Μετά τις 4θυρες εκδόσεις, η BMW παρουσιάζει και επίσημα την έκδοση Touring της νέας σειράς 3, η οποία, παραδοσιακά, διατηρεί το αθλητικό παρουσιαστικό της.

Η Βαυαροί της BMW προχώρησαν σήμερα στην πλήρη και επίσημη αποκάλυψη του αυτοκινήτου που καλείται σήμερα να αντιπαρατεθεί με την έκδοση Avant του Audi A4 και την έκδοση Estate της Mercedes C-Class.

Σχεδιαστικά, η έκδοση Touring της νέας σειράς 3 προτάσσει ένα αρκούντως σπορτίφ προφίλ, χάρη στην έντονη κλίση του τελειώματος της οροφής, στην κυρτή πίσω κολόνα, στα νέα φωτιστικά σώματα πίσω, καθώς και στο χαμηλό ρύγχος της, στο εμπρός μέρος.

Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, η νέα έκδοση Touring της σειράς 3 είναι ακόμα πιο ευρύχωρη σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, τόσο για τους επιβάτες των πίσω θέσεων, όσο και στο χώρο φόρτωσης, ο οποίος αγγίζει πλέον τα 495 λίτρα (αύξηση 10% σε σχέση με το παρελθόν).

Με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, η μεταφορική δυνατότητα του χώρου φόρτωσης του αυτοκινήτου αυξάνεται… δραματικά στα 1.500 λίτρα.

Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, οι ιθύνοντες της BMW αναφέρουν πως αρχικά η νέα σειρά 3 Touring θα είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις 320d, 330d και 328i.

Η 320d «φορά» έναν 4κύλινδρο πετρελαιοκινητήρα με χωρητικότητα 2,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 184 ίππους και αποτελεί την πλέον οικολογική πρόταση της γκάμας της νέας σειρά 3 Touring εκπέμποντας μόλις 124 gr CO2 για κάθε χιλιόμετρο κίνησης.

Η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 7,7 δλ. Από εκεί και πέρα, η κορυφαία έκδοση ντίζελ (330d) κινείται από ένα 3λιτρο μηχανικό σύνολο, το οποίο αποδίδει 258 ίππους εξασφαλίζοντας στο βαυαρικό αμάξωμα μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τα 5,6 δλ.

Η μοναδική προς το παρόν βενζινοκίνητη έκδοση, η 328i, όπως είναι αναμενόμενο, φιλοξενεί κάτω από το «χαμηλό» καπό της τον ήδη γνωστό 2λιτρο κινητήρα τούρμπο της μάρκας, ο οποίος αποδίδει στην εν λόγω εκδοχή του 245 ίππους.

Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις που ο συγκεκριμένος κινητήρας καταφέρνει να εξασφαλίζει, αρκεί να αναφέρουμε ότι η «τυπική» επιτάχυνση του αυτοκινήτου από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 6,0.

Κλείνοντας αξίζει να σημειωθεί πως οι 4κύλινδροι κινητήρες πάνε… πακέτο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και προαιρετικά με το γνωστό αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων της BMW, το οποίο είναι στάνταρ στις 6κύλινδρες εκδόσεις της σειράς 3 Touring.

Πηγή: 4troxoi.gr