Στο πλαίσιο ενός νέου πακέτου προϊοντικών αναβαθμίσεων για τα Volvo C40 & XC40 η μάρκα έχει πλέον βελτιώσει τόσο την αυτονομία (κατά WLTP) όσο και την ταχύτητα φόρτισης των δυο αμιγώς ηλεκτρικών της μοντέλων, με αποτέλεσμα σε ορισμένες εκδόσεις, η αύξηση στην αυτονομία είναι έως και 60 km*.

Επιπλέον, στα C40 Recharge και XC40 Recharge προσφέρονται τρία νέα συστήματα κίνησης. Τα δύο εφοδιάζουν εκδόσεις με κίνηση στον πίσω άξονα (είναι η πρώτη φορά τα τελευταία 25 χρόνια που η μάρκα διαθέτει μοντέλο με κίνηση στους πίσω τροχούς) και τρίτο αφορά μία αναβαθμισμένη τετρακίνητη έκδοση υψηλών επιδόσεων.

Κίνηση στους πίσω τροχούς

Δύο νέα κινητήρια συστήματα μεταδίδουν την ισχύ τους στον πίσω άξονα. Η πρώτη επιλογή με τη βασική αυτονομία είναι ένας ηλεκτροκινητήρας (e-motor) μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει ισχύ 238 ίππων, αυξημένη κατά 3% σε σχέση με τον απερχόμενο ηλεκτροκινητήρα των 231 ίππων που εφοδίαζε την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Στο αμιγώς ηλεκτρικό XC40 Recharge single motor η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει στις 69 kWh, αλλά οι βελτιώσεις στην αποτελεσματικότητα της ψύξης της έχουν αποφέρει αύξηση της αυτονομίας, η οποία πλέον φθάνει τα 460 χλμ (WLTP), έναντι 425 χλμ προηγουμένως (WLTP).

H αυτονομία της έκδοσης του C40 Recharge single motor αυξήθηκε στα 476 χλμ, έναντι 438 χιλιομέτρων προηγουμένως (WLTP). Μία φόρτιση από το 10% έως το 80% απαιτεί περίπου 34 λεπτά με τη χρήση ενός δημόσιου φορτιστή συνεχούς ρεύματος 130 kW.

Όσοι επιθυμούν περισσότερη ισχύ και αυξημένη αυτονομία, μπορούν να επιλέξουν μία μεγαλύτερη μπαταρία σε συνδυασμό με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη, ισχύος 252 ίππων, που μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Αυτή η δεύτερη νέα επιλογή συνοδεύεται από μπαταρία 82 kWh που αυξάνει την αυτονομία στα 515 χλμ στο XC40 Recharge single motor extended range και στα 533 χλμ στο C40 Recharge single motor extended range. Και εδώ, η ισχύς φόρτισης είναι βελτιωμένη, καθώς η μεγαλύτερη μπαταρία επιτρέπει αναβαθμισμένη φόρτιση 200 kW σε συνεχές ρεύμα (η προηγούμενη μέγιστη τιμή ήταν 150 kW), ενώ η φόρτιση από το 10% έως το 80% απαιτεί περίπου 28 λεπτά.

Βελτιωμένη τετρακίνητη (AWD) έκδοση

Οι τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις επίσης επωφελούνται από αυτές τις αναβαθμίσεις, με πιο εντυπωσιακές βελτιώσεις στην αυτονομία. Η προηγούμενη διάταξη με δύο ηλεκτροκινητήρες 204 ίππων, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, αντικαταστάθηκε από τον εσωτερικά εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη με ισχύ 249 ίππων στον πίσω άξονα και έναν νέο ασύγχρονο ηλεκτροκινητήρα 160 ίππων στον εμπρός άξονα.

Η νέα διάταξη, σε συνδυασμό με μία μπαταρία 82 kWh και με βελτιώσεις στην αποδοτικότητα της ψύξης της, παρέχει πλέον στο XC40 Recharge Twin Motor AWD αυτονομία έως και 500 χλμ με μόνο μία φόρτιση, αυξημένη κατά 62 χλμ σε σύγκριση με την προηγούμενη διάταξη. Η αντίστοιχη αυτονομία για το C40 Recharge Twin Motor AWD έχει αυξηθεί στα 507 χλμ (από 451 χλμ).

Εξωτερικές βελτιώσεις επίσης συμβάλλουν στη βελτίωση της οικονομίας όπου είναι δυνατόν. Για παράδειγμα, νέοι τροχοί ελαφρού κράματος 19 ιντσών τόσο στο XC40 όσο και στο C40 Recharge όχι μόνο αναβαθμίζουν συνολικά την εμφάνιση των δύο μοντέλων, αλλά βοηθούν και στη μείωση της οπισθέλκουσας μέσω της αεροδυναμικής τους σχεδίασης.

Νέος on-board φορτιστής

Τα plug-in υβριδικά μοντέλα των Σειρών 90 και 60 εφοδιάζονται πλέον με έναν νέο on-board φορτιστή δύο φάσεων που τους επιτρέπει να φορτίζονται πιο σύντομα (ανάλογα με την αγορά). Ο νέος φορτιστής σχεδόν διπλασιάζει τη μέγιστη ικανότητα φόρτισης των συγκεκριμένων αυτοκινήτων στα 6,4 kW.

*Volvo XC40 Recharge AWD με μπαταρία 82 kWh