Νέα Οδός: Υπάρχει σήμανση για τα έργα

Τι διευκρινίζει η κοινοπραξία μετά τη χθεσινή θανατηφόρα καραμπόλα στο Σχηματάρι


ΕΛΛΑΔΑ
15:58
13/12/2014
Νέα Οδός: Υπάρχει σήμανση για τα έργα
3
loading

Υπό διερεύνηση βρίσκονται τα αίτια της θανατηφόρας καραμπόλας που έγινε χθες στο Σχηματάρι, με την κατασκευάστρια κοινοπραξία «Νέα Οδός» να επισημαίνει ότι υπάρχει σήμανση μήκους δύο χιλιομέτρων από το σημείο που γίνονται τα έργα στο Σχηματάρι.

Διευκρινίζει μάλιστα ότι συνεργάζεται πλήρως με τις αρμόδιες Αρχές που διερευνούν τα αίτια της θανατηφόρας καραμπόλας παρέχοντας όλα τα στοιχεία.

Όπως τονίζει η κοινοπραξία αναφορικά με την εκτέλεση των εργασιών στο συγκεκριμένο σημείο, ακολουθήθηκαν όπως πάντα οι προβλεπόμενες από τη νομοθεσία διαδικασίες:

• Διενέργεια και ολοκλήρωση Μελέτης με τίτλο Ιόνια Οδός : Αυτοκινητόδρομος ΠΑΘΕ Προσωρινές Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις Κατάργηση Σταθμού Διοδίων Σχηματαρίου

• Κατάθεση της Μελέτης στον Ανεξάρτητο Μηχανικό.

• Έγκριση από τον Ανεξάρτητο Μηχανικό. (Αριθμός Πρωτόκολλου Έγκρισης Μελετών (ΠΕΜ) IC0650/29052014)

• Γνωστοποίηση στην αρμόδια Ειδική Υπηρεσία Δημοσίων Έργων, του Υπουργείου Υποδομών (ΕΥΔΕ – ΛΣΕΠ) και αποστολή σχετικού αιτήματος έκδοσης αστυνομικής απόφασης από την ΕΥΔΕ- ΛΣΕΠ προς την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. (Αριθμός Πρωτοκόλλου Α4 /01/10/16 25595)

• Έκδοση σχετικής Αστυνομικής Απόφασης Εφαρμογής της Μελέτης από την Αστυνομική Διεύθυνση Βοιωτίας. (Αριθμός Πρωτοκόλλου 51883/14/1097453)

Η Μελέτη που έχει λάβει όλες τις απαιτούμενες εγκρίσεις, εφαρμόστηκε και εφαρμόζεται κατά γράμμα.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχει δημιουργηθεί Ζώνη Προειδοποίησης 2 χλμ. πριν την έναρξη της ζώνης των εργασιών. Στη Ζώνη Προειδοποίησης δεν εκτελούνται εργασίες, αλλά τοποθετείται η απαραίτητη σήμανση για την προειδοποίηση των οδηγών. Συγκεκριμένα, 2 χλμ. πριν το σημείο έναρξης των εργασιών, έχουν τοποθετηθεί προειδοποιητικές πινακίδες Κ 20 (κίνδυνος λόγω εκτελούμενων εργασιών στην οδό) και ρυθμιστικές πινακίδες P 32 για το σταδιακό και ασφαλή περιορισμό του ορίου ταχύτητας σε 50 χλμ. την ώρα. Στα 50 μέτρα πριν του σημείου έναρξης των εργασιών λειτουργούν προειδοποιητικές πινακίδες με αναλάμπον βέλος (FLR), ενώ υπάρχει και επιπλέον ειδική σήμανση. (πινακίδες απαγόρευσης προσπέρασης, πινακίδες υποχρεωτικής πορείας, κώνοι)

Πέρα των παραπάνω φωτεινών σημάνσεων, στο σημείο όπου διενεργούνται οι εργασίες βρίσκονται ακόμα τοποθετημένοι και λειτουργούν δυο μεγάλοι πυλώνες (μανιτάρια) που χρησιμοποιούνταν για το φωτισμό του σταθμού διοδίων όσο αυτός βρισκόταν σε λειτουργία.

Αναφορικά με την κατάσταση του οδοστρώματος, στο συγκεκριμένο τμήμα έχει πραγματοποιηθεί πρόσφατα αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα. Η αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα αυξάνει την αντιολισθηρότητα του οδοστρώματος και προσφέρει αυξημένη δυνατότητα πρόσφυσης στα οχήματα.

Τέλος, όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση της κοινοπραξίας, από την πρώτη στιγμή του δυστυχήματος κινητοποιήθηκε το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της Νέας Οδού και σε συνεργασία με την Τροχαία, την Πυροσβεστική και το ΕΚΑΒ, καταβλήθηκε μια μεγάλη προσπάθεια ασφαλούς απεγκλωβισμού των οδηγών και επιβατών των 25 εμπλεκομένων οχημάτων και διασφάλισης της ταχύτερης δυνατής αποκατάστασης της κυκλοφορίας.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Lilian

    Βαθιά νυχτωμένη και άσχετη η jasmine! Με τα λεγόμενα της στην Γερμανια στις autobahn που δεν υπάρχει κάν όριο ταχύτητας και πάνε με 250 χλμ θα έπρεπε να είχαν σκοτωθεί όλοι! Όμως ούτε ατύχημα δεν γίνεται γιατι έχουν δρόμους , σήμανση και οδηγική παιδεία. Τα υπόλοιπα ειναι αμπελοφιλοσοφίες

    1. avatar jasmine

      @Lilian
      Όταν βρέχει, τρέχουν σαν τρελλοί? Έχω ζήσει έξω και ναι, οι οδηγοί έχουν παιδεία, fairplay , τρέχουν στην Εθνική αλλά τι κάνουν όταν βρέχει?

  2. avatar jasmine

    Εγώ ξέρω ότι επειδή είναι Εθνική Οδός, πολλοί τρέχουν με ιλλιγγιώδη ταχύτητα ακόμη κι όταν ο δρόμος είναι βρεγμένος η άσχημος.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει