Ο Bibendum ή αλλιώς «Το Ανθρωπάκι της Michelin», η αγαπημένη μασκότ της γαλλικής βιομηχανίας ελαστικών, κέρδισε το βραβείο «Icon της Χιλιετίας» από το Advertising Week, το διεθνή οργανισμό, με έδρα τις ΗΠΑ, που διοργανώνει συνέδρια για το marketing, το branding και τους ηγέτες της διαφήμισης.

Ο Bibendum παρέλαβε το βραβείο του κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στηνTimes Square της Νέας Υόρκης.

Το βραβείο αποτελεί τιμή για τους 110.000 ανθρώπους του Ομίλου της Michelin σε όλο τον κόσμο, ενώ, παράλληλα είναι και ένα τέλειο δώρο γενεθλίων, καθώς, φέτος, ο Bibendum γιορτάζει τα 120α γενέθλιά του.

Η υπεύθυνη για την Επικοινωνία και τις Δημόσιες Σχέσεις του Ομίλου της Michelin, δήλωσε: «Από τη γέννησή του το 1898, οπότε και σχεδιάστηκε από τον O’Galop, ο Bibendum είναι κάτι περισσότερο από διαφημιστικό έμβλημα. Είναι ένας ζωντανός χαρακτήρας που ενσωματώνει τις αξίες, τις δεσμεύσεις και την αποστολή μας. Ως εκπρόσωπος του Ομίλου της Michelin για καλύτερη κινητικότητα, συμβουλεύει τους οδηγούς και όλους όσους κυκλοφορούν στο δρόμο, καθώς τους συνοδεύει σε κάθε τους διαδρομή».

Ο Bibendum, ως ένα από τα παλαιότερα εμπορικά σήματα με παγκόσμια εμβέλεια και συναισθηματική επιρροή, βοήθησε την εταιρία να αναδειχτεί στην 11η θέση της παγκόσμιας κατάταξης του Reputation Institute, με τις εταιρείες με την καλύτερη φήμη σε όλον τον κόσμο.

Νίκος Τσάδαρης