Ζούμε σε μία ψηφιοποιημένη εποχή και αυτό σημαίνει, πως ο εικονικός κόσμος, όσο παράδοξο και αν ακούγεται, είναι ένα αναπόσπαστο και αναγκαίο κομμάτι του πραγματικού, δίχως το οποίο, όταν μιλάμε για επιχειρήσεις, στην καλύτερη των περιπτώσεων οπισθοδρομούμε.

Η ψηφιακή λογιστική ενημέρωση σήμερα

Οι σύγχρονες λογιστικές επιχειρήσεις προσφέρουν υπηρεσίες ηλεκτρονικής ενημέρωσης για τις οικονομικές και φορολογικές καταστάσεις των πελατών τους.

Δηλαδή, οι λογιστές ενημερώνουν τους πελάτες τους για την οικονομική κατάσταση της επιχείρησής τους, καθώς και για τις φορολογικές τους υποχρεώσεις μέσω ψηφιακών τεχνολογιών, όπως τα cloud λογιστικά λογισμικά.

Αυτό σημαίνει πως ο πελάτης έχει την δυνατότητα να ενημερώνεται ταχύτερα και ακριβέστερα για την οικονομική – φορολογική του κατάσταση από τον λογιστή του, μέσω τεχνολογιών ίντερνετ.

Το παραπάνω επιτυγχάνεται όταν κάποιος διαθέτει ηλεκτρονικό λογαριασμό, μπαίνοντας στον οποίο βλέπει όλες τις απαραίτητες για αυτόν πληροφορίες.

Τα κενά του συστήματος

Για να μπορεί κάποιος να δει την οικονομική κατάσταση της επιχείρησής του μέσω αυτών των FinTechs, θα πρέπει να έχει κάνει ήδη τις οικονομικές καταχωρήσεις στο λογισμικό που χρησιμοποιεί.

Δηλαδή να καταχωρήσει τα έσοδα, τα έξοδα, αγορές περιουσιακών στοιχείων κ.α. .

1ο Πρόβλημα

Αρκετές λογιστικές εταιρείες βάζουν τους ίδιους τους πελάτες να κάνουν καταχωρήσεις στα παραπάνω λογισμικά, με πρόσχημα την μείωση κόστους λογιστικής διαχείρισης. Αυτό είναι πρόβλημα, διότι προϋποθέτει κάποιες βασικές γνώσεις λογισμικού, λογιστικής και προφανώς την αφιέρωση πολύτιμου χρόνου.

Και αυτά ισχύουν στην καλύτερη των περιπτώσεων, διότι στην χειρότερη, έχουμε και τις διορθώσεις των λάθος καταχωρήσεων από τον λογιστή και ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Με άλλα λόγια, ο επιχειρηματίας καλείται να μάθει επιπλέον και τον λογιστικό κλάδο τεχνικά και όχι θεσμικά, κάτι το οποίο και εμείς θεωρούμε αναγκαίο, αν κάποιος επιθυμεί να γνωρίζει και να διαχειρίζεται πλήρως το λογιστήριό του.

2ο Πρόβλημα

Σε πολλές περιπτώσεις που οι ίδιες λογιστικές εταιρείες κάνουν τις σχετικές καταχωρήσεις, δεν παρέχεται στους πελάτες πρόσβαση στους λογαριασμούς τους.

Ο λόγος δεν είναι απαραίτητα ότι δεν θέλουν ο πελάτης να βλέπει πόσο καλά και εντατικά δουλεύει ο λογιστής, αλλά πολλές φορές και λόγω επιφύλαξης, αφού κάποιος πελάτης μπορεί για παράδειγμα να δημιουργήσει κάποιο τεχνικό ζήτημα (αν και τα καλά λογισμικά διαθέτουν την ρύθμιση του βαθμού πρόσβασης στον λογαριασμό) ή απλά να απασχολεί πολύ συχνά τον λογιστή του για να ερμηνεύει τις εκάστοτε ενημερώσεις και ορολογίες.

Σε περιπτώσεις που δίνεται η πρόσβαση, ο πελάτης επιβαρύνεται με σχετικά υψηλές χρεώσεις γι αυτήν την πολυτέλεια.

Επίσης, υπάρχει και το ενδεχόμενο ο ίδιος ο λογιστής να μην χρησιμοποιεί cloud λογισμικά και τότε, δεν μιλάμε πια για online ενημέρωση, με αποτέλεσμα ο πελάτης να είναι στο απόλυτο σκοτάδι, μέχρι τουλάχιστον να επικοινωνήσει με τον λογιστή του, κάθε φορά που έχει την ανάγκη να ενημερωθεί.

3ο Πρόβλημα

Ας υποθέσουμε πως ούτε το 1ο αλλά ούτε και το 2ο πρόβλημα υφίστανται, για παράδειγμα η λογιστική επιχείρηση κάνει τις καταχωρήσεις και δίνει πρόσβαση στο λογισμικό με πολύ χαμηλό κόστος.

Το πρόβλημα (για πολλούς) τότε έγκειται στα πολύπλοκα μενού των λογισμικών, ιδίως γι’ αυτούς που δεν έχουν γνώση περί νέων τεχνολογιών καθώς και λογιστικής ορολογίας.

Ο λογαριασμός OART της εταιρείας UPECO και η διαφορά

Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω κενά, η εταιρεία UPECO μερίμνησε να συνδέσει με έναν δικό της τρόπο το cloud λογισμικό της με την επίσημη ιστοσελίδα για να ενημερώνει τους πελάτες της με έναν πιο απλό, γρήγορα και ευκατανόητο τρόπο.

Η διαδικασία πρακτικά:

  1. Προωθούνται τα παραστατικά εσόδων και εξόδων μέσω ηλεκτρονικών καναλιών.
  2. Γίνεται επεξεργασία δεδομένων.
  3. Ενημερώνεται ο λογαριασμός OART (Online Account in Real Time) του πελάτη όπου βλέπει σε πραγματικό χρόνο την οικονομική αλλά και φορολογική κατάσταση της επιχείρησης του, μέσα από κατανοητά και διαδραστικά γραφήματα, χωρίς περιττά μενού και ορολογίες.

Επιπλέον, οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να προσαρμόσουν τις πληροφορίες που θέλουν να βλέπουν ειδικά για τις ανάγκες τις επιχείρησης τους, να έχουν αναλυτικούς χρηματοδείκτες, στατιστικές μετρήσεις, αξιολογήσεις, προβλέψεις κ.α.. Με πιο απλά λόγια, ο OART λογαριασμός λειτουργεί πολύ πιο απλά, αλλά μπορεί να απεικονίζει πολύ πιο πολύπλοκες και εξατομικευμένες μετρήσεις πληροφοριών.

Σημειωτέον πως ο βασικός λογαριασμός OART, προσφέρεται απολύτως δωρεάν σε όλους τους μηνιαίους συνδρομητές.

Πληροφορίες

Για να λάβετε μια προσφορά για την επιχείρηση σας, μεταβείτε εδώ και απλά συμπληρώστε την φόρμα προσφοράς: upeco.online.

Για περισσότερα, επισκεφθείτε το upeco.online.