Η μάχη της τηλεθέασης αποδεικνύεται σκληρή τη φετινή σεζόν καθώς ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.

Ο Alpha έχει καταφέρει να κερδίσει το τηλεοπτικό κοινό τόσο στη ψυχαγωγία όσο στην ενημέρωση.

Πρώτες στην προτίμηση των τηλεθεατών για τον μήνα Οκτώβριο ήταν οι εκπομπές «Happy Day», «Deal», «Φως στο τούνελ» αλλά και «Οδηγός καλής ζωής», «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση», «Καλύτερα δε γίνεται», «Kitchen Lab».

Το «Happy Day» τον Οκτώβριο κατέκτησε την πρώτη θέση στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13,8% στη ζώνη προβολής του, ενώ «χτύπησε» 19,8% στις γυναίκες ηλικίας 25-44.

To «Deal», το τηλεπαιχνίδι που έχει γίνει αγαπημένη συνήθεια, στο σύνολο κοινού συγκέντρωσε το 15,9%.

Πρώτη έκοψε το νήμα της τηλεθέασης η Αγγελική Νικολούλη και το «Φως στο τούνελ», τόσο στο γενικό σύνολο και στο δυναμικό κοινό στη ζώνη προβολής της. Στο σύνολο κοινού σημείωσε 17,2 και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 15,9%. Οι γυναίκες έδειξαν, για άλλη μία φορά, την προτίμησή τους στο «Φως στο Τούνελ», δίνοντάς του ποσοστό 19,6%.

Η «μάχη» του Σαββατοκύριακου

Ούτε όμως το Σαββατοκύριακο είναι «εύκολη υπόθεση» για τους σταθμούς αφού και εδώ ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.

Ο «Οδηγός καλής ζωής» με τον Μιχάλη Κεφαλογιάννη έκοψε πρώτος το νήμα στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 15,8% ενώ σε επιμέρους αντρικό κοινό  άγγιξε το 21,3%.

Αήττητος συνεχίζει την πορεία του και ο Νίκος Μάνεσης με την εκπομπή  «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» αφού κατέγραψε 24% στο σύνολο κοινού. Στο δυναμικό κοινό 18-54 κατέγραψε 25,5% και σε επιμέρους γυναικείο κοινό έφτασε το 33,5%.

«Καλύτερα δε γίνεται! » φαίνεται να λέει όμως και η Ναταλία Γερμανού η οποία είδε την εκπομπή της να ανεβαίνει στην κορυφή της τηλεθέασης στο σύνολο κοινού με ποσοστό 16,3%, αλλά και στο δυναμικό κοινό 18-54 με 16,3%.

Ο Άκης Πετρετζίκης υποδέχθηκε στο «Kitchen Lab» του το 15,5% του γενικού συνόλου και το 13,6% του δυναμικού κοινού 18-54.  Σε επιμέρους γυναικείο κοινό το «Kitchen Lab» έφτασε το 20,9%.

Επίσης, τα ακόλουθα προγράμματα ήταν #1 στα εξής δημογραφικά: «Έλα στη θέση μου» σε γυναικείο κοινό 18-54 με 15,7% και «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» σε γυναικείο κοινό 18-54 με 17,1%. Ο «Εφιάλτης στην κουζίνα» ήταν πρώτος σε άντρες 25-44 με 17,3% και το «The Bachelor» στο γυναικείο κοινό 15-24 με 29,8%.