H πίστα Le Mans Bugatti χαρακτηρίζεται από τις πολλές αργές στροφές που ενώνονται από μια σειρά ευθειών. Ειδικότερα το πίσω μέρος της διαδρομής αποτελείται κυρίως από δεξιές στροφές και όλα αυτά επιβάλλουν τη χρήση ασύμμετρων ελαστικών.

Οι δυνάμεις που ασκούνται στα λάστιχα στο Le Mans είναι οι χαμηλότερες από όλες τις πίστες του πρωταθλήματος, και σε συνδυασμό με τις σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες που επικρατούν εκεί αυτήν την εποχή, κάνουν αναγκαία τη χρήση της μεσαίας και μαλακής γόμας για τα εμπρός σλικ.

Πίσω θα χρησιμοποιηθούν τα μαλακά ασύμμετρα σλικ με την πολύ μαλακή γόμα στο αριστερό προφίλ και τη μαλακή στο δεξί. Το λάστιχο αυτό παρουσιάστηκε για πρώτη φορά φέτος και θα προσφέρεται παράλληλα με το ήδη υπάρχον πίσω σλικ με τη μεσαία γόμα.

Για το ενδεχόμενο της βροχής, προκειμένου να φτάσει γρήγορα το λάστιχο σε θερμοκρασία λειτουργίας, στο Le Mans θα ταξιδέψουν μόνον λάστιχα με τη μαλακή γόμα.

«Λόγω της χάραξης και των ασυνήθιστα χαμηλών θερμοκρασιών, το Le Mans είναι ένας αγώνας που απαιτεί μόνον μαλακές γόμες, προκειμένου να φτάνουν στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας», δήλωσε ο Shinji Aoki, Manager του τμήματος εξέλιξης αγωνιστικών ελαστικών της Bridgestone.

«Η πίστα αυτή μοιάζει να είναι γεμάτη… φανάρια, καθώς οι αλλεπάλληλες στροφές ενώνονται από δύο μόνο μέτριου μήκους ευθείες. Τα πλευρικά φορτία που ασκούνται είναι σχετικά χαμηλά, όμως τα λάστιχα θα πρέπει να προσφέρουν και σταθερότητα στο φρενάρισμα, ειδικά στο τέλος των ευθειών».

Συνοπτικά στο Le Mans η Bridgestone θα προσφέρει τα εξής σλικ:

Εμπρός: Μαλακό και μεσαίο.
Πίσω: Μαλακό και μεσαίο.
Για την βροχή θα υπάρχουν δύο επιλογές: Βασική είναι η μαλακή γόμα, εναλλακτικά μόνο θα υπάρχει και μια σκληρή γόμα.