκείας.

Πάντως ο Lorenzo έδειξε να τον περιμένει και απάντησε αμέσως περνώντας στα φρένα της Vale, εκεί όπου το πρωί ο μικρός είχε πέσει, βγάζοντας τον ώμο του.

Οι δυο τους είχαν καταφέρει να απομακρυνθούν λίγο από τον Pedrosa που είχε ξεκινήσει άσχημα, από την 5η θέση, αλλά με υπερπροσπάθεια είχε καλύψει τη διαφορά των αρκετών δευτερολέπτων και τους είχε φτάσει.

Στον 3ο γύρο ο Pedrosa ήταν 3ος και 2.157 δευτ. πίσω από τους πρωτοπόρους Lorenzo/Marquez. Τους έφτασε τελικά στον 7ο γύρο και έχωσε μία-δυό φορές τροχό στο Marquez, αλλά είχε ήδη δαπανήσει τα λάστιχα και τις δυνάμεις του, και δεν φάνηκε ποτέ ικανός να κυνηγήσει τη νίκη.

Ο τελευταίος γύρος ήταν «καυτός». Ο Marquez ξαναπέρασε στη Brooklands, αλλά στη Luffield άνοιξε τη γραμμή του, ο Lorenzo χώθηκε μπροστά και κατάφερε να μείνει πρώτος, παίρνοντας την καρό σημαία με διαφορά 8 εκατοστών του δευτερολέπτου. Τρίτος λίγο πίσω τερμάτισε ο Dani Pedrosa.

Τέταρτος και πάλι ο Valentino Rossi που μετά από αμφίρροπη μάχη με τον συνήθη ύποπτο Alvaro Bautista κατάφερε να περάσει στον τελευταίο γύρο, έχοντας προηγουμένως καθαρίσει και τον Stefan Bradl.

Πέρασε για πρώτη φορά το Γερμανό στον 8ο γύρο, εκείνος απάντησε ξαναπερνώντας στις στροφές Club και Abbey, αλλά ο Valentino στον μεθεπόμενο γύρο τον ξαναπέρασε, οριστικά. Ο Ιταλός είχε κάνει πολύ καλή εκκίνηση αναβαίνοντας στην 3η θέση στον πρώτο γύρο. Το ίδιο και ο τοπικός Cal Crutchlow της Tech3 που «υποχωρούσε» διαρκώς, αφήνοντας τελικά και το Bradl να τον περάσει.

Ο Βρετανός, δεν κατάφερε να ξεπεράσει τις 4 πτώσεις τους Σαββατοκύριακου που ταλαιπώρησαν το σώμα του. Σαραβαλιασμένος έπεσε και στο WarmUp, λίγες ώρες πριν τον αγώνα και τελικά το καλύτερο που κατάφερε ήταν η 7η θέση, απογοητεύοντας τις δεκάδες χιλιάδες των συμπατριωτών του που πήγαν στο Silverstone, περιμένοντας την πρώτη νίκη του.

Πίσω από τον Άγγλο βρέθηκε ο Nicky Hayden, εκμεταλλευόμενος την πτώση του συναθλητή του Andrea Dovizioso, ο οποίος εγκατέλειψε, σπάζοντας και το φετινό σερί του, ως ο μοναδικός αναβάτης που είχε βαθμολογηθεί σε όλους τους αγώνες ως τότε.

Πίσω από τον Αμερικανό πέρασαν τη γραμμή οι Bradley Smith της Tech3 Yamaha και ο Aleix Espargaro, σαν κορυφαίος των CRT και πάλι.

Αποτελέσματα MotoGP Silverstone

1. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 40’ 52.515
2. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 40’ 52.596
3. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 40’ 54.066
4. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 41’ 5.748
5. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 41’ 5.813
6. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 41’ 12.742
7. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 41’ 18.814
8. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 41’ 28.508
9. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 41’ 28.634
10. Aleix Espargaro ESP Power Electronics Aspar (ART CRT) 41’ 45.711
11. Andrea Iannone ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 41’ 51.573
12. Michele Pirro ITA Ignite Pramac Racing (GP13) 41’ 53.225
13. Hector Barbera ESP Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)* 41’ 54.205
14. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 41’ 54.358
15. Danilo Petrucci ITA Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)* 42’ 1.348
16. Randy De Puniet FRA Power Electronics Aspar (ART CRT) 42’ 1.578
17. Claudio Corti ITA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 42’ 8.989
18. Hiroshi Aoyama JPN Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)* 42’ 9.050
19. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART CRT)* 42’ 24.572
20. Yonny Hernandez COL Paul Bird Motorsport (ART CRT) 42’ 28.739
21. Bryan Staring AUS Go&Fun Honda Gresini (FTR-Honda CRT) 42’ 53.150

Εγκατέλειψαν

Andrea Doviziοso ITA Ducati Team (GP13)
Lukas Pesek CZE Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)