Το νέο Polo R-Line είναι μία νέα έκδοση για το δημοφιλές VW που ήδη έχει περισσότερες από 17 εκατομμύρια πωλήσεις.

Το νέο Polo με την έκδοση R-Line αποκτά και έντονο σπορ χαρακτήρα, προσφέροντας ξεχωριστό design, γνήσια οδηγική απόλαυση και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, σε ελκυστική τιμή.

Η έκδοση R-Line είναι διαθέσιμη με τον κινητήρα 1.0 TSI 115ίππων, τόσο με χειροκίνητο όσο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων και έρχεται να προστεθεί στην κορυφή της γκάμας του μοντέλου, όσον αφορά στο επίπεδο εξοπλισμού.

Εξωτερικά, ξεχωρίζει το αεροδυναμικό πακέτο R-Line (προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ, αεροτομή οροφής), αλλά και οι νέας σχεδίασης σπορ ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών «Bonneville». Την σπορ εξωτερική εμφάνιση συμπληρώνουν τα πίσω φωτιστικά σώματα LED.

Στο εσωτερικό, ο εξοπλισμός είναι αναβαθμισμένος σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, δίνοντας έμφαση στα σπορ χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα, στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης R-Line περιλαμβάνονται:

-Sport καθίσματα με υφασμάτινη επένδυση «Level» σε carbon look
-Δερμάτινο πολύ-λειτουργικό τιμόνι, που στην περίπτωση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων DSG διαθέτει και paddles
-Adaptive Cruise Control
-Οθόνη πολλαπλών ενδείξεων Plus
-Διακοσμητικές επενδύσεις Deep Ironστο ταμπλό, στο πλαίσιο της κεντρικής κονσόλας και στα πάνελ των εμπρός θυρών
-Μαύρη απόχρωση ουρανού
-Κρυφός εσωτερικός φωτισμός Ambient
– Care Climatronic 2 ζωνών

Επιπλέον, υπάρχει διαθέσιμο και εσωτερικό πακέτο εξοπλισμού R-Line που προσθέτει επιπλέον σπορ πινελιές στο εσωτερικό.
Εκτός αυτών, το Polo R-Line έχει δεχθεί και σημαντικές μηχανολογικές διαφοροποιήσεις, όπως:
-Σπορ ανάρτηση με χαμηλωμένο πλαίσιο (-15χλστ)
-Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό
-Σύστημα επιλογής οδηγικού προφίλ Driving Profile Selection με 4 επιλογές

Τέλος, όσον αφορά τις τιμές, η έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων κοστίζει 17.400 € ενώ η έκδοση με το DSG αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων «ανεβαίνει» στα 19.450 €. Οι παραγγελίες του μοντέλου έχουν ήδη ξεκινήσει ενώ υπάρχουν διαθέσιμα και ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα.

Νίκος Τσάδαρης