Φαίνεται ότι το ηλεκτροκίνητο μέλλον δεν θα είναι τόσο «γλυκανάλατο» καθώς υπάρχουν κάποιοι κατασκευαστές οι οποίοι θέλουν να περάσουν το DNA τους ακόμη και στα υβριδικά που θα που φέρουν το λογότυπο στη μάσκα τους.

Η Porsche δεν θα μπορούσε να απουσιάσει από το εναλλακτικό μέλλον με τις μπαταρίες και τα συστήματα φόρτισης καθώς φαίνεται ότι τελικά δεν χαλάει και τόσο το προφίλ της μάρκας. Αν έχεις έναν V8 σε μία υβριδική διάταξη δεν έχεις και τόσα προβλήματα να λύσεις.

Παρόλα αυτά η Porsche AG προχωράει ένα ακόμα βήμα τις δοκιμές του σούπερ σπορ αυτοκινήτου του μέλλοντος ολοκληρώνοντας τα αρχικά πρωτότυπα. Η παραγωγή της 918 Spyder θα ξεκινήσει στα τέλη Σεπτεμβρίου 2013 όπως έχει προγραμματιστεί ενώ πριν το τέλος του 2013 οι πρώτοι πελάτες θα παραλάβουν τα οχήματά.

«Με την 918 Spyder επαναπροσδιορίσουμε τη διασκεδαστική οδήγηση, την αποδοτικότητα και τις επιδόσεις», δήλωσε ο Wolfgang Hatz, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου έρευνας και τεχνολογικής ανάπτυξης της Porsche AG. Κι έτσι πρέπει να είναι καθώς στη 918 Spyder συνδυάζονται ένας υψηλών επιδόσεων κινητήρας εσωτερικής καύσης με τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτροκινητήρες έναν σε κάθε άξονα που υπόσχονται εκπληκτικές επιδόσεις.

Συνολικά η ισχύς που φτάνει στους τροχούς ανέρχεται στους 770 ίππους ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου δεν υπερβαίνει τα 3.0 λίτρα ανά 100km, λιγότερα από ένα οικολογικό mini πόλης.

Εκτός από την υβριδική διάταξη το supercar της Porsche διαθέτει ενισχυμένο με ανθρακονήματα πλαστικό μονοκόκ πλαίσιο με φορέα, πλήρως προσαρμοζόμενες αεροδυναμικές λειτουργίες, προσαρμοζόμενη διεύθυνση πίσω άξονα και σύστημα εξάτμισης με απολήξεις που στοχεύουν προς τα πάνω.

Ήδη τα πρωτότυπα, με το καμουφλάζ τους που παραπέμπει στα ιστορικά αγωνιστικά μοντέλα Porsche 917 του παρελθόντος, βρίσκονται σε δοκιμές εξέλιξης, όπου στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος είναι η ανεύρεση της ισορροπίας μεταξύ του συμβατικού V8 και των δύο ηλεκτροκινητήρων που θα εκτοξεύουν τη Spyder σε εξωπραγματικές επιταχύνσεις.

Τεχνικά χαρακτηριστικά της Porsche 918 Spyder

Αμάξωμα

Διθέσιο Spyder, πλαστικό μονοκόκ πλαίσιο ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) και συνδεδεμένο με φορέα CFRP, οροφή Targa δύο τμημάτων, σταθερό σύστημα προστασίας από ανατροπή.

Σύστημα κίνησης

Παράλληλο πλήρες υβριδικό σύστημα, κινητήρας V8 4,6 λίτρων στο κέντρο με σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ, υβριδική μονάδα με ηλεκτροκινητήρα και αποζεύκτη, ηλεκτροκινητήρας με αποζεύκτη και σαζμάν στον μπροστινό άξονα, ανάκτηση ενέργειας ηλεκτρικού συστήματος, τέσσερα κυκλώματα ψύξης για τους κινητήρες, το σύστημα μετάδοσης και την μπαταρία, διαχείριση θερμότητας.

Ισχύς κινητήρα

– 570 hp (κινητήρας V8)

– 90 kW (υβριδική μονάδα στον πίσω άξονα)

– 80 kW (ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα)

– 770 hp (συνολικά)

Ανάρτηση

– Μπροστινός άξονας με διπλά ψαλίδια, προαιρετική ηλεκτροπνευματική ανάρτηση στον μπροστινό άξονα, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης, πίσω άξονας με πολλαπλούς συνδέσμους και προσαρμοζόμενο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης για ανεξάρτητη διεύθυνση των πίσω τροχών.

– Σύστημα φρένων

– Υψηλής απόδοσης υβριδικό σύστημα φρένων με προσαρμοζόμενη ανάκτηση ενέργειας, κεραμικούς δίσκους (PCCB).

– Μπαταρίες

– Ιόντων λιθίου χωρητικότητας 6,8 kW, μέγιστης ισχύος 202 kW και σύστημα φόρτισης με δυνατότητα plug-in

Επιδόσεις

– Τελική ταχύτητα > 325 km/h

– Με αποκλειστικά ηλεκτρ. Λειτουργία > 150 km/h

– Επιτάχυνση: 0 – 100 km/h < 3,0 sec

– Κατανάλωση (NEDC)

– Συνολική ~ 3,0 lt/00km

– Εκπομπές CO2

– Συνολικές ~ 70 gr/km

– Αυτονομία

– Με αποκλειστικά ηλεκτρ. λειτουργία > 25 km

Πηγή: gocar.gr