Οι μετακινήσεις του μέλλοντος από την BMW

Η γερμανική φίρμα δημιουργεί το υπόβαθρο για την Οδηγική Απόλαυση στο μέλλον


AUTO
11:52
27/06/2019
Οι μετακινήσεις του μέλλοντος από την BMW
6
loading

Πώς θα μετακινούμαστε το μέλλον; Το BMW Group Design ήδη προετοιμάζει το έδαφος για την εμπειρία της Γνήσιας Οδηγικής Απόλαυσης (Sheer Driving Pleasure) στο μέλλον. Οι καινοτόμοι τομείς Αυτόνομης Οδήγησης, Συνδεσιμότητας, Εξηλεκτρισμού και Υπηρεσιών (Autonomous Driving, Connectivity, Electrification & Services ή πιο απλά ACES) ανοίγουν το δρόμο για νέες ευκαιρίες και εμπειρίες και ταυτόχρονα, προαναγγέλλουν μία επαναστατική αλλαγή στη βιομηχανία αυτοκινήτου.

Το Group θεωρεί τη σχεδίαση κινητήρια δύναμη για το μέλλον: Αυτή δίνει μορφή σε καινοτομίες και υπόσταση σε τεχνολογίες. Η σχεδίαση έχει επίσης τη δύναμη να υπερβαίνει τα όρια του εφικτού και να κάνει πραγματικότητα φιλόδοξες ιδέες. Είναι κάτι το οποίο έχει επιβεβαιώσει η γερμανική εταιρία με την πρώτη X5, που εγκαινίασε την κατηγορία SUV, με το iDrive Controller, που δίνει το παρών σε όλα σχεδόν τα οχήματα σήμερα με κάποιο τρόπο, και με τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Όλα ήταν τα πρώτα στο είδος τους και στιγμάτισαν τον κόσμο του αυτοκινήτου.

Στο μέλλον, οι οδηγοί θα μπορούν να επιλέγουν αυτόνομη (EASE Mode) ή ενεργή οδήγηση (BOOST Mode). Τα προγράμματα EASE και BOOST αποτελούν τη βάση για τη σχεδίαση όλων των μελλοντικών BMW. Με λίγα λόγια, το concept είναι: «EASE your Life - BOOST your Moment».

Οι εμπειρίες EASE και BOOST αποτυπώνουν τις φιλοδοξίες του Group Design και αποκαλύπτουν τη φιλοσοφία των μελλοντικών προϊόντων: Σχεδίαση δεν σημαίνει μόνο επιλογή σχημάτων και γραμμών, ενώ το αυτοκίνητο δεν είναι απλά ένα όχημα. Μπορεί να είναι ένας χώρος για χαλάρωση, επικοινωνία, ψυχαγωγία και αυτοσυγκέντρωση. Ταυτόχρονα, μπορεί να γίνει το απόλυτο εργαλείο οδήγησης, με τους πελάτες να βιώνουν τη δυναμική συμπεριφορά από μία νέα διάσταση.

Το αυτοκίνητο μπορεί να μεταμορφώνεται σε ένα νέο είδος ζωτικού χώρου αφιερωμένου σε ανθρώπινες ανάγκες και επιθυμίες. Η BMW επιστρατεύει καινοτομίες ACES σε όλες τις μορφές τους για να δημιουργήσει αυτό το βιωματικό χώρο.

EASE your Life - BOOST your Moment

Αυτούς τους δύο διαφορετικούς, μελλοντικούς κόσμους εμπειριών ενσαρκώνουν σήμερα δύο πρωτότυπα Vision Οχήματα: το BMW Vision iNEXT, που αποκαλύφθηκε το 2018, και το νέο Vision M NEXT. Το καθένα αντιπροσωπεύει μία πρωτότυπη υλοποίηση των μελλοντικών κόσμων με εμπειρίες μέσω των EASE (Vision iNEXT) και BOOST (Vision M NEXT).

Το EASE επικεντρώνεται στην εμπειρία της αυτόνομης οδήγησης. Το BOOST, από την άλλη, ενσαρκώνει την απόλυτη, ενεργή οδηγική εμπειρία. Στην προσεχή προϊοντική γκάμα, το γερμανικό Group θα προσφέρει ευρεία γκάμα εμπειριών στις οποίες θα συγκλίνουν μελλοντικά οι δύο αυτές εκδόσεις.

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

6
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    Πάντως, οι απόψεις της BMW για τα ηλεκτρικά δεν είναι και οι καλύτερες. Θεωρούν ότι δεν υπάρχει ζήτηση ενώ κάποιοι κατασκευαστές έχουν δει τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται στην Ευρώπη. Μάλλον εννοούν ότι δεν υπάρχει ζήτηση για τα δικά της ηλεκτρικά γιατί των άλλων πάνε μια χαρά. Ψάξτε "BMW Says European Customers Aren't Demanding EVs"

  2. avatar Giorgis

    Το θέμα είναι ότι η BMW δεν επενδύει σε εργοστάσιο μπαταριών. Την βρίσκω πολύ αισιόδοξη ότι θα μπορεί να στηρίζεται σε τρίτους για τα ηλεκτρικά της οχήματα.

      1. avatar Giorgis

        Δεν το έβγαλα από το μυαλό μου. Πολύ πρόσφατα άρθρα το λένε. Ψάξε "BMW shows no desire to make own batteries in electric push".

    1. avatar ENERGIZER

      Και δεν είναι η μόνη,τουλάχιστον προς το παρόν.Οι κατασκευές εργοστασίων παραγωγής μπαταριών θα απαιτούσαν τεράστιες επενδύσεις και με τα σημερινά δεδομένα ο χρονικός ορίζοντας απόσβεσης των επενδύσεων αυτών θα ήταν αβέβαιος ενώ το κόστος αυτών των αποσβέσεων που αναγκαστικά θα ενσωματωνόταν στη διαμόρφωση της τιμής του τελικού προϊόν, θα καθιστούσε την τιμή απόκτησης του ηλετρικού αυτοκινήτου απαγορευτική και μάλιστα όταν όλες οι προσπάθειες συγκλίνουν στη μείωση της τιμής ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που θα ανταγωνίζεται αυτές των συμβατικών. Όσο η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται σε μεταβατικό στάδιο μάλλον είναι προτιμότερο γι αυτές να προμηθεύονται τις μπαταρίες από τρίτους προμηθευτές με χαμηλότερο κόστος και οι οποίοι αν μη τι άλλο διαθέτουν και την απαραίτητη τεχνογνωσία. Όταν η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχει κατά κάποιον τρόπο μεγιστοποιηθεί ίσως υπάρξουν σχέδια για δημιουργία εργοστασίων.

      1. avatar Giorgis

        Θα δείξει τι είναι προτιμότερο. Με βάση τα σημερινά δεδομένα, δεν νομίζω να παρέδιδε την κατασκευή των θερμικών κινητήρων της σε τρίτους. Φαντάζομαι ότι θα το θεωρούσε μεγάλο ρίσκο. Δεν θεωρεί το ίδιο ρίσκο να προμηθεύεται μπαταρίες από τρίτους που είναι πιο δυσεύρετες και πολλοί άλλοι θα θέλουν το ίδιο την ίδια στιγμή. Αν σε 4-5 χρόνια, επιβεβαιωθούν κάποιες προβλέψεις που θέλουν τα μισά αυτοκίνητα που πουλιούνται να είναι ηλεκτρικά, τότε πού θα βρει μπαταρίες και πότε θα προλάβει να φτιάξει εργοστάσιο μπαταριών. Το ίδιο ισχύει φυσικά για τους περισσότερους πλην των Κινέζων που έχουν και εργοστάσια και πρώτες ύλες.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει