Η BMW Χ3, το πρώτο premium μικρομεσαίο SUV της ιστορίας βρίσκεται στη 2η γενιά της από το 2010, με ένα επερχόμενο facelift να έρχεται σύντομα.

Ωστόσο, σε 3 χρόνια από σήμερα και συγκεκριμένα το 2016 θα δούμε την τρίτη γενιά του Γερμανικού SUV, η οποία και αναμένεται περισσότερο από ποτέ να στοχεύσει στην οικονομία κίνησης και την οικολογία.

Έτσι, παρότι εμφανισιακά η X3 τρίτης γενιάς δεν θα αλλάξει καθολικά σε σχέση με σήμερα, αναμένουμε ένα πιο αεροδυναμικό SUV, με πλήρως ανανεωμένη γκάμα κινητήρων, αλλά και πάντα τον οδικό και οδηγικό δυναμισμό των δημιουργημάτων των Βαυαρών.

Πιο στρογγυλεμένο αμάξωμα με έμφαση στην αεροδυναμική

Σχεδιαστικά, οι «κατάσκοποι» αποκαλύπτουν ότι η νέα BMW X3 θα αποκτήσει ένα περισσότερο στρογγυλεμένο αμάξωμα, με λύσεις που θα βελτιώσουν την αεροδυναμική, αλλά και θα προσδώσουν μια ακόμη πιο μοντέρνα παρουσία.

Έτσι στο εμπρόσθιο τμήμα οι προβολείς μεγαλώνουν σε μέγεθος και έρχονται για να «ακουμπήσουν» πάνω στις χρωμιωμένες γρίλιες της μάσκας, όπως ακριβώς συμβαίνει σε άλλα μοντέλα της BMW (π.χ. Σειρά 3).

Ακριβώς από κάτω, ο προφυλακτήρας «δυναμώνει» αισθητικά και στις άκρες του τοποθετούνται μεγαλύτερα πάνελ σε μαύρα χρώμα, τα οποία όμως δεν φιλοξενούν τις εισαγωγές αέρα για τον κινητήρα. Αυτές λοιπόν μεταφέρονται πλέον στα πλάγια του αυτοκινήτου, πίσω ακριβώς από τους εμπρόσθιους τροχούς, σε μια πρακτική που έχουμε δει στις Σειρά 3 και 5 GT.

Ο λόγος αυτής της αλλαγής έχει να κάνει με τη βελτίωση της αεροδυναμικής της επόμενης X3. Σε ό,τι αφορά τώρα στο πίσω τμήμα, εδώ οι Βαυαροί τολμούν περισσότερο σε σχέση με τη σημερινή X3 και προσθέτουν πιο μοντέρνα και δυναμικά φωτιστικά, ενώ μειώνουν και την επιφάνεια του πίσω παρμπρίζ.

Οι διπλές εξατμίσεις τοποθετημένες στα άκρα θα βρεθούν στις πιο ισχυρές εκδόσεις του μοντέλου, ενώ μια έξτρα αεροτομή στο άνω τμήμα συμβάλει στην καλυτέρευση της ροής του αέρα και άρα, της αεροδυναμικής της νέας X3.

Πλήρης ανανέωση με turbo μοτέρ 1,5 λίτρων

Η τρίτης γενιάς X3 θα είναι ένα από τα μοντέλα της BMW που θα λάβει τα νέα turbo, 3κύλινδρα μοτέρ 1,5 λίτρων των Γερμανών. Οι κινητήρες αυτοί θα έλθουν σε εκδοχές με βενζίνη και diesel, ενώ θα φέρουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην κατασκευή τους και θα έχουν ισχύ έως και 225 ίππους.

Φυσικά, το μενού των επιλογών θα περιλαμβάνει και πιο ισχυρούς 6κύλινδρους κινητήρες, ενώ αναμένεται για πρώτη φορά να δούμε και υβριδική έκδοση της X3, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του οικολογικού της χαρακτήρα.

Στην γκάμα των εκδόσεων, ο αγοραστής θα έχει να επιλέξει και πάλι πισωκίνητη (sDrive) ή τετρακίνητη έκδοση, η δεύτερη με το γνωστό σύστημα τετρακίνησης xDrive της μάρκας.

Πηγή: autotriti.gr