Ο 54χρονος νεοϋρκέζος κροίσος είναι γνωστός συλλέκτης ιταλικών σπορ αυτοκινήτων, δεν επαναπαύεται ωστόσο στις δάφνες του.

Το μοντέλο-ρέπλικα της αγωνιστικής Ferrari F2 500 του 1952 που κατασκεύασε είναι τα 2/3 του κομψότατου πρωτοτύπου και κατέχει μάλιστα το ρεκόρ του μόνου street legal αυτοκινήτου-μοντέλου στο Μανχάταν, αν όχι σε όλη την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ!

Είναι παράλληλα και η πρώτη απόπειρα του φιλόδοξου σχεδίου του να μεταμορφώσει δυο ρέπλικες-μινιατούρες γνωστών μοντέλων της θρυλικής αυτοκινητοβιομηχανίας (το δεύτερο είναι η Ferrari 275 GTB/4, πάλι σε κλίμακα 3:2) σε «πυραύλους» εδάφους-εδάφους!

Η πρωτότυπη F2, με οδηγό τον Αlberto Ascari, ήταν ένα από τα καλύτερα μονοθέσια που κατασκεύασε ποτέ η φίρμα από το Μαρανέλο. Κυριάρχησε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 το 1952, κερδίζοντας κάθε πίστα εκτός από την Indianapolis 500…

Το πάθος του αυτοδημιούργητου Srour για τα ιταλικά αυτοκίνητα τον έχει ωθήσει στη συλλογή μιας σειράς από sports cars, την οποία και ονομάζει «κόκκινο σπήλαιο». Η εντυπωσιακή ομάδα περιλαμβάνει τις Ferrari F50 και Dino 246, την Alfa Giulietta Spider και τη Maserati Mexico, όλα τους ντυμένα στο στιλπνό κόκκινο…

Ο Srour αγόρασε την F2-μινιατούρα για 75.000 δολάρια ως δώρο για τον 12χρονο γιο του. Το αριστουργηματικό μίνι, κατασκευασμένο αρχικά από την Carrozzerria Allegretti, έναν ιταλικό οίκο τροποποιήσεων, προοριζόταν για παιδιά, γι’ αυτό και οι επιδόσεις του ήταν… συμβολικές.

Ο πολυεκατομμυριούχος ερωτεύτηκε ωστόσο το παιδικό παιχνίδι και θέλησε να του δώσει το κάτι παραπάνω: να μπορεί να κυκλοφορεί νόμιμα στον δρόμο.

Ανέθεσε λοιπόν στον μηχανικό του Raffi Najjarian το έργο να μετατρέψει τη μινιατούρα F2 σε «δαίμονα» των δρόμων, χωρίς να θυσιάσει ωστόσο την ασφάλεια του οδηγού και την άνεση.

Η μετατροπή ξεκίνησε το 2005 και διαμορφώθηκε σε τρία στάδια, καθένα από τα οποία πήρε πάνω από έναν χρόνο για να ολοκληρωθεί: κινητήρας, αναρτήσεις και τέλος επιμήκυνση του σασί, για να χωράει ο ενήλικος Srour.

Τα 500 κυβικά της αυθεντικής μηχανής Topolino του 1952 απέδιδαν 27 άλογα, γεγονός απαράδεκτο για τον Srour. Ο μηχανικός, που δεν ήθελε να πετάξει το μηχανικό κομψοτέχνημα του ’52, κράτησε τον κινητήρα, τον έφτασε στα 600 κυβικά και τα 45 άλογα, κάνοντας τη μινιατούρα να αγγίζει τελική 145 χλμ/ώρα στις 7.000 σ.α.λ.

Ο Najjarian αναδιαμόρφωσε το παιχνίδι σε αυτοκίνητο με τα όλα του, ασφαλές και γρήγορο σαν τον άνεμο! Το επόμενο project του μηχανικού είναι πλέον η μινιατούρα 275 GTB/4 NART Spyder, επίσης της Carrozzeria Allegretti…