«Περίπου 4 στις 10 μικρομεσαίες επιχειρήσεις βρίσκονται απλώς στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, γιατί πρέπει να ακολουθήσουν την τάση της αγοράς. Χωρίς, όμως, να διαθέτουν κάποια οργανωμένη στρατηγική ή να αξιοποιούν συγκεκριμένα εργαλεία. Και το κυριότερο εμπόδιο για αυτές τις επιχειρήσεις, φαίνεται να είναι η έλλειψη γνώσης και δεξιοτήτων».

Αυτό σημείωσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων και του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνος Μίχαλος, στην εκδήλωση που συνδιοργανώνουν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθήνας και το Facebook, με θέμα: «BOOST WITH FACEBOOK»

Όπως είπε ο κ. Μίχαλος, η έλλειψη γνώσης και δεξιοτήτων στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι αρκετά σοβαρό θέμα. Γιατί ενώ η δημιουργία μιας σελίδας στο Facebook είναι εύκολη και χωρίς κόστος, η ανάπτυξη της παρουσίας με τρόπο που να μεγιστοποιεί τα επιχειρηματικά οφέλη, χρειάζεται γνώση, σχέδιο και σωστή στόχευση.

«Είναι προφανής, λοιπόν, η ανάγκη πρωτοβουλιών, που συμβάλλουν στην αύξηση της εξοικείωσης, της γνώσης και των δεξιοτήτων των μικρομεσαίων επιχειρήσεων».

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.