Παρά τις ενστάσεις των παραδοσιακών της φίλων, η BMW… κοιτάζει εμπρός, εξελίσσοντας την πλατφόρμα UKL, πάνω στην οποία θα «πατήσουν» 12 προσθιοκίνητα μοντέλα.

Η δεδομένη πρόθεση βαυαρικής φίρμας να διευρύνει τη γκάμα της και με προσθιοκίνητα μοντέλα (έχει ήδη συμβεί με το σήμα της MINI), έχει δημιουργήσει κάποιες ενστάσεις, στις τάξεις των παραδοσιακών φίλων της, που τη συνδυάζουν, πάντοτε, με την πίσω κίνηση.

Ο product manager Frank Niederlaender δίνει, βεβαίως, τη δική του εξήγηση: «στη δεκαετία του 90, όταν άρχισε η μαζική πώληση των SUV, μαζί με τα sedan μας, είχαν διατυπωθεί οι ίδιες ενστάσεις, αλλά οι πελάτες μας κατάλαβαν ότι μπορούν να πάρουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά μιας ΒMW και από τα τετρακίνητα αυτοκίνητα. Θα δείτε ότι το ίδιο θα συμβεί και με τα μελλοντικά προσθιοκίνητα μοντέλα μας».

Μέσα στα επόμενα 8-10 χρόνια, η BMW, με βάση πάντοτε την πλατφόρμα UKL, αναμένεται να λανσάρει 12, στην πλειοψηφία τους προσθιοκίνητα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων: της Σειράς 1 GT, του 5θυρου MINI Cooper, δύο hatchbacks και ενός μικρού SUV.

Πηγή: autotriti.gr