Γεμάτη προβλήματα η πρώτη «μισή» ημέρα (Κυριακή 3 Φεβρουαρίου) των επίσημων δοκιμών των ομάδων CRT, στην πίστα Sepang της Ινδονησίας, υπό βροχή η δεύτερη. Τα περισσότερα προβλήματα πηγάζουν από τις νέες, ενιαίες ECU της Magneti Marelli που χρησιμοποιούν φέτος όσες ομάδες δεν συμμετέχουν με μοτοσυκλέτες ART Aprilia.

Ατέλειωτα τα προβλήματα, δεν έγινε δυνατόν να ξεπεραστούν στη διάρκεια του 8ώρου και έτσι η πρώτη μέρα στην πίστα είχε ελάχιστη δράση. Μόνον δύο αναβάτες κατάφεραν να χρονομετρηθούν! Ένας ήταν ο Danilo Petrucci της Ioda Racing, ο οποίος ολοκλήρωσε 27 γύρους με καλύτερο χρόνο το 2.06.841. Οδήγησε το περσινό μοντέλο της Suter- BMW με τη νέα ECU.

Ο συναθλητής του όμως στην ομάδα Lukas Pesek δεν κατάφερε ούτε έναν γύρο, γιατί η ομάδα έχει κατεβάσει στην Μαλαισία μία μοτοσυκλέτα. Ο Petrucci ήταν ταχύτερος και χθες Δευτέρα, οδηγώντας υπό βροχή και χωρίς ηλεκτρονικά, γιατί παρουσίασαν ανυπέρβλητα προβλήματα. Ο χρόνος του ήταν 2.23.456 , κάπου 20 δεύτερα χειρότερος από το χρόνο των CRT στον αγώνα του 2012, πριν 4 μήνες. Ο Pesek συμπλήρωσε το απόγευμα 19 γύρους.

Ο εγχειρισμένος Hiroshi Aoyama ήταν ο δεύτερος αναβάτης που χρονομετρήθηκε. Έκανε 9 γύρους, αλλά δεν πίεσε, αφού ήθελε περισσότερο να τεστάρει την κατάσταση του πρόσφατου κατάγματος στον καρπό του. Ελάχιστη ήταν η συνεισφορά του στην εξέλιξη της Avintia Blusens FTR-Kawasaki. Ο καλύτερος χρόνος του ήταν 2.12.062, αλλά δήλωσε ότι πονάει και τη Δευτέρα δεν συμμετείχε.

Ο συναθλητής του Aoyama, ο ισπανός Hector Barbera δεν κατόρθωσε -στις 8 ώρες του τεστ- να ολοκληρώσει ούτε έναν πλήρη γύρο. Συνολικά εκτίμησε ότι κατάφερε να καλύψει μιαν απόσταση ίση με μόλις 4 γύρους της πίστας. Τα προβλήματά του είχαν σχέση με τη συνδεσμολογία αλλά και τη λειτουργία της νέας ECU. Τη δεύτερη μέρα συμπλήρωσε 20 γύρους, αλλά η συνδεσμολογία της μοτοσυκλέτας του «έβγαλε την ψυχή».

Παροπλισμένοι και οι Colin Edwards / Claudio Corti της NGM Forward Racing, παρακολουθούσαν όλη την Κυριακή τους μηχανικούς να συναρμολογούν τις μοτοσυκλέτες τους, γιατί ήρθαν πολλά νέα κομμάτια αλλά με καθυστέρηση.

Τελικά ο Edwards έκανε ένα γύρο με τη νέα του μοτοσυκλέτα, πριν κλείσει η πίστα στις 6:00 μμ. Την επόμενη μέρα υπό βροχή συμπλήρωσαν και οι δύο μαζί καμιά δεκαπενταριά γύρους, καθώς οι μηχανικοί τους πάλευαν με το τέρας της… ECU.

Από τη δοκιμή όσων θα φορούν τη νέα ECU λείπει ο Michael Laverty. Η ομάδα τουτ PBMUK αποφάσισε να κατεβάσει τη μοτοσυκλέτα της PBM-01 CRT (με κινητήρα Aprilia) στην επόμενη δοκιμή της Sepang (26-28 Φεβρουαρίου).

Με τέτοιες συνθήκες, κανείς από τους αναβάτες δεν κατάφερε να εκτιμήσει το νέο λάστιχο που έφερε η Bridgestone ειδικά για τις CRT με πιο μαλακή γόμα.

Και οι 6 αναβάτες που έχουν κατέβει στην Sepang δοκιμάζουν και σήμερα υπό παρόμοιες συνθήκες τις μοτοσυκλέτες τους. Αύριο, 6 Φεβρουαρίου στην πίστα έρχονται οι «μεγάλοι», οι εργοστασιακές και δορυφορικές μοτοσυκλέτες καθώς και οι CRT που φορούν τα ηλεκτρονικά της Aprilia.