Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε το βράδυ της Πέμπτης η μάχη της τηλεθέασης. Το GNTM 2 για πρώτη φορά έπαιξε στην prime time της Πέμπτης, ενώ χθες προβλήθηκε και το τελευταίο επεισόδιο του Λόγω Τιμής, 20 χρόνια μετά.

Βέβαια, στα νούμερα της τηλεθέασης δεν είχαμε κάποια ανατροπή. Το ριάλιτι μόδας γι’ ακόμη μία βραδιά επικράτησε στο δυναμικό κοινό, ενώ οι Άγριες Μέλισσες τερμάτισαν πρώτες στο σύνολο.

Συγκεκριμένα, το GNTM 2 έκανε 29% στις ηλικίες 18-54 και 21, 8% στο σύνολο. Η σειρά του ΑΝΤ1 στο δυναμικό ακολούθησε με 26,4%, ενώ έπιασε κορυφή στο γενικό με 30,2%.

Το τελευταίο, πάλι, επεισόδιο του Λόγω Τιμής δεν κατάφερε να τραβήξει το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού. Έτσι, η σειρά της Μιρέλλας Παπαοικονόμου μάς αποχαιρέτισε με νούμερα κάτω από τη βάση. Και συγκεκριμένα με 7,5% στο δυναμικό κοινό και 9% στο γενικό σύνολο.