Η οικονομική κρίση έχει «χτυπήσει» για τα καλά την ελληνική τηλεόραση και πολλές είναι οι εκπομπές, που παρά το γεγονός ότι σημειώνουν καλά νούμερα δεν ξέρουν ακόμη αν έχουν πάρει το «πράσινο φως» και για του χρόνου.

Οι ιθύνοντες των καναλιών κάνουν συνεχώς συσκέψεις και αναλύουν και την παραμικρή λεπτομέρειες. Στο μεγάλο κανάλι παρά το γεγονός ότι είναι ικανοποιημένοι από την πορεία των εκπομπών «Γλυκές Αλχημείες», «Κηπουροί» και «Food and the city», ακόμη δεν έχουν αποφασίσει αν θα τις ανανεώσουν για του χρόνου, γιατί δε γνωρίζουν αν αξίζει να επενδύσουν τόσα στην απογευματινή ζώνη του Σαββατοκύριακου.