Η νέα γενιά της Mercedes A-Class θα εμπλουτιστεί μέσα στην επόμενη διετία με δύο ακόμη νέες εκδόσεις αμαξωμάτων, που θα βασίσουν την παρουσία τους επάνω της.

Θα υπάρξει λοιπόν η νέα Mercedes CLA, το πρώτο μικρομεσαίο σεντάν στην Ιστορία της μάρκας, αλλά και η νέα Mercedes GLA, το πρώτο μικρομεσαίο SUV της. Τι μένει λοιπόν από αυτή την γκάμα;

Μια τρίθυρη έκδοση, που θα απευθυνθεί στο νεανικό κοινό της κατηγορίας και η οποία, αναμένεται την επόμενη χρονιά να μας αποκαλυφθεί από τους Γερμανούς.

Νεανικό αμάξωμα με κουπέ στοιχεία

Οι πληροφορίες μας κάνουν λόγο για αποκάλυψη της νέας τρίθυρης A-Class στο ερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το Μάρτιο, ωστόσο οι «κατάσκοποί», αποκαλύπτουν το ποιόν του πιο ελκυστικού μικρομεσαίου μοντέλου της Mercedes.

Η τρίθυρη λοιπόν A-Class θα βασίσει φυσικά την παρουσία της στις πεντάθυρες εκδόσεις του μοντέλου, διαφοροποιούμενη στο κομμάτι από τις εμπρόσθιες κολόνες και πίσω.

Από εκεί και πέρα λοιπόν, οι πλαϊνές πόρτες θα μεγαλώσουν για να βολέψουν την είσοδο στο πίσω κάθισμα, η οροφή θα πέσει στην πίσω κολόνα λιγότερο κάθετα και τα δεύτερα πλαϊνά τζάμια θα αποκτήσουν ένα πιο «αιχμηρό» τελείωμα.

Το τελικό αποτέλεσμα, αναμένεται να μας δώσει ένα τρίθυρο μοντέλο που θα κοιτά προς τα κουπέ μοντέλα και θα έλθει για να τονίσει τις έτσι κι αλλιώς εντυπωσιακές γραμμές της νέας A-Class.

Γνώριμοι κινητήρες και κορυφαία AMG έκδοση

Η γκάμα των διαθέσιμων μηχανικών συνόλων της 3θυρης Mercedes A-Class θα δανειστεί από αυτή της πεντάθυρης έκδοσης και έτσι, θα δούμε τα ίδια μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου, με τα πρώτα να ξεκινούν από τα 1,6 λίτρα και τα δεύτερα από τα 1,5 λίτρα.

Το μεγάλο νέο, ωστόσο, στην περίπτωση της πιο νεανικής A-Class, αποτελεί το γεγονός ότι πάνω της θα χτιστεί η κορυφαία έκδοση του γερμανικού μικρομεσαίου, η περίφημη A45 AMG.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η έκδοση αυτή θα λάβει τον 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα της Mercedes, ο οποίος ύστερα από τις περιποιήσεις της AMG, θα αποδίδει περίπου 350 «άλογα».

Την ισχύ αυτή θα διαχειριστεί το περίφημο 7άρι κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT, ώστε να την στείλει και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.

Πηγή: autotriti.gr