Τα αυστηρότερα όρια των εκπομπών ρύπων και το νέο τοπίο στην αυτοκινητοβιομηχανία

Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ και πότε ξεκινά η ισχύ τους


AUTO
11:50
03/06/2019
Τα αυστηρότερα όρια των εκπομπών ρύπων και το νέο τοπίο στην αυτοκινητοβιομηχανία
1
loading

Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι η δραστική μείωση των εκπομπών του CO2 των οχημάτων. Οι νέοι κανονισμοί της ΕΕ καθορίζουν αυστηρότερα όρια, τα οποία αναγκάζουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να επανεξετάσουν την γκάμα των μοντέλων τους.

Η παραγωγή αυτών των αυτοκινήτων θα αναδιοργανωθεί, επειδή οι αυστηρότεροι κανόνες της ΕΕ για το CO2, αρχίζουν να ισχύουν το επόμενο έτος. Η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να μειώσει τον μέσο όρο των εκπομπών CO2, του στόλου της, στα 95 γραμ./χλμ., από τον μέσο όρο των 120,5 γραμ./χλμ.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι τα περισσότερα minicars που κυκλοφορούν τώρα δεν μπορούν να φτάσουν κάτω από τον μέσο όρο των 95 γραμ./χλμ., χωρίς να συμπεριληφθεί στη γκάμα τους μια ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Επίσης, η ΕΕ έχει καθορίσει νέα αυστηρότερα όρια τα οποία πρέπει να επιτευχθούν τα επόμενα χρόνια.

Στο πρόγραμμα που έχει σαν κύριο στόχο τον περιορισμό του μέσου όρου των επικίνδυνων ρύπων περιλαμβάνονται και τα μικρά αυτοκίνητα, τα οποία παράγουν οι περισσότερες μάρκες, αναφέρει το Automotive News Europe, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Για να επιτευχθεί η μείωση των ρύπων στην επόμενη γενιά των μικρών αυτοκινήτων, θα προστεθούν νέες οικολογικές εκδόσεις οι οποίες εξασφαλίζουν λιγότερους ρύπους, αλλά ανεβάζουν το κόστος παραγωγής. Οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις και οι υβριδικές εκδόσεις θα είναι σημαντικά ακριβότερες για τον καταναλωτή σε σχέση με τις αντίστοιχες βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες που διατίθενται τώρα στην αγορά. Το επιπλέον κόστος αφορά την προσθήκη των νέων μονάδων παροχής ενέργειας, καθώς και την εξέλιξη των μοντέλων για να υποδεχθούν τις νέες τεχνολογίες.

Η Opel, αποφάσισε να αποσύρει από την γκάμα της τα μικρά μοντέλα Karl και Adam, η Peugeot και η Citroen προσπαθούν να διασώσουν τα επίσης μικρά μοντέλα 108 και C1, ενώ η Ford εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να σταματήσει την εισαγωγή στην Ευρώπη του Ka +, το οποίο κατασκευάζεται στην Ινδία.

Επίσης, η Seat και η Skoda, ίσως να διακόψουν την παραγωγή των βενζινοκίνητων εκδόσεων των μικρών μοντέλων Mii και Citigo. Τη θέση τους θα πάρουν ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Η Daimler, έχει ξεκινήσει τη διαδικασία της μετατόπισης της παραγωγής και της ανάπτυξης της μάρκας Smart, στην Κίνα.

Από το 2022, τα μικρά αυτοκίνητα της Smart, θα κατασκευάζονται αποκλειστικά, από την κοινή επιχείρηση που συστάθηκε με την Zhejiang Geely Holding. Η απόφαση αυτή θέτει ερωτηματικά για την εξέλιξη που θα έχει το Renault Twingo, το οποίο αναπτύχθηκε παράλληλα με την τρέχουσα γκάμα των μοντέλων Smart.

Η Fiat, την επόμενη χρονιά θα ξεκινήσει την κατασκευή μιας πλήρως ηλεκτρικής έκδοσης του 500, η οποία θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

1
σχόλιο
  1. avatar Giorgis

    Τον μεγαλύτερο ρόλο τον παίζει ποιος μετράει και με ποια διαδικασία. Τι θα πει τον μέσο όρο των εκπομπών CO2 του στόλου? Ποιος ορίζει ποιος είναι ο στόλος? Αυτός που κυκλοφορεί ή αυτός που θα κυκλοφορήσει? Κι αν είναι αυτός που θα κυκλοφορήσει πως μπορεί να ξέρει από πριν τι ποσοστά θα πουλήσει ώστε να φτιάξει τον μέσο όρο? Εννοείται πως οι μετρήσεις γίνονται πάντα εργστηριακά με προσομοιώσεις που δεν έχουν καμία σχέση με πραγματικές συνθήκες, οπότε μικρή σημασία έχει τελικά.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει