Μια σειρά από επίκαιρα θέματα των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, καθώς και τον απολογισμό του 2017, ανέπτυξε η διοίκηση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης που παραβρέθηκαν το προηγούμενη Δευτέρα στην ενημερωτική συνάντηση στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, κ. Δημήτρης Μιχελακάκης παρέθεσε μεταξύ άλλων τα προβλήματα της διεξαγωγής του Ράλι Ακρόπολις του 2017 και τις προκλήσεις της οργάνωσής του στις 1-3 Ιουνίου 2018, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει διεθνώς η μορφή αγώνων Ράλι, καθώς και στους λόγους που οδήγησαν στη μη διεξαγωγή του Ιστορικού Ράλι Ακρόπολις το 2017.

Επιπλέον, μίλησε για την εμβάθυνση της Διοίκησης του μηχανοκίνητου αθλητισμού που έχει πετύχει η ΟΜΑΕ τα τελευταία χρόνια με την ενεργοποίηση των Εποπτικών και Πειθαρχικών οργάνων και με την «κατάκτηση» του ΑΣΕΑΔ, καθώς και για τις προσπάθειες προβολής των αγώνων, τα ασφαλιστήρια συμβόλαια των αγωνιζόμενων και το θέμα των πινακίδων των Ιστορικών αυτοκινήτων, για το οποίο αναμένονται οι τελικές εξελίξεις από τα αρμόδια υπουργεία και τους επίσημους φορείς.

Στη συνέχεια, ο λόγος πέρασε στην πρόεδρο της ΕΠΑ, κα Πασαλή που αναφέρθηκε στο περιεχόμενο της Επιστολής της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου (FIA)  προς την ΟΜΑΕ, σε σχέση με την Γενική της Συνέλευση  στις 8/12, όπου εγκρίθηκε η μεταφορά της εξουσιοδότησης της διεξαγωγής αγώνων (Sporting Power) από την ΕΛΠΑ στην ΟΜΑΕ για απεριόριστο χρονικό διάστημα.

Η ίδια, ανέπτυξε με επιχειρήματα και με στατιστικές αναλύσεις τα κριτήρια για τη σύνταξη του Προγράμματος και των Προκηρύξεων των αγώνων αυτοκινήτου του 2018, και ανέπτυξε το (σχετικό με την αξιολόγηση των αγώνων) άρθρο 19 και τους στόχους προβολής και αναβάθμισης των αγώνων για τη νέα αγωνιστική χρονιά.

Να σημειωθεί ότι όλα αυτά βέβαια ελάχιστα επηρεάζουν αυτούς καθαυτούς τους αγώνες, που ακολουθούν κατά πόδας την καταβαράθρωση της χώρας σε όλα τα επίπεδα, με αποτέλεσμα ένα ποσοστό της τάξης του (μεσοσταθμικά) 65% των αγωνιζομένων, να συμμετέχει μόνο σε ένα αγώνα την χρονιά και αυτόν δίπλα στο σπίτι του. Από την άλλη, λείπει το νέο αίμα και η μόνη ελπίδα έρχεται από τον χώρο του Karting που κάτι κινείται αν και με πολλά προβλήματα (κυριότερο των οποίων είναι η εμπλοκή των γονιών στα αγωνιστικά δρώμενα των παιδιών τους), όπως και σε «εναλλακτικές» εκδηλώσεις, όπως τα Drift, τα Dirt Games κ.ά.

Κλείνοντας την αναφορά, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι, μεγάλη ανάλωση δυνάμεων και οικονομικών πόρων γίνεται εκ μέρους της ΟΜΑΕ στον «βωμό» του Ράλι Ακρόπολις, ενός υποβαθμισμένου εδώ και χρόνια αγώνα, για τον οποίο οι νυν διοικούντες την Ομοσπονδία έλεγαν στο παρελθόν ότι, δυναμιτίζει τις εγχώριες εκδηλώσεις. Προφανώς, άλλοι καιροί, άλλα ήθη…

Νίκος Τσάδαρης