Αν κοιτάξει κάποιος τα σχέδια της Clay Μoto, θα πιστέψει αβίαστα πως πρόκειται να έργα που έχουν βγει από την τελευταία σχεδιαστική εφαρμογή.

Και θα κάνει μεγάλο λάθος, καθώς όπως υποδεικνύει και το όνομά της (Clay), όλα είναι φτιαγμένα εδώ πρώτα στον πηλό!

Έτσι σκέφτεται και πράττει ο ιδιαίτερος Nick Graveley, που πρόσφερε τα ταλέντα του στην αυτοκίνηση και τη μοτοκίνηση για 16 ολόκληρα χρόνια. Πλέον ασχολείται αποκλειστικά με τον κόσμο των δίτροχων και ό,τι βγαίνει από την πένα του είναι ένα μικρό αριστούργημα.

Τώρα πήρε μια ηλεκτρική Zero SR/F του 2017, καθώς εργαζόταν παλιότερα στη Zero Motorcycles, και πέρασε 80 ώρες φιλοτεχνώντας το όραμά του σε πηλό, πριν φτιάξει το τελικό προϊόν από ανθρακόνημα. Ο σχεδιασμός είναι μεν σύγχρονος, θυμίζει ωστόσο τα κλασικά designs του αγωνιστικού flat track των 70s και 80s.

Η ηλεκτρική καρδιά των 46 ίππων (34kW) αποδίδει τα μέγιστα για τις ανάγκες του flat track racing, γι’ αυτό και συμπεριέλαβε ο σχεδιαστής τόσα προστατευτικά για τον αναβάτη. Όσο για τη ροπή των 106Nm (78 ft/lb) είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική.

Quiet Riot τη λέει και αποδεικνύει πως παρά τις προόδους της τεχνολογίας, κάποια πράγματα οφείλουν να γίνονται ακόμα με τα χέρια…