Το ιαπωνικό περιοδικό μοτοσυκλέτας Young Machine αναφέρει ότι η Honda εργάζεται πυρετωδώς πάνω σε ένα νέο σπορ μοντέλο. Προορίζεται, λέει, για το χώρο ανάμεσα στο CBR250R και το CBR600RR.

Προφανώς το μοντέλο εξελίσσεται με γνώμονα τις απαιτήσεις της ντόπιας (ιαπωνικής) αγοράς, όπου σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, οι πωλήσεις ανεβαίνουν.

Η νέα μοτοσυκλέτα θα βαδίσει στα χνάρια κλασικών και επιτυχημένων μοντέλων της δεκαετίας του ’90, όπως του CBR400RR (NC29) με τετρακύλινδρο κινητήρα εν σειρά, και των RVF και VFR400 με πανάκριβο κινητήρα V4. Το πρώτο CBR400R παρουσιάστηκε το 1986 και η σειρά των απογόνων του φτάνει ως τα σύγχρονα Hornet.

Τα μίνι αυτά superbikes έφεραν πολύν κόσμο σε επαφή με τις sport μοτοσυκλέτες και ειδικά στην Ελλάδα. Δημιούργησαν την κουλτούρα των RR που μέχρι τότε ήταν προνόμιο λίγων ιδιοκτητών GSX-R και Fireblade.

Λόγω εποχής όμως, σε αντίθεση με κείνες τις μοτοσυκλέτες με τον πανάκριβο V4, το νέο 400άρι θα κινείται (σύμφωνα πάντα με τους ιάπωνες συντάκτες) από ένα δικύλινδρο εν σειρά που μάλλον έλκει την καταγωγή του από τον κινητήρα του CBR250R.

Σύμφωνα επίσης με το αγγλικό VisorDown, το Honda CBR400R θα αποδίδει τουλάχιστον 50 hp, δηλαδή διπλάσια ιπποδύναμη από το CBR250R, αλλά λιγότερη από τη μισή του CBR600RR. Πρόκειται με λίγα λόγια για την ιδανική «ενδιάμεση» μοτοσυκλέτα. Η τελική ταχύτητα θα φτάνει τα 200 χ.α.ω.

Η συγκλονιστική πτώση πωλήσεων των Supersport μοτοσυκλετών σε όλες τις ανεπτυγμένες αγορές έχει σοκάρει τα εργοστάσια. Και φαίνεται πως οι Ιάπωνες τουλάχιστον, ποντάρουν στην αναγέννηση των 400αριών ειδικά, καθώς η λύση αυτή είχε δουλέψει και στο παρελθόν.

Πριν 20 χρόνια στην Ελλάδα, οι καινούργιες supersport ή superbike ήταν απλησίαστες (τι μού θυμίζει, τι μού θυμίζει..) και ήταν ακριβώς τα μεταχειρισμένα 400άρια «παραεισαγωγής» με την υψηλή τεχνολογία που κράτησαν ζωντανή την κατηγορία.

Για να δούμε αν η Ιστορία θα κάνει κύκλο…