Φέτος, φαίνεται πως είναι η χρόνια του για τον ΑΝΤ1, αφού το κανάλι του Αμαρουσίου σημειώνει τη μία πρωτιά μετά την άλλη στη «μάχη» της τηλεθέασης, που αυτή την τηλεοπτική σεζόν αποδεικνύεται ιδιαίτερα σκληρή.

Ωστόσο, το πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα του σταθμού -όπως μαρτυρούν και τα νούμερα-δείχνει να έχει κερδίσει την προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού, «αποχαιρετώντας» το Νοέμβριο από την κορυφή της τηλεθέασης.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τον μήνα Νοέμβριο, ο ΑΝΤ1 ήταν το πρώτο κανάλι, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 16,1%.  Ακολούθησαν: STAR: 15,9%, ΣΚΑΪ: 13,3%, ALPHA: 12,4%, OPEN:8,6%, ΕΡΤ1: 2,7%, ΕΡΤ2: 1,2%

Μήνας πρωτιάς για «Καλημέρα Ελλάδα» και «Πρωινό»

Στην κορυφή και το Νοέμβριο βρέθηκε ο Γιώργος Παπαδάκης, με το «Καλημέρα Ελλάδα» να είναι πρώτο στη ζώνη προβολής στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 19,7%, και προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 2,4 μονάδες.

Και η Φαίη Σκορδά με την παρέα της κράτησαν τηλεοπτικά συντροφιά στο κοινό, αφού τον ίδιο μήνα το «Πρωινό» σημείωσε πρωτιά, στη ζώνη προβολής του, στο δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 18%, και προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 1,7 μονάδες.

Μυθοπλασία κορυφής

Οι «Άγριες Μέλισσες», η δραματική σειρά εποχής του ΑΝΤ1, συνέχισαν τη δυνατή τους πορεία, με εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης σε όλα τα κοινά και τον Νοέμβριο.

Στο δυναμικό κοινό 18-54, η σειρά του ΑΝΤ1 ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο 32%, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 9,6 μονάδες. Τις «Άγριες Μέλισσες» παρακολούθησαν, στο σύνολο του κοινού κατά μέσο όρο, πάνω από 1.550.00 τηλεθεατές ενώ 2.348.823 άτομα, στο σύνολο του κοινού, τις είδαν έστω και για 1’.

Η σειρά «Γυναίκα χωρίς όνομα», συνεχίζοντας άλλη μια επιτυχημένη σεζόν, ήταν και τον Νοέμβριο πρώτη, στη ζώνη προβολής της, με μέσο όρο 18,2%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό 2,4 μονάδες.

 Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου πρώτος στη late prime time

Φέτος, όμως, είναι και η χρονιά του Γρηγόρη Αρναούτογλου, ο οποίος σημειώνει εντυπωσιακά ποσοστά. Μάλιστα, το Νεοέμβριο τερμάτισε πρώτος με διαφορά 14,8 μονάδων έναντι του ανταγωνισμού. Συγκεκριμένα, το «The 2night show» ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του με μέσο όρο 28,1% στο δυναμικό κοινό 18-54,

Πρωτιά και για τα τηλεπαιχνίδια του ΑΝΤ1

Το «Rouk Zouk» με τη Ζέτα Μακρυπούλια, συνεχίζοντας και φέτος την πολύ επιτυχημένη του πορεία, έκλεισε τον Νοέμβριο με πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54, στη ζώνη προβολής του, σημειώνοντας μέσο όρο 22,9%.

Το «Still Standing» με την Μαρία Μπεκατώρου ήταν και αυτό πρώτο στο δυναμικό κοινό 18-54, στη ζώνη προβολής του, με μέσο όρο 24,6%.