Η Honda ανακαλεί 63.200 οχήματα. εξαιτίας ενός τεχνικού ελαττώματος στους αερόσακους του οδηγού που κατασκευάζει η εταιρεία Takata Corp, όπως έχουν ήδη κάνει και άλλες μεγάλες επιχειρήσεις του τομέα με το συνολικό αριθμό των οχημάτων που αφορά το πρόβλημα να φθάνει σχεδόν τα 16 εκατ. οχήματα μέχρι τώρα.

Η Honda ανακαλεί ορισμένα μοντέλα CR-V, Civic, Brio και Amaze που παρήχθησαν τα έτη 2012-215, στην Κίνα, στην Ασία, στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Αφρική, ανακοίνωσε ο εκπρόσωπός της. Η επιχείρηση δεν προχωρεί σε ανάκληση οχημάτων της στη Βόρεια Αμερική, πρόσθεσε.

Στα οχήματα που έχουν το πρόβλημα, ο αερόσακος οδηγού που έχει κατασκευάσει η Takata πιθανόν έχει κατασκευαστεί με ένα λάθος εξάρτημα, σημείωσε ο εκπρόσωπός της. Εξαιτίας του προβλήματος αυτού, όταν ανοίγει ο αερόσακος, ο μηχανισμός με τον οποίο φουσκώνει μπορεί να εκραγεί, εάν ασκηθεί υπερβολική δύναμη με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος να εκτοξευτούν θραύσματα μέσα στο όχημα, ανέφερε η εταιρεία.

Η Honda δεν έχει ενημερωθεί για τυχόν τραυματισμούς ή ατυχήματα εξαιτίας του προβλήματος αυτού, ενώ από τη μεριά της, η Takata δεν έχει σχολιάσει την ανακοίνωση.

Η Honda ανακάλυψε το πρόβλημα όταν η General Motors Co ανακάλεσε περίπου 33.000 Chevrolet Cruze στη Βόρεια Αμερική τον Ιούνιο εξαιτίας του ιδίου λόγου.

Η GM ανακάλεσε τα Cruze ύστερα από ένα ατύχημα τον Οκτώβριο του 2013, όταν σε ένα δυστύχημα που οφειλόταν στον αερόσακο του οδηγού, μια γυναίκα στη Τζόρτζια των ΗΠΑ έχασε την όραση του ενός της ματιού και υπέβαλε μήνυση φέτος τον Απρίλιο.

Από το Νοέμβριο του 2008 πολλές αυτοκινητοβιομηχανίας, ανάμεσά τους οι Honda, Toyota Motor Corp και BMW, έχουν ανακαλέσει 12,3 εκατ. οχήματα διεθνώς εξαιτίας του προβλήματος στον αερόσακο του οδηγού.