Η BMW αποφάσισε να βασίσει την επόμενη γενιά της X1 σε μια προσθιοκίνητη πλατφόρμα για να μεγαλώσει το διαθέσιμο χώρο επιβατών και να μειώσει τα κόστη παραγωγής.

Όπως αποκαλύφθηκε από πηγές της εταιρείας, η δεύτερη γενιά του μικρού crossover της θα λανσαριστεί το 2016 και θα είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο.

Ειδικότερα, πέρα από τις οποιεσδήποτε σχεδιαστικές παρεμβάσεις, η νέα BMW X1 θα πατά σε μια καινούργια προσθιοκίνητη πλατφόρμα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στην επόμενη γενιά του Mini Countryman και στην επερχόμενη Σειρά 1 GT.

Στόχος της φίρμας είναι το SUV μοντέλο της -με 300.000 πωλήσεις παγκοσμίως από το 2009 μέχρι σήμερα- είναι να αποκτήσει στη δεύτερη γενιά του, μεγαλύτερο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές, που θα συνοδευτεί πιθανότατα και με μια πιο premium καμπίνα.

Επίσης, η νέα πλατφόρμα θα συνδυαστεί και με καινούργιο συμπλέκτη πολλαπλών σχέσεων (Haldex style multi-plate clutch), που θα προσφέρει περισσότερη οικονομία καυσίμου, αλλά και πιο «αρμονική συνεργασία» με την τετρακίνηση (xDrive).

Μηχανικά, φαίνεται ότι η BMW δεν θα απαρνηθεί το 4κύλινδρο μοτέρ, καθώς ο ανασχεδιασμός ενός 6κύλινδρου κινητήρα, προκειμένου να ενταχθεί στην γκάμα της X1, μάλλον κρίνεται ως δαπανηρή επιλογή. Άλλωστε, άλλος ένας λόγος για τη χρησιμοποίηση αυτής της πλατφόρμας είναι κι ο περιορισμός του κοστολογίου παραγωγής.

Πηγή: autotriti.gr