Μεγάλος Περίπατος: Η νέα αλλαγή στην Πανεπιστημίου

Άλλη μια λωρίδα παραχωρείται για τα οχήματα


ΕΛΛΑΔΑ
22:13
27/07/2020
Μεγάλος Περίπατος: Η νέα αλλαγή στην Πανεπιστημίου
18
loading

Την απόδοση μιας ακόμη λωρίδας κυκλοφορίας για αυτοκίνητα στην Πανεπιστημίου πρότεινε ο Κώστας Μπακογιάννης, στο Δημοτικό Συμβούλιο του δήμου Αθηναίων που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρας (27/07).

«Δύο μήνες μετά την έναρξη του Μεγάλου Περιπάτου, η συνεχής παρακολούθηση και επιστημονική αξιολόγηση του έργου, καθώς επίσης και η δημόσια διαβούλευση μας παρέχουν πλέον σημαντικά στοιχεία και δεδομένα.

Έχει έρθει η ώρα να λάβουμε υπόψη μας όλα αυτά, τα οποία μάλιστα συζητήσαμε στο Δημοτικό Συμβούλιο, στην Διαπαραταξιακή Επιτροπή με τους εκπροσώπους των παρατάξεων και της επιστημονικής κοινότητας, στις συναντήσεις μας με τους φορείς, τους πολίτες και τις επιχειρήσεις και να προχωρήσουμε στο δεύτερο τρίμηνο της πιλοτικής παρέμβασης, το οποίο ξεκινά στις 21 Αυγούστου», τόνισε ο κ. Μπακογιάννης στην εισήγησή του στο Δημοτικό Συμβούλιο, που αποφάσισε με ευρεία πλειοψηφία την παράταση κατά τρεις μήνες της πιλοτικής παρέμβασης του Μεγάλου Περιπάτου.

Στη συνεδρίαση συζητήθηκε η λήψη επιπλέον υποστηρικτικών μέτρων (σηματοδότηση, διαρκής αστυνόμευση, ελεγχόμενη στάθμευση κ.α.) και η ουσιαστική ενεργοποίηση των λεωφορειολωρίδων που θα διευκολύνει την ταχύτερη κίνηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Όπως ανέφερε ο δήμαρχος Αθηναίων, «η πιλοτική δοκιμή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων της οδού Πανεπιστημίου ξεκίνησε με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας όλων των οχημάτων.

Εν όψει της αξιολόγησης της πρώτης φάσης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για την εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου, προχωράμε στη διατήρηση των λωρίδων κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. σε τρεις και στην προσθήκη μίας επιπλέον λωρίδας για τη διέλευση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αυστηρά οριοθετημένης. Με αυτόν τον τρόπο, δίνουμε μία ακόμα λωρίδα της Πανεπιστημίου για την κυκλοφορία των οχημάτων, ώστε να έχουμε εκτίμηση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων, και να προχωρήσουμε στις αποφάσεις για τη διαμόρφωση του τελικού έργου».

«Δεν χρησιμοποιούμε τη διαβούλευση στους τύπους ή για τους τύπους. Την κάνουμε πιο συστηματική και τη διευρύνουμε», ανέφερε επίσης ο κ. Μπακογιάννης και ανακοίνωσε ότι η διαβούλευση θα κορυφωθεί με μια τριήμερη δημόσια συζήτηση όλων των φορέων στις αρχές Σεπτεμβρίου, στη βάση όλων των δεδομένων που θα υπάρχουν τότε.

Μίλησε επίσης και για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο το οποίο καταρτίζεται από τον δήμο Αθηναίων και θα αποτελέσει κορωνίδα της διαβούλευσης καθώς είναι το θεσμικό εκείνο όχημα που «θα μας επιτρέψει να λαμβάνουμε αποφάσεις σε κρίσιμα ζητήματα που αφορούν στην ανάκτηση του δημόσιου χώρου και στη διαχείρισή του.

Επιπλέον, θα μας επιτρέψει να εξασφαλιστεί η δυνατότητα θεσμοθέτησης πεζοδρόμων, διαπλάτυνσης πεζοδρομίων και χαρακτηρισμού δρόμων ήπιας κυκλοφορίας σε σύντομο χρονικό διάστημα και να αποκτήσει το δημοτικό συμβούλιο εργαλεία πολιτικής για τις χρήσεις γης».

Ακολουθούν σημεία της εισήγησης του κ. Μπακογιάννη στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου:

Ο Μεγάλος Περίπατος φέρνει κάτι καινούργιο. Μας βάζει όλους στο ίδιο τραπέζι για να το συζητήσουμε. Μας βάζει στη διαδικασία, για πρώτη φορά, να ξεφύγουμε από μία λογική που όλοι καταδικάζουμε, αλλά όλοι τελικά υποκύπτουμε σε αυτή. Στη λογική της κορδέλας. Δεν έχει ανάγκη η Αθήνα από εγκαίνια και κορδέλες. Θέλει έργα όπως αυτό. Έργα που τα βλέπουμε, τα ζούμε και τα συνδιαμορφώνουμε. Ναι, είναι περίεργο για την ελληνική πραγματικότητα αλλά μπορούμε να το κάνουμε.

Μία τέτοια διαρκής, επίμονη και ουσιαστική συζήτηση τόσων ανθρώπων και τόσων φορέων, γίνεται για πρώτη φορά. Είναι ένα σημαντικό κρας τεστ για να κάνουμε το επόμενο βήμα. Να μην αποφασίζουν μερικοί για το μέλλον όλων. Να αποφασίζουμε όλοι για το μέλλον μας και το μέλλον της πόλης. Είναι κατάκτηση και ευκαιρία να στείλουμε ένα μήνυμα παντού. Να δείξουμε έναν νέο τρόπο διοίκησης και λήψης αποφάσεων.

Ο Μεγάλος Περίπατος ξεκίνησε με ένα διττό στόχο:

Να ευθυγραμμιστεί η Αθήνα με πολλές άλλες πρωτεύουσες ως προς τα μέτρα που λαμβάνονται για τον κορωνοϊό. Να κάνουμε δηλαδή το αυτονόητο. Να δώσουμε το χώρο που δίνουν όλες οι ευρωπαϊκές πρωτεύουσες στους πολίτες τους.

Να αποτελέσει μία μεγάλη πιλοτική παρέμβαση για την απελευθέρωση δημοσίου χώρου, αλλά και να φέρει την αυτονόητη ισορροπία στις μετακινήσεις.

* Η σημερινή συνεδρίαση είναι μια καλή ευκαιρία για μια πρώτη αποτίμηση του Μεγάλου Περιπάτου. Είναι η κατάλληλη στιγμή για να δούμε τα νέα δεδομένα που δημιουργεί.

Αν και είναι πολύ νωρίς – μόλις δύο μήνες μετά την έναρξή του, η διαβούλευση του έργου, μας δίνει στοιχεία που γεννιούνται από την καθημερινή συνύπαρξη των πολιτών και όλων μας με αυτό. Έχει έρθει η ώρα να λάβουμε υπόψη μας τα στοιχεία, τα δεδομένα και όλα αυτά που συζητήσαμε εδώ στο Δημοτικό Συμβούλιο, στην διαπαραταξιακή επιτροπή με τους εκπροσώπους των παρατάξεων και της επιστημονικής κοινότητας, στις συναντήσεις μας με τους φορείς, τους πολίτες και τις επιχειρήσεις και να προχωρήσουμε στο δεύτερο τρίμηνο που αρχίζει στις 21 Αυγούστου.

Ταυτόχρονα με την υλοποίηση του πιλοτικού έργου προχωρήσαμε στην παρακολούθηση της κυκλοφορίας, με την ερευνητική ομάδα του ΕΜΠ να αξιολογεί συστηματικά τις κυκλοφοριακές συνθήκες, τόσο πριν όσο και μετά την εφαρμογή των νέων ρυθμίσεων.

Ολοκληρώνουμε την κατάρτιση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου. Είναι ένα σπουδαίο εργαλείο στα χέρια του Δημοτικού Συμβουλίου που μας επιτρέπει να λαμβάνουμε αποφάσεις σε κρίσιμα ζητήματα που αφορούν στην ανάκτηση του Δημόσιου Χώρου και την διαχείρισή του.

Ως προς την ανάκτηση του δημόσιου χώρου δίνει την δυνατότητα θεσμοθέτησης πεζοδρόμων, διαπλάτυνσης πεζοδρομίων και χαρακτηρισμού δρόμων ήπιας κυκλοφορίας σε σύντομο χρονικό διάστημα (να θυμίσω ότι η τελευταία προσπάθεια θεσμοθέτησης πεζοδρόμων που έγινε από τον Δήμο, ξεκίνησε τον Σεπτέμβρη του 2009 και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2020).

Ο Δήμος θα δημιουργήσει έναν ολοκληρωμένο μηχανισμό καταγραφής και παρακολούθησης αδειοδοτήσεων των επιχειρήσεων και μετά από ειδική μελέτη θα μπορεί να ασκεί πολιτική σχετικά με την επιθυμητή ποσόστωση χρήσεων γης.

Από την πρώτη στιγμή, μπήκαμε στην περίοδο της αναλυτικής διαβούλευσης. Όχι προσχηματικά, όχι επιφανειακά. Συνεχίζουμε μέχρι σήμερα να το κάνουμε στην ουσία. Να ακούμε, να συζητάμε και να αξιολογούμε.

Συστήσαμε την επιτροπή διαβούλευσης η οποία αποτελείται από σπουδαίους επιστήμονες. Ανθρώπους εγνωσμένου κύρους που γνωρίζουν άριστα το αντικείμενό τους. Αυτή η επιτροπή συνεδριάζει κάθε εβδομάδα με πολύωρες και εξαιρετικά ουσιαστικές συζητήσεις.

Το κάναμε αυτό γιατί για μία τέτοια παρέμβαση, κάθε λέξη που ακούγεται πρέπει να έχει επιστημονική και εμπειρική τεκμηρίωση.

Αυτός ήταν ο λόγος που στις συνεδριάσεις αυτές συμμετείχε ο Σύλλογος Συγκοινωνιολόγων, η Μελετητική Ομάδα του Ειδικού Χωρικού Σχεδίου, ο Συλλόγων Ελλήνων Πολεοδόμων και Χωροτακτών. Γιατί θέλαμε και θέλουμε, κάθε επόμενο βήμα, να γίνεται συντονισμένα, να είναι αποτέλεσμα μελέτης και επιστημονικής καταγραφής.

Ταυτόχρονα, ανοίξαμε δύο μεγάλους κύκλους διαβουλεύσεων με τους φορείς της αγοράς και του τουρισμού.

Στις 16 Ιουλίου, συζητήσαμε με τους εκπροσώπους των επίσημων φορέων του τουρισμού. Μιλήσαμε στη βάση της μελέτης της Marketing Greece που εκπονήθηκε ειδικά για τον Μεγάλο Περίπατο και τον Τουρισμό και κάναμε συγκεκριμένες προτάσεις.

Κυρίως ακούσαμε. Τους εκπροσώπους του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του HATTA, του Σωματείου Διπλωματούχων Ξεναγών, της Γενικής Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Επιχειρήσεων Τουρισμού, του, Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Υπαίθριων Δραστηριοτήτων Αναψυχής, του HAPCO, της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής και Αργοσαρωνικού.

Στις 24 Ιουλίου συζητήσαμε πάλι έχοντας συγκεκριμένη μελέτη και προτάσεις, με τους εκπροσώπους των επιχειρηματικών και εμπορικών φορέων. Ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας, ο Σύνδεσμος Εταιρειών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος, η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών, Βιοτεχνών, Εμπόρων Ελλάδος, η ΓΣΕΒΕΕ, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδος, Το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών, η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, η Ελληνική Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος, Το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών.

Επίσης για πρώτη φορά από την εποχή των Ολυμπιακών Αγώνων, λειτουργεί συντονιστικό όργανο για την κυκλοφορία και την εφαρμογή του Μεγάλου Περιπάτου. Ένα όργανο που λειτουργεί με εκπροσώπους του Δήμου μας, των τεχνικών υπηρεσιών και του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας, της τροχαίας, του ΟΑΣΑ, του ΟΣΥ, του ΕΜΠ και του Υπουργείου Μεταφορών. Είναι ο συντονισμός που χρειάζεται για να βλέπουμε τον Μεγάλο Περίπατο στην πράξη, στην εφαρμογή του, καθημερινά.

Ανοίγουμε ένα ξεχωριστό κεφάλαιο για την προσβασιμότητα και τις μετακινήσεις των Ατόμων με Αναπηρία. Ένα κεφάλαιο που έπρεπε να είναι αυτοτελές και ξεχωριστό εδώ και πολλά χρόνια. Έχει έρθει η ώρα να το δούμε σοβαρά και διαφορετικά.

Όχι με ευχολόγια αλλά στην πράξη. Και αυτό το κάνουμε πάλι με διαβούλευση. Μιλάμε με τους εκπροσώπους των φορέων και ακούμε, συναποφασίζουμε παρεμβάσεις.

Ήδη, με την συμφωνία που υπογράψαμε με την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία, ανεβάζουμε τον πήχη και συζητάμε με τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην πόλη. Ήδη, ο Μεγάλος Περίπατος, γίνεται η μήτρα των αλλαγών για την πρόσβαση των ατόμων με κινητικά προβλήματα.

Μία σημαντική απόδειξη ότι ο Μεγάλος Περίπατος γεννήθηκε και εξελίσσεται με διάλογο και συζήτηση, είναι και το αποτέλεσμα της διαβούλευσης. Τι ακούσαμε, τι συζητήσαμε και πώς προχωράμε. Συνεχίζουν να καταγράφονται όλες οι απόψεις, αλλά και προτάσεις βελτίωσης του έργου. Είναι προτάσεις που αξιολογούνται από τους επιστήμονες και τους ειδικούς. Και οφείλουμε, τις προτάσεις που λειτουργούν θετικά για την εξέλιξη του έργου, να της υιοθετήσουμε και να τις ενισχύσουμε.

Μέσα σε αυτές τις βελτιώσεις, συμπεριλαμβάνονται και οι στοχευμένες παρατηρήσεις του κυρίου Γερουλάνου και τον ευχαριστώ που τις έκανε.

Βελτιώσεις:

-Κυκλοφοριακά:

Α. Λήψη επιπλέον υποστηρικτικών μέτρων (σηματοδότηση, ελεγχόμενη στάθμευση, κλπ.)

Β. Ενεργοποίηση των λεωφορειολωρίδων

Γ. Διαρκής αστυνόμευση

Δ. Συνεχής παρακολούθηση και αποτίμηση της επιρροής των ρυθμίσεων

Ε. Επίσης, η πιλοτική δοκιμή των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων της οδού Πανεπιστημίου ξεκίνησε με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας όλων των οχημάτων. Εν όψει της αξιολόγησης της πρώτης φάσης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για την εφαρμογή του «Μεγάλου Περιπάτου», προχωράμε στη διατήρηση των λωρίδων κυκλοφορίας για τα Ι.Χ. σε τρεις και στην προσθήκη μίας επιπλέον λωρίδας για τη διέλευση των ΜΜΜ, αυστηρά οριοθετημένης. Με αυτόν τον τρόπο δίνουμε μία ακόμα λωρίδα της Πανεπιστημίου για την κυκλοφορία των οχημάτων, ώστε να έχουμε εκτίμηση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων, και να προχωρήσουμε στις αποφάσεις για τη διαμόρφωση του τελικού έργου.

-Διαβούλευση:

Α. Αξιοποιούμε τον διάλογο ως εργαλείο βελτίωσης του έργου και όχημα για να εξελιχθεί με τις καλύτερες προδιαγραφές. Η διαβούλευση κορυφώνεται με ένα τριήμερο ανοιχτής και ζωντανής συζήτησης με όλους τους φορείς στις αρχές του Σεπτέμβρη. Ο διάλογος θα διεξαχθεί δημόσια, βάσει όλων των δεδομένων που έχουμε στη διάθεσή μας.

Β. Σε αυτή την κατεύθυνση έχω ζητήσει από τον κύριο Γιαννή, τον οποίο και ευχαριστώ για όλα, να δημοσιοποιηθούν όχι μόνο τα συμπεράσματα της μελέτης, αλλά όλη η έρευνα καθώς και όλα τα σενάρια, που απορρίφθηκαν προτού καταλήξουμε στο σχέδιο του Μεγάλου Περιπάτου και να δημοσιοποιηθούν όλοι οι συνεργαζόμενοι με το ΕΜΠ φορείς και ιδιώτες.

Γ. Παράλληλα, δίνεται ήδη σε δημοσιότητά και για διαβούλευση όλο το μελετητικό κεφάλαιο που έχει στη διάθεση του ο Δήμος.

Συστήνουμε δυο νέες δομές:

  • Μονάδα Ενημέρωσης και Υποστήριξης για τα ερωτήματα και τις προτάσεις των πολιτών
  • Μόνιμο Παρατηρητήριο Κινητικότητας στην Αθήνα

Στην Αθήνα γεννιέται κάτι μεγάλο. Ας αντέξουμε τους πόνους του τοκετού. Ένα πράγμα θέλω να καταστήσω σε όλους εσάς σαφές: ότι η μεγαλύτερη επιτυχία αυτού του έργου, δεν είναι μόνο τα οφέλη των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων. Είναι αυτό που θα έχουμε κατακτήσει στο τέλος. Πέρα από ιδεολογίες, πέρα από πλειοψηφίες και συσχετισμούς, θα έχουμε μιλήσει, θα έχουμε διαφωνήσει, αλλά θα έχουμε καταλήξει σε κοινές λύσεις που θα αλλάξουν προς το καλύτερο την Αθήνα. Και δεν θα είναι έργο ενός δημάρχου, θα είναι έργο όλων μας.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

18
σχόλια
  1. avatar Ellraiser

    Το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει.
    Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από το βασιλικό μητσοτακεϊκο στο τσιφλίκι του παππού τους.
    Ράβε ξήλωνε με τα λεφτά μας (υπερτιμολογημενα).
    Συγκοινωνιολογο η οικονομικό αναλυτή ρώτησε?
    Όλα τα λύσαμε έλειπε ο απαραίτητος περίπατος......!

  2. avatar ΔΗΜΗΤΡΗΣ .

    Η υλοποίηση ηλίθιων αποφάσεων για την δημιουργία και μόνο εντυπώσεων έχει αυτά τα αποτελέσματα του πισωγυρίσματος. Κάποι εκατομμύρια έπρεπε να ενθυλακωθούν και βρέθηκε ένας τρόπος.

  3. avatar Κώστας 7 +6

    Μεγάλος περίπατος στο Ισλαμαμπάντ
    Φρίκη
    Έκανα το λάθος Κυριακή να κατέβω με την οικογένεια μου και ειμασταν οι μόνοι λευκοί που περπατούσαν
    Κ ομόνοια δεν πήγα για να μην με πιάσει κατάθλιψη εντελώς

    1. avatar Σωτ

      Να σε πιάσει κατάθλιψη που είσαι Έλληνας? Μη μασάς ρε. Μια χαρά είσαι.

  4. avatar Μπακογιάννη

    ξήλωσέ το όλο να τελειώνουμε ήταν μεγάλη πατάτα και δυστυχώς με χρήματα των δημοτών. Δε νομίζω ότι το μέσο αθηναίο εργαζόμενο ο οποίος τρώει μια ώρα μποτιλιαρισμένος στο κέντρο της Αθήνας για να πάει στη δουλειά του αποτελεί προτεραιότητα ο περίπατος. Άλωστε η Αθήνα έχει ανηφοριές, κατηφοριές, μεγάλες θερμοκρασίες το καλοκαίρι και είναι και από τις πιο μεγάλες και πυκνοκατοικημένες πόλεις στην Ευρώπη, δεν εξυπηρετεί το ποδήλατο ως βασικό μέσο μετακίνησης όπως αλλού. Άρα στην Αθήνα το ποδήλατο μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για περίπατο....δεν μπορείς όμως να κλείσεις το κέντρο μιας μεγαλούπολης σαν την Αθήνα για να κάνουν πέντε άτομα ποδήλατο.

  5. avatar 1+1

    ✔️Το κεντρο της Αθηνας λογω covid 19 εαν δεν παρθουν τωρα μετρα τελειωνει και συντομα τα καταστηματα που θα εννοικιαζονται θα ειναι περισσοτερα απο τα ανοιχτα.
    ✔️Πολλοι λιγοι πλεον επιλεγουν να κατεβουν Αθηνα για αγορες, καφε , φαγητο κτλ , γιατι θελουν να αποφευγουν την εισοδό τους σε μετρό, τραμ , Ησάπ , ακομη και το ταξί, μιας και λογω του ιού πλέον φοβουνται....!!
    ✔️Η μόνη εφικτή κατ´εμέ λύση ειναι να ζητησουν επιτακτικά οι επαγγελματικοι συλλογοι την διαμορφωση—μετατροπή των πεζοδρομων -ποδηλατοδρομων , ελευθερων χωρων— πλατειες πχ Κοτζιά ακομη και τα parking οπως πλ.κλαυθμωνος και φαρδεις δρόμους οπως πχ της οδού Αθηνας σε χωρους ελευθερης σταθμευσης πχ για ενα τριωρο χωρις κανενα αντιτιμο , για να μπορουν να κατεβαινουν στο κεντρο της Αθηνας οι κατοικοι του λεκανοπεδιου με τα οχήματα τους..
    ✔️Ετσι για ενα τριωρο θα μπορουν να βρουν ελευθερο parking περι τα 6.000–8.000 Ιχ οχηματα που θα ειναι οι πελατες ολων των επιχειρήσεων του κεντρου... Δλδ ανά ημέρα θα μπορουν να εξυπηρετουνται περι τα 30.000 ΙΧ οχηματα ..
    ✔️Ολα αυτα βεβαιως θα ισχυουν για οσο θα διαρκέσει η πανδημια και μετά ο κληρονομος θα μπορει να ασχοληθεί πάλι με τους πεζοδρομους και τα ποδηλατάκια του...!!
    ✔️Διαφορετικα το εμπορικο κεντρο της Αθηνας πα- πα - λα. !!.

    1. avatar Στάμος-Μαρουσιώτης

      Δεν ειναι καθόλου κακή η ιδέα σου.
      Εγώ και η συζυγος μας αρεσε από χρονια και κατεβαιναμε 2-3 φορες καθε μήνα στο κεντρο γιά καφέ , συναντηση με φίλους καί για ψώνια στην Αγορά. Ομως εδω και 6 μηνες λογω του ιου ,που θα επρεπε να μπαινουμε στον ηλεκτρικό με τις μασκες και τό σχετικό στριμωγμα το κοψαμε πλέον τελειως και δεν ειμαστε σιγουρα οι μονοι. !
      Αν ομως το πετυχουν αυτό που εγραψες οι επαγγελματιες θα ηταν γιά αυτους και τους εργαζομενους ευλογία.... !
      Μόνο που θα πρεπει η σταθμευση να ειναι απαραιτητα μόνο και αυστηρα με προστιμα για 3 ή 4 ωρες και οχι να ερχονται οι εργαζομενοι να παρκαρουν για να πηγαινουν στις δουλειες τους και θα πρεπει στις εισοδους των κεντρικων αρτηριών να υπάρχουν φωτεινες πινακιδες και να ενημερωνουν που υπαρχουν και ποσες κενές θεσεις. ....!
      Σε παραδεχόμαστε ομως φίλε γιατί παρακολουθώ συχνά τα γραφόμενα σου και συνήθως εχεις σωστές προτάσεις και γιά διάφορα θέματα.. !

      1. avatar Επαγγελματιας κεντρου ( υφασματεμπορας)

        Πραγματι η ζημια που εχουμε υποστει ειναι τεραστια και εμεις δεν εχουμε ουτε το ημιση των πωλησεων που ειχαμε τά περασμενα χρόνια..
        Εαν συνεχισθει, οπως φοβομαστε, παμε για οριστικό κατεβασμα ρολών.
        Η δυσκολιες μετακινησης ειναι η κυρια αιτια της καταστασης που εχουμε περιέλθει και ισως η λυση που προτεινεται για ελευθερο και δωρεαν παρκαρισμα λιγων ωρων ισως να σωσει ή εστω να βελτιωσει τη κατασταση. . . ,

  6. avatar achιlles

    ΟΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ!!(ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ Ο ΓΚΟΥΦΗ!Να του γινει μαθημα και να μην ακουει το καθενα που το παιζει πολεοδομος! ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΥΣ ΦΡΑΠΕΔΟΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ,που τους πληρωνουμε για να καθονται στην αρχη της πανεπιστημιου και να πινουν καφε με τις βλαχοαστυνομικινες του !

  7. avatar ΚΛΕΩΝ

    Τετοιος βλαχοψωναρα Δημαρχος δεν θα ξαναπερασει!!!!

  8. avatar Καλή τύχη!

    Στους καταστηματάρχες! Σιγά μην θέλω να κάνω 1.5 ώρα κ να μου αφαιρέσουν τις πινακίδες, μέχρι το παιδί να μάθει να παίζει με τα κυβακια του! Τώρα να δεις σοσιαλ ντιστανσιν που θα πέσει από το κέντρο!!

  9. avatar Μστ

    Κατάλαβαν ότι ο μεγάλος περίπατος είναι μια αποτυχία και κανείς δε περπατάει από το βαμμένο δρόμο και ξαναδίνουν τη μία λωρίδα στα αυτοκίνητα...τσάμπα πεταμένα εκατομμύρια σε ζαρντινιέρες από λαμαρίνα, σε φυτά και φοίνικες που ξεράθηκαν, τσάμπα νερό για να τα ποτίζουν καθημερινά και τσάμπα ταλαιπωρία των οδηγών, απλά για να τσεπώσουν κάποιοι \"κολλητοί\" δημόσιο χρήμα.!!

  10. avatar Gpap35mini

    Ενα βλακώδες πυροτεχνημα. Μια τρυπα στο νέρο!Ειναι τραγικο να εχεις μια πολυκατοικια βρώμικη, να αφηνεις ο καθενας οπου θελει τα πραγματα του, να υπαρχουν προβληματα στα υδραυλικά, στην αποχέτευση στο παλια κουφώματα κτλ κτλ και ξαφνικα να βαζεις ενα καινουριο ασανσερ! Ειναι βλακώδες. Εδω παρκάρει ο καθενας οπου θελει, οι δρόμοι ειναι τραγικοι, και ο Μπακο σκέφτηκε το μεγαλο περίπατο. Κυκλοφορει αυτος ο σνθρωπος καθολου; Η αθηνα βρωμοκοπαει, το σταρχιδιστικο παρκάρισμα και η εφεύρεση του τρίωρου αλάρμ ειναι δεδομενα και ο αητος εβαλε για καλλωπισμό τις ζαρντινιέρες..
    Δήμαρχος πυροτεχημα

  11. avatar Κουλερμαν

    Οσοι τον ψήφισαν καλά να πάθουν.

  12. avatar Δημότης

    Ο βλαχοδήμαρχος μας πήρε στο λαιμό του. Για να πας από το Παγκράτι στην Ομόνοια θέλεις τώρα 45\' στην καλύτερη περίπτωση. Συνήθως 1 ώρα και βάλε. Αντί για τα 15\' που ήθελες, πριν ο Μητσοτάκης junior παίξει Μονόπολυ με την Αθήνα.

  13. avatar ποντικας ο μεγαλοπρεπής

    ποσες κλήσεις θα πληρώσουμε για βγουν τα σπασμενα?

  14. avatar Βρηκατε και κάνετε

    Πειράματα στην πλάτη του Έλληνα

  15. avatar Παγκάκια – Ζαρτινιερες

    Ε τώρα τα ψώνια παγκάκια και ζαρντινιέρες τα κάναμε, και καθόλου να μη γίνει ο μεγάλος Περίπατος είμαστε οκ.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει