Κοροναϊός: Πότε ξεκινά και πάλι η λειτουργία των αυτοκινητοβιομηχανιών στην Κίνα

Οι κολοσσοί προσπαθούν να εκτιμήσουν τη ζημιά


AUTO
12:11
10/02/2020
Κοροναϊός: Πότε ξεκινά και πάλι η λειτουργία των αυτοκινητοβιομηχανιών στην Κίνα
1
loading

Η λειτουργία πολλών εργοστασίων στην Κίνα που κατασκευάζουν αυτοκίνητα και εξαρτήματα για μεγάλο αριθμό μοντέλων που πωλούνται στην αγορά της Κίνας καθώς και σε άλλες αγορές σταμάτησε, λόγω του θανατηφόρου κοροναϊού.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να εκτιμήσουν τη ζημιά που θα υποστούν από τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων που παραμένουν κλειστά, καθώς και από τις αλυσίδες τροφοδοσίας που αδυνατούν να προμηθεύσουν με ανταλλακτικά και τις μονάδες παραγωγής αυτοκινήτων σε άλλες γειτονικές χώρες.

Η Daimler σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή των μοντέλων της Mercedes-Benz στο Πεκίνο, στις 10 Φεβρουαρίου. Η Ford σχεδιάζει να επανεκκινήσει την παραγωγή επίσης στις 10 Φεβρουαρίου στα εργοστάσιά της στο Chongqing και Hangzhou με τον εταίρο της κοινής επιχείρησης Chongqing Changan Automobile, αναφέρει το Automotive News Europe.

Η Honda θα επανεκκινήσει τα τρία εργοστάσιά της στην πόλη Ουχάν, η οποία λειτουργεί με την Dongfeng Motor, στις 13 Φεβρουαρίου. Η Honda ανακοίνωσε ότι δεν υπήρχαν επί του παρόντος προβλήματα της αλυσίδας εφοδιασμού που θα εμπόδιζαν την παραγωγή.

Η Nissan εξετάζει το ενδεχόμενο επανέναρξης της παραγωγής στην Κίνα με την Dongfeng μετά τις 10 Φεβρουαρίου. Η παραγωγή στο Hubei θα ξεκινήσει μετά τις 14 Φεβρουαρίου.

Τα τρία εργοστάσια του PSA Group στην Ουχάν, τα οποία λειτουργούν με τη συνεργασία της Dongfeng Motor, θα παραμείνουν κλειστά μέχρι τις 14 Φεβρουαρίου, σημειώνει το Reuters.

Η Toyota επέκτεινε το κλείσιμο των εργοστασίων της Κίνας από τις 9 Φεβρουαρίου έως τις 16 Φεβρουαρίου. Η αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει 12 εργοστάσια αυτοκινήτων και ανταλλακτικών σε περιοχές όπως η βόρεια πόλη Τιαντζίν και η νότια επαρχία Γκουανγκντόνγκ.

Η BMW ανακοίνωσε ότι η παραγωγή στο εργοστάσιο της στο Shenyang θα συνεχιστεί στις 17 Φεβρουαρίου.

Η Fiat Chrysler προειδοποίησε ότι η διακοπή της προμήθειας εξαρτημάτων θα μπορούσε να απειλήσει την παραγωγή σε ένα από τα ευρωπαϊκά της εργοστάσια εντός δύο έως τεσσάρων εβδομάδων.

Η Hyundai δήλωσε ότι θα αναστείλει την παραγωγή στη Νότια Κορέα λόγω της επιδημίας που διαταράσσει την αλυσίδα εφοδιασμού της. Τα περισσότερα από τα εργοστάσια της Νότιας Κορέας της Hyundai θα κλείσουν από τις 7 Φεβρουαρίου, ενώ ορισμένες γραμμές παραγωγής αναμένεται να ξεκινήσουν στις 11 Φεβρουαρίου ή στις 12 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με στέλεχος της εταιρείας.

Η Suzuki δήλωσε ότι σκέφτεται να προμηθεύσει εξαρτήματα οχημάτων από χώρες εκτός Κίνας, επειδή η διακοπή απειλεί να διαταράξει την παραγωγή οχημάτων στη μεγαλύτερη αγορά της, την Ινδία.

Η Tesla δήλωσε ότι η καθυστέρηση 1 εβδομάδας έως 1,5 εβδομάδας στη παραγωγή του μοντέλου 3 που κατασκευάζονται στη Σαγκάη, λόγω της διακοπής λειτουργίας του εργοστασίου θα επηρέασει ελαφρώς την κερδοφορία το τρίμηνο Μαρτίου. Η εταιρεία αξιολογεί επίσης εάν θα επηρεαστεί η αλυσίδα εφοδιασμού για αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στο εργοστάσιό της, στο Fremont, της Καλιφόρνια.

Ο όμιλος Volkswagen ανέβαλε την επανάληψη της παραγωγής στις κοινοπραξίες του στην Κίνα. Η Volkswagen ανέβαλε την παραγωγή στα εργοστάσιά της κατά επτά ημέρες μέχρι τις 17 Φεβρουαρίου, εκτός από ένα εργοστάσιο στη Σαγκάη, το οποίο θα ξεκινήσει εκ νέου το πρόγραμμα στις 10 Φεβρουαρίου. Ο Όμιλος Volkswagen είναι η αυτοκινητοβιομηχανία που είναι πιο «εκτεθειμένη» στην επιδημία κορωναϊού στην Κίνα, σύμφωνα με την Standard & Poors.

Το VW Group παράγει και πουλά σχεδόν το 40% των αυτοκινήτων της στην Κίνα και ενώ τα κύρια εργοστάσια της είναι έξω από το επίκεντρο της επαρχίας Hubei, είναι πιθανό να παραμείνουν κλειστά για παρατεταμένες περιόδους από κρατικούς περιορισμούς που αποσκοπούν στην καταπολέμηση της ασθένειας. Οι κίνδυνοι είναι περίπου 3 δισεκατομμύρια ευρώ σε μερίσματα που οι κινεζικές κοινοπραξίες της Volkswagen πληρώνουν στο γκρουπ, σύμφωνα με την έκθεση των αναλυτών της S&P.

Ο ιός υποχρέωσε την S&P να αλλάξει τις προβλέψεις της για ανάκαμψη της κινεζικής αγοράς, μετά από δύο χρόνια. Οι πωλήσεις στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο δεν αναμένεται πλέον να καλύψουν την βασική πρόβλεψη των αναλυτών για αύξηση 1% έως 2% το 2020.

Οι αλυσίδες εφοδιασμού βρίσκονται επίσης σε κίνδυνο, δήλωσε η S&P, ενώ ο Robert Bosch, ο μεγαλύτερος παγκόσμιος προμηθευτής αυτοκινήτων, αναμένεται να «χτυπηθεί έντονα».

Ο Γάλλος προμηθευτής Valeo, ανακοίνωσε ότι δεν αντιμετωπίζει καμία σημαντική διατάραξη της αλυσίδας εφοδιασμού του στην Κίνα, προς το παρόν. Τον περασμένο μήνα, η εταιρία είχε ανακοινώσει ότι θα επεκτείνει το κλείσιμο εργοστασίων του στο Ουχάν τουλάχιστον μέχρι τις 13 Φεβρουαρίου. Η Valeo διαθέτει τρεις εγκαταστάσεις στο Ουχάν, οι οποίες απασχολούν 1.900 άτομα.

Ο Ιταλός κατασκευαστής φρένων, Brembo, ανακοίνωσε ότι δεν βλέπει σημαντικό αντίκτυπο στις δραστηριότητές του. Η Brembo διαθέτει εργοστάσιο στο Nanjing. Αναμένει να ξαναρχίσει η παραγωγή στις 10 Φεβρουαρίου.

Η επιχείρηση της BMW, με την Brilliance, σχεδιάζει να ξαναρχίσει την παραγωγή αυτοκινήτων στις 17 Φεβρουαρίου.

Η Renault ανακοίνωσε ότι η θυγατρική της στη Νότια Κορέα, Renault Samsung Motors, θα αναστείλει την παραγωγή στην περιοχή της Busan για τέσσερις ημέρες από τις 11 Φεβρουαρίου, λόγω διακοπών της αλυσίδας εφοδιασμού από την Κίνα.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar gkagkarin.blogspot.com

    Αντιφατικές εκτιμήσεις για τις επιπτώσεις του ιού στην κινεζική και την παγκόσμια οικονομία, στην «αρένα» των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών

    Μεγαλώνει η ανησυχία σε όλο τον κόσμο από την πορεία της επιδημίας του νέου κορονοϊού 2019-nCoV, που ξέσπασε στην επαρχία Χουμπέι της κεντρικής Κίνας τον περασμένο Δεκέμβρη και μέχρι σήμερα ευθύνεται για πάνω από 600 θύματα στην ηπειρωτική Κίνα (μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, εκτός Κίνας είχαν καταγραφεί μόνο δύο νεκροί, ένας στις Φιλιππίνες και ένας στο Χονγκ Κονγκ).

    Προς το παρόν ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) έχει κρίνει ότι «αυτήν τη στιγμή δεν βρισκόμαστε σε κατάσταση πανδημίας», αλλά σε «μια φάση επιδημίας με πολλαπλές εστίες». Οτι η κατάσταση διεθνώς «πλέον ανταποκρίνεται στα κριτήρια για Διεθνούς Εμβέλειας Επείγουσα Κατάσταση Δημόσιας Υγείας (Public Health Emergency of International Concern - PHEIC)», αλλά ενώ ο κίνδυνος για την Κίνα χαρακτηρίζεται «πολύ υψηλός», είναι ακόμα «υψηλός» για την περιφέρειά της και τον κόσμο συνολικά.
    ....
    https://gkagkarin.blogspot.com/2020/02/blog-post_970.html

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει